|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Meer experimenten van Pandora ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Beginnen aan opleiding sph Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Haha, we hopen inderdaad dat de tolerantie elders in Europa net zo is als in Nederland, anders vrees ik het ergste. @Nargaroth We gaan langs de franse kust richting Spanje. Against God and Government |
|
quote: In Spanje in ieder geval niet, dat kan ik je wel vertellen, hehe. Die gasten rammen eerst en dan stellen ze pas vragen |
|
reizen en touren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: We gaan het wel zien deze zomer haha, ik vrees dat onze wagen Brussel niet eens haalt Against God and Government |
|
Nieuwe overhead mics en een 4 kanaals UAD 4110 preamp kopen word ook iets om naar uit te kijken. Oei oei oei! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe, hopelijk geen geëxperimenteer met kinderen. |
|
Woonplek delen met twee studiegenoten. Zou zo chill zijn. |
|
quote: Well not my own no, but i am gonna be an aunt though. Kijk ik misschien nog wel het meest naar uit. Het kleintje van mijn zus en haar man. Zo gaaf, volgens mij gaat hij er zo dolsgelukkig mee zijn. (zij ook, maar ach je weet hoe dat is je hebt altijd die ene persoon die de grootste ouderschapstaak op zich neemt en in dit geval is het duidelijk dat hij dat gaat doen. Zij is allang blij dat zij het de borst mag geven zodat ze haar kleintje ook liefde en aandacht kan geven voordat hij er weer mee wegloopt. Zo lief!) Maar ehm.... tante worden is wel wat nieuws ja. |
|
- baan zoeken na mijn contract - huis zoeken - Inferno en Hole in the Sky - Iedereen die langs gaat komen bij mij - Alle leuke dingen die in het verschiet liggen de 1e week vanaf jan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
een diploma! |
|
good luck you'll need it signature |
|
Een nieuw huis. Een nieuwe hond. Twee nieuwe katten. Een nieuwe trekker. (vrachtwagen, voor de grapjassen) Een Gibson Les Paul Custom. Een Fender of Orange combo´tje, dat gesjouw met toppen en 4x12 kabinetten komt me vierkant de strot uit. 2x12 in één geheel en geen gedonder meer. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Beetje laat maar ik kijk echt uit naar de geboorte van onze eerste baby in juli. En dan niet naar de geboorte an sich he he maar ben wel heel benieuwd naar ons eigen metalheadje. see you at occultfest! |
|
Het einde van 2009. Wat een strontjaar zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 02-05-2009 18:11] |
|
- Het succesvol afronden van dit schooljaar - Nieuwe albums van: Shining Drudkh Necrophagist Atheist Decrepit Birth Gorod Anaal Nathrakh Dysrhythmia |
|
quote:Dat ook ja. |
|
|
Nieuwe Crowbar The trend is dead. |
|
quote: Eerste baby, er komen er meer? Metalelftal? |
|
Ach, over twee weken komt hier de 2de... iig alvast een roeiteam. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |