|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk nieuw materiaal van Exivious! Veel talent in deze lineup, hopelijk binnenkort meer nieuwe songs.. |
|
quote: Misschien wat ongelukkig verwoord maar absoluut niet denigrerend bedoeld. Van wat ik op Wacken zag (het enige optreden op Wacken waarvoor ik de moeite heb genomen hem helemaal te kijken) is het terecht dat je erin speelt. En zoals ik al zei, die track op jullie Myspace klinkt prima dus ik ben benieuwd naar wat gaat volgen. of (doorhalen wat niet van toepassing is) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-01-2009 14:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Inderdaad! Schreew het van de daken! Hang de vlag uit! |
|
Misschien kan Exivious het gat vullen dat de nieuwe Cynic heeft achtergelaten (nl de stijl van de oude Cynic) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zou dat niet ietwat vreemd zijn? De één gaat doen wat de ander deed, omdat de ander, dus... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het niet vreemd; ik denk nl dat daar een kans ligt, mede gezien het verleden (demo) en de muzikale banden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ow, ok, zo goed ken ik cynic niet, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee hoor, ik zeik alleen terecht. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een gezeik, natuurlijk gebruik je referenties als je je muziek wil promoten. Is toch niks van gelogen of zo? De namen Textures en Cynic zorgen geheid voor meer verkochte exemplaren. Die nieuwe track klinkt goed, net zoals het optreden dat was in de Mezz vorig jaar! Iets te hoog pielgehalte voor mijn smaak misschien, maar die plaat ga ik zeker aanschaffen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik zeg: Progpower |
|
Wat heerlijk Nederlands, dit soort discussies Maar bedankt voor de leuke berichtjes! De pre-orders starten 1 maart. Myth of Fury: Dat zou zeker tof zijn, wie weet! Mutilator: Dat is helemaal niet ons doel, het gat dichten tussen de 2 Cynic albums. Wij hebben een hele andere werkwijze en een ander uitgangspunt. Ik snap de overeenkomsten als luisteraar wel en vind het ook helemaal niet erg als mensen die vergelijking trekken en ons in dat hokje proppen, maar het is zeker niet ons doel. Verder is Waves of Thought het meest catchy nummer van onze plaat, wat hem waarschijnlijk ook het meest Cynicy maakt. |
|
We hebben zojuist een nieuwe mp3 op onze site en MySpace gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! In other news: hier is onze 2e press release die vandaag de deur uitgaat. Cheers, Tymon --------------------------------------------- EXIVIOUS album release date & eBay auction Fusionmetal band Exivious (featuring members of CYNIC and TEXTURES) will release their debut album May 11th through exivious and MySpace. Their self titled album will appear in a limited 1000 numbered copies, each single copy bundled with its own unique artwork. Album number 1 to 10 will be sold through eBay auction starting May 1st and ending on May 10th. This first batch of albums will be bundled with 2 guitar picks and a drum stick, all signed by the band. A second song, Asurim, is available on the Exivious website and MySpace now! With Waves Of Thought being one of the catchy songs on the album, the obscure fusion based Asurim will show another side of Exivious. Exivious tracklisting: 1. Ripple Of A Tear 2. Time And Its Changes 3. Asurim 4. All That Surrounds pt1 5. Waves Of Thought 6. The Path 7. All That Surrounds pt2 8. Embrace The Unknown (feat. Paul Masvidal of Cynic) 9. An Elusive Need You can place your pre-order right now!! |
|
Oh ja, nog even bestellen...eerst een PayPal accountje aanmaken Kan dat niet via iDeal of giraal? Nummers klinken tof! De jet leg een beetje uit het lijf? Op de eerste video uit San Diego stond je er weer mooi op 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Bestelling geplaatst www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb het geprobeerd om langer dan een minuut te luisteren. De zenuwe! Krijg ik van dit soort muzak. Als al die aandacht die aan het speltechnische gedeelte wordt besteed nu eens in het schrijven van goed in het gehoor liggende composities zou worden besteed. Afijn, niet mijn kopje thee dus. De enthousiaste reacties maakten mij toch nieuwsgierig. Maar goed, Cynic en Textures veroorzaken bij mij ook jeuk op onbereikbare lichaamsplekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heb dan toch ook 'n pre-order geplaatst. Heb de demo-cd uit '01 hier trouwens nog liggen. Die nummers spreken me wel meer aan dan de song op jullie myspace. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Vrees dat ik de vocalen wel ga missen. |
|
Klinkt inderdaad lekker geil. Hopelijk brengt Tymon enkele exemplaren v/d CD mee op de komende Cynic VS toer. Anders bestel ik 'm wel. |
|
Hier een kort 'making of' achtig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=4sFn_B5r9ZM |
|
quote:+1. mijn Paypal heeft aids en ik heb weinig zin om die te gaan reanimeren. |
|
Altijd handig zo'n broer: De betaling van uw aankoop van Exivious is voltooid. Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd. Laat maar komen die cd 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Gaaf kommaaropmetdieplaat |
|
Mooie liveshots ook , heh heh |
|
Hehe door een zekere Ron zeker Hey Tymon, 'k zie opnames van Breda daarin, komt daar ook nog een keer een officiele vid van uit? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-03-2009 19:39] |
|
quote: Oeh, dat wil ik ook wel weten. Goeie vraag lievelings-zwagert Anyway, cd is besteld en ik kijk nu al uit naar toekomstige optredens! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |