|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo 1 Maart Shining (SE experimental black) Koldbrann (NO black) Sarkom (NO black) |
|
Aanwezig. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
het geintje zal vast al eerder gemaakt zijn maar holy shit, die gasten touren straks nog vaker dan metallica . Fuck the world and fuck you |
|
Gave tourpackage inderdaad. Jammer dat ik bij geen enkel concert aanwezig kan zijn deze tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nice. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat geintje is inderdaad al eerder gemaakt en wel door dezelfde persoon als die het nu ook post Ik heb er geen problemen mee, blijft vet al zie je ze 10x en bovendien hebben ze dan net het nieuwe album uit en wat ik begrepen heb gaan ze het hele album spelen en geen oude nummers meer. |
|
ik dacht al, t is zo'n dijenkletser, die zal wel van mezelf geweest zijn, maar ik wist t niet zeker meer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Das dan wel weer een beetje jammer. Ik denk wel dat ik erbij ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, die niuewe nummers klonken zwaar goed en die oude nummers kan ik inmiddels allemaal wel dromen zo ongeveer |
|
quote: Wat een onzin, ze tourden in 2008 niet eens in NL. |
|
quote: Sta je nergens op de gastenlijst? |
|
quote:Dat zou het probleem niet zijn hehe. Ik kon zelfs mee als crew Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, ok dan. Enslaved tour toch? Tot zover deze slow chat . |
|
quote:Enslaved gaat voorlopig niet op tour, zijn net terug van een 7 weken durende tour door Europa en de complete US tour met Keep of Kalessin is afgelast. Wel doen ze enkele festival shows waaronder Hellfest Enne, slowchatten mag vind ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Helaas gaan we er niet bij zijn.......zijn dan lekker een lang weekendje weg naar Duitsland/ Frankrijk :-) Gelukkig hebben we Koldbrann pas nog gezien.....Shining zat ik niet echt op te wachten..... |
|
En Sarkom dan???? Da's ook een erg gave band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig, Shining komt wss in februari of maart nog een keer naar Nederland. |
|
Voorverkoop is inmiddels gestart via www.baroeg.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-02-2009 21:32] |
|
quote:En later dit jaar komen nog 1 of 2 tours met Shining Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga naar oberhausen, op een vrijdag en dichterbij |
|
Hmm, eens even puzzelen of dat gaat lukken. Ben alleen bang van niet (shitty busvervoer hier) Zou wel erg gaaf zijn! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Misschien idd ook nog wel een optie! |
|
aanwezig,al is het niet ideaal nu ik gister aan mijn pols ben geopereerd. ach ja, dan maar met links bier drinken, gaat ook best. |
|
quote: jij ook aanwezig? |
|
Aanwezig. Speelschema? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |