|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoor net dat MetalCamp wat wordt uitgebreid door middel van kleine stedentrips. Niet verkeerd natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat ik de loterij eens een keertje win ofzo, lijkt me wel fijn om naar uit te kijken |
|
Nieuwe baan. |
|
zomer, festivals, afgestudeerd zijn, nieuw huis One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
hmmm; -postpakketjes -dvd's van Meryful Fate & KD -optreden Necrophobic -wintersport -dat andere, grrr grrr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
- Vakantie - DragonAge: Origins |
|
Vakantie, festivals en nog wat dingen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hopelijk vele nieuwe tattoo's Against God and Government |
|
quote: Vooral dat, ja. En CDG? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dat valt onder het grr grr gebeuren. iets met logistiek, middelen en dat gemiep. maar ik geef niet op, ik vertik het! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |