|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het komende jaar bestaat voor mij uit flink studeren en me bezig houden met andere carrière gerelateerde zaken opdat ik een goede basis heb voor de grote veranderingen die in 2010 plaats moeten gaan vinden. Owja, ik kijk dus uit naar het behalen van een totaal van 445 ECTS in 2009 en naar het verder uitbreiden van mijn CV. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-12-2008 13:45] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
Afstuderen Vakantie Wacken Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
- Aan een master beginnen en hopelijk nog in 2009 daarvoor vakken in Kopenhagen gaan volgen. - Reis naar Iran maken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Interessant land! Vooral de oudheden en woestijnlandschappen. |
|
Helemaal niks, eigenlijk. 2008 was voor mij een absoluut topjaar, en 2009 wordt gewoon een beetje bijkomen en relaxen. Daarna zie ik wel weer verder She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik verwacht niks, kan het alleen maar meevallen. |
|
RUST! |
|
als je: |
|
* Rocken met de nieuwe band * Bij Liesbeth op bezoek gaan * Vakantie met Mathieu, Naath en Vin * Stage lopen in de VS (als dat allemaal doorgaat) |
|
quote: Neen, dat niet. Maar twee woningen met spullen op 2 plaatsen, sterfgeval achter de rug, vader in het ziekenhuis, verhuizen, klussen, nieuwe functie, weer samenwonen, papa zijn, studeren en fulltime werken is even wat veel soms. |
|
.. papa zijn? Heb ik wat gemist? |
|
Stage afronden voor of in februari, dan afstuderen en in september een minor. Op 1 januari mijn trainingsdoel gehaald hebben. Hopelijk in februari/maart op ski-cursus in Zwitserland. In de zomervakantie hopelijk weer wandelen in de Alpen en waar ik erg op hoop is het volgen van een C1 cursus in de zomer. |
|
quote: +1? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zeg, heb jij hier niet wat spannends te melden? |
|
Hopen dat ik dat jaar ook weer blijf leven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2009 wordt een mooi jaar voor mij dus ik kijk wel naar alles uit denk ik. En naar mijn in dat jaar te verkrijgen droombaan, droomhuis en droomvrouw nog wel het meeste |
|
Die 3 r's, dat zijn toch geen typfouten? Hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
afstuderen en tour met Lordi naar Japan, Rusland, USA en Europa wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
- eigen kamer vinden - leuk baantje vinden - propedeuse halen - rijbewijs - zomerfestivals |
|
quote:grappig, zo denk ik er ook over.... t wordt eng, jenje... Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
-Uit huis -Propedeuse halen -In het buitenland aan een opgraving meehelpen -Vakantie met Burrie "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Die thailand vakantie ? :') Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |