|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tickets zijn nog gewoon via onze website te krijgen, directe link naar de Shining kaartjes: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=16512 |
|
Kaartje binnen |
|
Het speelschema ziet er als volgt uit: 16:00 - 16:45 Sarkom 17:05 - 17:50 Koldbrann 18:10 - 19:10 Shining |
|
quote: Misschien morgen toch nog ergens een kaartje scoren dan, of heeeel misschien op goed geluk naar de Baroeg afreizen. Ik denk er over. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Yeah, kaartjes in ons bezit!! (Printer deed niks meer. Gelukkig wilde een collega ze voor me uitprinten!) Nu nog even checken wat dat 'Sarkom' is. Want anders komen we een druppel later. ( ) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Sarkom is erg gave black metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoor het! De Tegenpartij zet het nu net aan! Dat wordt dus GEEN druppel later ( ), maar keurig optijd! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ja, gisteren hebben we het hier beluisterd, maar Psycho Pippi was druk op internet, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe, in ieder geval een band om niet te missen. Die drummer zit ook in Urgehal btw om een linkje te geven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bedankt voor de tip(s)! We gaan optijd zijn. Heb Urgehal inmiddels gevonden, op myspace. Maar daar ik nog steeds geen geluid heb op de pc , vraag ik de Tegenpartij zo even om het af te spelen. Ben benieuwd... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Hoe zit het qua OV in Rotterdam? Gezien ik geen OV-chipkaart heb o.d? Kom ik wel door die poortjes? :p |
|
quote: Heel hard trappen. Nee zoals ik al op msn tegen je zei, alleen metro gelden die kutkaarten, even voor de andere lezers van dit topic. |
|
quote: Als je met de trein komt is het handiger om naar station Lombardijen te komen, vanaf daar is het een minuutje of 10 lopen naar Baroeg. |
|
En als je hard genoeg tegen de poortjes loopt gaan ze echt wel open. |
|
quote: Dan moet je toch echt via CS, baas. |
|
Ligt eraan vanaf welke richting je komt. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Ja dat is waar, maar in zijn geval wel |
|
Gaat dit uitverkopen? |
|
Ik hoop van niet, maar het zou goed kunnen. Baroeg is niet heel groot.... Daarentegen spelen ze nog wel een paar keer in NL dit jaar. Daarentegen is dit de eerste weer, dit jaar. Dus... Nu weet je eigenlijk nog niks. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Wow, zijn er vroeg bij als ik het speelschema moet geloven. Aha, zondag concert. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 27-02-2009 20:01] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lijkt mij vrij sterk, zo op een zondag.. |
|
Ik sta mooi op de gastenlijst, scheelt weer 10 euro |
|
Zohey, goh, wow, zo.. krijg je dan gratis pilsjes? |
|
quote: Nee dat niet. Maar je kan er best een paar krijgen, als je beloofd een brave knul te zijn. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |