|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Shining: |
|
quote: Jij houd toch wel van zo'n lekkere vetkees, Jim? |
|
tjsa, dit is gewoon genant! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
best vette filmpjes: http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=shining+baroeg&search_sort=video_date_uploaded |
|
quote: Mwah, dan zijn de meningen verdeeld. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
alweer die ein reich, ein furher, ein kvarforth oneliner... hehe [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-03-2009 18:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: [smetvrees]Van mij hoeft het ook niet.[/smetvrees] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Smeerde jij geen 'kattenstront' op je smoel met fluisterwoud? |
|
hehe, lekker spul was dat Je moeder. |
|
quote: Het was zeker vet! En reuze gezellie! Wij hoefde gelukkig maar een uurtje terug te karren. En gelukkig zonder problemen. Heb net 'al' je foto's van myspace bekeken. Als ik dat nu regelmatig blijf doen, moet je er de volgende keer toch tussenuit kunnen halen!?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ha, wil je dan tegen je boyfriend zeggen dat hij dus toch ongelijk had over wie er eerder thuis zou zijn? |
|
Beetje laat...... maar beter laat dan nooit Eerste foto is verkozen tot foto van de week op Dyxum.com |
|
mooie foto's! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |