IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Exivious - featuring members of Cynic & Textures Vorige pagina | Volgende pagina
Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 09-06-2009 22:09 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Thanks!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-06-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 mei 2009 1:31 schreef Tymon het volgende:

Over de packaging, wij vinden een jewelcase juist het meest goedkope en lelijke wat je kan doen met een CD, vandaar de sleeve.

Maar wel het meest praktisch ivm cd bakken.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 09-06-2009 23:10 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

quote:
Op 9 juni 2009 22:09 schreef Ed het volgende:
En credit card geloof..?
Wat ik heb begrepen dus alleen op die 2 manieren wat ik onwijs vind zuigen want dat weerhoud mij ervan hem te kopen. Kunnen jullie het niet via ideal maken Tymon?

Nee want ideal is niet gratis en zo'n abonnement zou voor ons niet rendabel zijn met onze kleine afzetmarkt in NL.

Maar PayPal werkt perfect, waarom zou dat je ervan weerhouden hem te kopen?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2009 0:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Paypal werkt idd prima.

Komt er nog artwork voor een front-, inlay, trey- en backcard om uit te printen voor in een jewelcase?

Ik ben nl. niet zo kapot van die kartonnetjes; lijkt nl. wel een promo in een doosje.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-06-2009 0:38]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2009 9:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 23:10 schreef Tymon het volgende:
Nee want ideal is niet gratis en zo'n abonnement zou voor ons niet rendabel zijn met onze kleine afzetmarkt in NL.

Wat je eerder al zei: Voor PayPal heb je niet meer per se een creditcard nodig. Gewoon bankrekening koppelen en klaar. Dat maakt het nog makkelijker dan iDeal.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-06-2009 11:14 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Als het voor een aantal van jullie zo moelijk is om de cd te bestellen kan ik me voorstellen dat Tymon erover denkt om 'm maar gratis te verstrekken (zie het Cynic forum). Stelletje Hollanders

De cd is goed genoeg (lees: ijzersterk) om er wat moeite voor over te hebben. Band in kwestie heeft ook moeite gedaan om d'r wat van te maken qua muziek en presentatie.

Ik geef hem nog eens een slinger in de cd speelurt en hoop dat we wat riedetjes meekrijgen in de P60.

10.10.1942 - 20.11.2011

Ed
Usericon van Ed
Posted 10-06-2009 21:54 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 23:10 schreef Tymon het volgende:

Is omdat ik een bedrijf als PayPal gewoon niet zo vertrouw. Sowieso ben ik al voorzichtig met dingen kopen via internet en dan ga ik niet bij een of ander Amerikaans bedrijf mijn bankgegevens achterlaten, heb gewoon geen zin in gezeik met geldzaken. Is die eigenlijk ook niet via Displeased ofzo te krijgen?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-06-2009 22:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2009 9:41 schreef altx het volgende:
Wat je eerder al zei: Voor PayPal heb je niet meer per se een creditcard nodig. Gewoon bankrekening koppelen en klaar. Dat maakt het nog makkelijker dan iDeal.
Nee hoor, want in iDeal kan ik zo. Voor Paypal moet ik eerst een account aanmaken.

Nogmaals: ik snap niet wat er zo moeilijk is om een rekeningnummer te noemen waar het geld naartoe overgemaakt kan worden. We praten hier niet over een miljoenenbedrijf wat vele manuren kwijt is aan administratie als niet alles op 1 rekening binnenkomt. En hoe gaat dat bij optredens dan? "Sorry, we accepteren geen cash. Enkel Paypal." Nee, je zal het nog maar eens moeten gaan storten daarna..

Is hij al ergens te downen?

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 22:28 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 21:54 schreef Ed het volgende:
Is omdat ik een bedrijf als PayPal gewoon niet zo vertrouw. Sowieso ben ik al voorzichtig met dingen kopen via internet en dan ga ik niet bij een of ander Amerikaans bedrijf mijn bankgegevens achterlaten, heb gewoon geen zin in gezeik met geldzaken.

Paypal is niet zomaar een Amerikaans bedrijf meer, het heeft de status van een bank. Voor Europese gebruikers een Luxemburgse, welteverstaan.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 22:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:28 schreef Jällö het volgende:
Paypal is niet zomaar een Amerikaans bedrijf meer, het heeft de status van een bank. Voor Europese gebruikers een Luxemburgse, welteverstaan.

Als ik het allemaal goed gelezen heb (PayPal zelf en via andere bronnen) is betalen via PayPal inderdaad ongelooflijk goed gewaarborgd wat betreft de privacy en veiligheid van de consument

En het werkt ook erg relaxed. Enige minpunt is dat het wel weer erg makkelijk werkt, iemand anders heeft maar weinig van je nodig om dingen te kunnen betalen. Maar goed, dat heb je dan toch echt zelf gedaan.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-06-2009 23:50 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Heerlijk Hollandsch gezeiver weer.
Gebruik Paypal al zo'n 4 a 5 jaar en nog nooit problemen gehad.
Nog een klein weekje en dan zijn we weer in NL. Zal de Exivious plaat dan snel efkes bestellen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2009 8:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:05 schreef Judge M. het volgende:
Nee hoor, want in iDeal kan ik zo. Voor Paypal moet ik eerst een account aanmaken. (...)

Dat jij het voor elkaar gekregen hebt om op dit forum te posten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 11-06-2009 13:11 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

quote:
Op 10 juni 2009 22:05 schreef Judge M. het volgende:
Nee hoor, want in iDeal kan ik zo. Voor Paypal moet ik eerst een account aanmaken.

Nogmaals: ik snap niet wat er zo moeilijk is om een rekeningnummer te noemen waar het geld naartoe overgemaakt kan worden. We praten hier niet over een miljoenenbedrijf wat vele manuren kwijt is aan administratie als niet alles op 1 rekening binnenkomt. En hoe gaat dat bij optredens dan? "Sorry, we accepteren geen cash. Enkel Paypal." Nee, je zal het nog maar eens moeten gaan storten daarna..

Is hij al ergens te downen?

Eigenlijk heb ik weinig zin onze bedrijfsvoering aan jou uit te leggen, maar omdat andere mensen zich misschien hetzelfde afvragen: een rekeningnummer gebruiken zou alleen voor onze Nederlandse klanten zijn. Exivious is een internationale band en daar is onze webshop ook op gericht. Natuurlijk verkopen we onze CD bij shows, dat heeft er helemaal niets mee te maken.

En last but not least: ja hij is overal te downloaden, dat noemen ze Google. Dankjewel.

[Dit bericht is gewijzigd door Tymon op 11-06-2009 13:11]

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 15:50 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

En wanneer gaan jullie optreden in Nederland met Exivious?

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Ed
Usericon van Ed
Posted 11-06-2009 19:44 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 23:50 schreef VM Saldiac het volgende:
Heerlijk Hollandsch gezeiver weer.
Gebruik Paypal al zo'n 4 a 5 jaar en nog nooit problemen gehad.
Nog een klein weekje en dan zijn we weer in NL. Zal de Exivious plaat dan snel efkes bestellen.

Sorry hoor maar ik ga niet speciaal voor 1 cd een bankaccount aanvragen (hoe makkelijk het ook is). Maargoed ik ga wel naar een concert als ze in de buurt komen.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 11-06-2009 20:18 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 19:44 schreef Ed het volgende:
Sorry hoor maar ik ga niet speciaal voor 1 cd een bankaccount aanvragen (hoe makkelijk het ook is). Maargoed ik ga wel naar een concert als ze in de buurt komen.

Daar gaat het juist om...ze verkopen te weinig cd's voor een fatsoenlijke tour (kip en ei verhaal). Maar goed, om je toch te laten bestellen:

INSTRUCTIE:
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/general/NLDDInstructions-outside

Je kunt er ook op eBay wat mee kopen. En PayPal is goedkoper dan de gemiddelde kredietkaart.

10.10.1942 - 20.11.2011

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 24-07-2009 21:33 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Wie bieden nu ook een goedkopere digipack versie aan van ons album! Voor 11,99 euro komt hij incl verzendkosten zo je brievenbus invallen.

Als je toch nog een unique edition CD wil dan moet je snel wezen want ze zijn bijna uitverkocht.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 24-07-2009 21:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Na een paar keer luistern blijkt de muziek idd simpeler dan aanvankelijk beleefd; fijn plaatje

Nog vraagje; ik vind Blue man group ook erg goed; wat deed Robin daarin? Was hij 1 van die blauwe mannetjes?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-09-2009 14:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Heb hem een tijdje geleden van Michel gekregen en ben niet iemand die complete cds vaak uit luistert maar deze heeft al erg vaak zijn rondjes gedaan inmiddels.
Asurim en de All that surrounds stukjes zijn favoriet.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-09-2009 14:19 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Wat een gemekker over dat paypal. Hebben jullie geen vrienden die het wel hebben ofzo

spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 16:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Judge M is van beroep azijnzeiker

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-09-2009 16:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb mijn exemplaar gewoon contant met Michel afgerekend. Dat kan natuurlijk ook.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-09-2009 17:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Even ritje Tilburg en je bent klaar

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 08-09-2009 21:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Goeie recensie vandaag in BN/De Stem!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-09-2009 22:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Linkje ervan op t net? Ben wel benieuwd..

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com