|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha misschien sta je weer naast me, spreek me even aan zondag! |
|
Aanwezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Misschien dat ik zondag ook nog wel even ga kijken , als ik niet te veel last van mijn nek heb van de avond daarvoor |
|
Ah gaaf, Jan-Willem! :') |
|
quote: Vielleicht.... =) |
|
|
|
Aanwezig! (Niet dat iemand dat hier iets zal interesseren, maar goed ) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Prima, dan gaan we coke doen toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik denk het bijna zeker te weten, toch?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Nou... Ik zie net dat het op een zondag is en dan moeten we naar de kerk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan gaan we naar de ochtenddienst? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
En daarna blackmetal. Heerlijk eerlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus we gaan!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Lawedamadoenja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet goed? =) |
|
Damn, er kunnen geen kaarten meer gereserveerd worden bij de baroeg, wat is dat nou weer voor onzin... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: Jawel hoor. |
|
quote: Je kan toch via PayLogic e-tickets bestellen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Daar gaat het niet om, Oud Vuil wou wsl gewoon reserveren, zodat ie niet aan kaarten vastzit mocht ie eventueel toch niet kunnen. Denk ik. De shit is aan!!!1 |
|
Er valt niet meer te klikken, alleen nog via primera. Als ik het goed zie. http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: *ook* te koop bij Primera De site is een beetje brak. Als je de meest rechtse scrollbar naar beneden scrollt, dan komt de rest weer tevoorschijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ach, verrek! Bedankt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Speelschema zou fijn zijn, misschien dat ik dan ook nog besluit langs te gaan! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |