|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dat ben ik. hehe |
|
ok |
|
Hehehe, die tekst op de achterkant van die shining girlies is geweldig. Ik zag gisteren een vent dat shirt aandoen, nog fouter! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :') |
|
quote: Opzich niets op tegen, maar waarom zo opzichtig door Kvarforth laten doen? vond je dat stoer of wat? |
|
|
|
signature |
|
Weet iemand waar foto's online komen te staan? Metalshots maakt namelijk geen melding van het concert.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Nee vind het totaal niet stoer of iets dergelijks, indruk mensen op de mensen die er gisteren waren zou ik niet eens willen. Ik wist zoiezo niet dat het ging gebeuren, kon er vrij weinig aan doen ook. Het maakt me eerlijk gezegt ook vrij weinig uit wat andere mensen ervan denken. |
|
quote: Binnenkort enkele op ZM |
|
quote: Ok ik snap het. Nogmaals ik heb er verder ook niets op tegen, maar bij zo'n concert vind ik het nogal aandachttrekkerij. Maargoed, moet jij verder weten. |
|
weet wel dat hij dat echt niet bij mij of m'n vriendin had moeten proberen! Had ik mooi zo'n security dude achter m aan gestuurd, heh. Wat een viezig gastje die zanger, blegh. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 02-03-2009 21:06] |
|
quote: quote: Wie, wat, waar, hoe?! Heb 'alles' gemist, en was toch echt hartstikke BOB! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Pff heb je het gaafste gemist. Die eerste band vond ik maar niks. 2e eigenlijk niet gezien. Shining heerst On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dan is het ineens wel grappig. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heeej, we hebben jou niet gezien? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Sarkom niks????? Vond ze erg goed spelen...stukken beter nog dan de vorige tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik jullie wel, alleen dacht niet dat jullie me nog zouden herkennen. Zeker niet nadat ik hoi tegen je zei in Amsterdam bij o.a. Morbid angel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Eigenlijk schandalig! Tijd voor een herinneringsfoto? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Tja zoveel ben ik niet veranderd Ik heb nog steeds een filpje van jullie op Wacken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oew, die is errug! Maar de volgende keer gaan we (op z'n minst) hoi zeggen, hoor! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ja beloofd, misschien dat jij me nog herkend Was wel vet concert of nie? Speciaal voor naar Baroeg gegaan (tja logisch he?) Moesten daarna nog 3 uur terug rijden. Onderweg nog een lekke band gehad. Pas om 0.30 thuis. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Sarkom: [Dit bericht is gewijzigd door Russak op 02-03-2009 21:48] |
|
Koldbrann: |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |