|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik ben ook benieuwd naar filmpjes enzo! 'k heb maar één klein groepje van die NS knurften gezien trouwens. |
|
Werd ook weer een dame lastiggevallen, weet niet of dat dezelfde gasten waren maar zou me niets verbazen. |
|
Ik hoop dat de dame naar de portiers is gegaan, die van Baroeg zijn best relaxed (Y) |
|
quote: Jahaa, vraag maar aan Mental! (Over een dag of 5... ) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
huh? vertel ik heb dat niet meegekregen. |
|
1 van de 2 vroeg wat ie onder z'n trui had zitten. Toen Mental ietwat geïrriteerd "M'N VET!" zei, durfde de goede man, volgens mij, niet meer te checken. ....En dus was Mental boos op hem... [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 02-03-2009 14:36] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Hahaha Ik vroeg de vorige keer of hij op de brommer was, of hij zijn helm onder zijn trui had Maar van mij kan hij het wel hebben hehe. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Hehe, die nsbm'ers deden iig hun best om boos te zijn. |
|
quote: Vind ik een goed idee. Maar verder was het een gaaf optreden! |
|
Zonder die stukken zou het een heel andere band zijn bijna, hoort er gewoon in. |
|
Daar heb je gelijk in. Het is zo en het blijft zo. |
|
Gelukkig maar! Is toch juist goed zo?! Wie was het ze anders gaan vertellen? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: [vaag]Kreeg jij nou nog geld van me?[/vaag] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waarvan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-03-2009 17:33] |
|
Check. Haal je die zin aub weg? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-03-2009 17:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Done |
|
Was een gave middag. Alle bands waren goed te doen en ook weer een hoop bekende gezien. En eindelijk De Tegenpartij in eigen persoon ontmoet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ben blij dat je steeds tegen mij doorlulde over die Ruins of Beverast, want hij is gaaf |
|
@ Verval: Wederzijds! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-03-2009 17:43] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heeft iemand er toevallig een girlie gekocht gisteren die ie nu al kwijt wilt? Ik wist niet dat er een achterkant op zat, en ik had er al een vanuit Leeuwarden dus ik zag het nut er niet van in om er twee te kopen. En ik vind die achterkant eigenlijk toch wel erg vet, haha. |
|
zijn bloed smaakte ook wel goed zeker? |
|
Heel zoet en nep ;p |
|
Jij was die gene die reeds voorzien is van een peuk-afdruk in den onderarm? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |