|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is bijna zover, de release date komt dichter bij! De CDtjes zitten inmiddels op de post voor alle mensen die een pre-order geplaatst hebben. |
|
Kan hij ook nog op een normale manier besteld worden? Jullie wonen in Nederland en jullie en mijn bank ook dus een overschrijving is zo gefikst. |
|
quote: Ik snap je punt, we hebben alleen besloten om dat niet te doen omdat het voor onze administratie makkelijker is om alles via PayPal te laten lopen. Maar je kan in NL heel simpel je bankrekening koppelen aan een PayPal rekenening zodat je op die manier kan betalen. Dus misschien is dat een idee? |
|
quote: Idee, besteld dus. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja ook gedaan @ PayPal, thanks voor de tip nog. Handy. En gaaf, binnenkort (eindelijk ;p) je plaat in de bus Ziet er stoer uit [edit]nu ook in de mail gecheckt die hoes; heel gaaf (die pic ook)!! Wie heeft dat ontworpen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-05-2009 0:55] |
|
Ik heb er tot nu toe weinig metal in gehoord; wel veel jazz in een metalsound..het klinkt op zich wel ok, maar ik mis songstructuur of iig hooks; het lijkt eerder op een jamsessie.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-05-2009 0:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De artwork is gedaan door Henrik van Leeuwen. Super creatieve geest! Mutilator: ik waardeer je mening, maar je zit er wel erg naast met je opmerking. De structuren die wij hanteren voor onze muziek zijn erg simpel en helder. Niet om denigrerend te klinken, maar misschien moet je de nummers wat vaker horen voordat het op zijn plek valt. Het is tenslotte aardig wat informatie die op je afkomt. Maar het kan natuurlijk goed zijn dat het niet jouw cup of tea is en dat hoeft ook helemaal niet. |
|
Haha ik heb em al besteld nav de tune op de site die erg lekker klinkt. Neemt niet weg dat de verhouding metal/jazz niet bepaald 50/50 is. Ben benieuwd naar de rest van de plaat. Stuur je trouwens promo's naar de mainstream media? Ben wel benieuwd hoe die het oppakken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Maakt dat dan wat uit? Neem aan dat de CD eind juni nog te verkrijgen is. Bestel ik 'm wel als ik weer in NL ben. |
|
quote: Bovendien, daar valt natuurlijk over te discussieren hoe de verhoudingen liggen. Maar zoals Saldiac zegt: wat maakt het uit? Ik weet niet of deze limited editie er dan nog is, zou goed kunnen dat ie dan is uitverkocht. Maar er komt hierna een normale digipack versie uit die je altijd nog kan bestellen. |
|
Ah ok, dat merk ik dan wel. Gewone digipack is natuurlijk ook niet vervelend om te hebben. Wellicht dat de metal/jazz verhouding van belang is voor sommigen hier omdat het een zgn. metalforum is. Maar goeie muziek is goeie muziek ongeacht de stijl. |
|
De term 'goede muziek is goede muziek' verschilt inhoudelijk van persoon tot persoon en is dus een leeg statement, ergo: slap gelul dus weer. Ben benieuwd naar de rest van de plaat. Ondegesneeuwde vraag mbt referenties: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-05-2009 10:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hier nog wat meer slap gelul. Muziek is inherent subjectief. Wat jij goed vind hoeft een ander niks aan te vinden. Muzikaal vermogen is geen vereiste om goede muziek neer te zetten. En nee, Robin zag er niet uit als een smurf. |
|
quote: En hiermee onderschrijf je mijn kritiek op je eigen statement dat 'goeie muziek goeie muziek is'. quote: Had de Blue man group soms witte mutsen op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb hem gisteren ook ontvangen, tweede luisterbeurt nu. Vind het erg ok klinken so far.. hoeveel metal en jazz in verhouding liggen zal me een reet roesten. Petje af voor heren www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nee hoor, goeie muziek blijft goeie muziek maar dat bepaalt ieder voor zich. Al deze discussies zijn hopeloos aangezien iedereen eigen voorkeuren en meningen heeft. Slap lullen is een vak. |
|
quote: Zoals een andere ZM-er al terecht over jou opmerkte; jij waait met alle winden mee, zolang het je maar uitkomt. Ontopic: ik ben benieuwd naar de plaat; is het een metalplaat met sterke fusioninvloeden, top, maar als het een fusionplaat is met metalinvloeden, dan luister ik liever echte fusionmuzikanten die metalmuzikanten er volstrekt uitspelen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is nu ook niet echt een goede redenering ... Het is fusion, maar in een metaljasje. Het klinkt als metal, maar als je de composities bekijkt zonder ernaar te luisteren kom je bij fusion terecht. En er zijn dan mss wel genoeg fusionmuzikanten die Tymon & Co. er uitspelen, maar wat boeit dat? Jij stopt toch ook niet met naar Pestilence te luisteren omdat Cynic's Paul hem er 1000 x uitheerst ... . Wat heb je trouwens aan technische hoogstandjes als je geen muziek kan schrijven? Want op dat vlak kunnen heel wat van die zogenaamd geweldige fusionmuzikantjes nog wel wat leren. Wat Exivious hier doet is origineel, zo is er maar één. Het heeft dus ook al helemaal geen zin om verder te gaan vergelijken [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 10-05-2009 17:14] |
|
Ik bedoel het niet als een soort competitie, maar heb het over een muziekgenre uitvoeren op een bepaald niveau. Fusion op metalniveau, of fusion op fusionniveau klinkt nl toch nog wel ff anders... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-05-2009 17:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het klinkt anders, maar is het daarom beter of slechter? Ze zouden perfect in staat geweest zijn om een normale fusionplaat te maken. Maar ze houden nu eenmaal allemaal van metal en besloten om dit met een metalgeluid te doen ... Zijn ze opeens mindere muzikanten omdat ze iets met metal te maken hebben? Zou je ze wel accepteren moesten ze onbekende muzikanten zijn en niet in o.a. Textures en Cynic spelen? Moesten ze hawaii-shirtjes dragen en een kortgeschoren kopje hebben? Metal hoeft niet altijd onder te doen voor jazz of fusion hoor, genoeg bekwame metalmuzikanten. Je moet ze alleen weten te vinden [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 10-05-2009 17:46] |
|
Net terug van het lekker uitwaaien tijdens het voetbal. |
|
quote: Vol verwachting houden we de brievenbus in de gaten Wordt weer een mooi jaar....voor je het weet komt Aeon Spoke ook nog met nieuwe nummers (of, wacht eens.... ) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Dat ze zich maar haasten met die nieuwe Aeon Spoke! Kan echt niet wachten! |
|
Gister in de bus gekregen! Ben heel benieuwd, morgen weer tijd, dan gaat ie mooi een paar rondjes draaien. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |