IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Exivious - featuring members of Cynic & Textures Vorige pagina | Volgende pagina
Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2009 17:16 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Ik heb 'm nu 2x geluisterd en vind het erg vet. Vind de balans tussen muzikaal 'gefreak' en sferische stukken goed gelukt. De muzikanten vind ik sowieso ook vet en dat basgeluid van Robin vind ik erg lekkah
Enige minpuntje wat ik kon verzinnen is dat ik sommige overgangen een beetje 'hak op de tak' vind maar dat is niet storend imho. Kan er verder weinig zinvols over zeggen hehe. Behalve dat ik er in ieder geval heel blij mee ben

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-05-2009 23:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Tymon; hij's geniaal!! Kan d'r helemaal in op gaan; goede nrs, thema's/herkenbaarheid tot totaal gefreak.. en wat ben je toch een fokking goede fusiongitarist ook! De rest van de band ook super! Die gaat veel rondjes draaien

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 13-05-2009 19:16 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

'k zal het zondag horen. Hij is in elk geval binnen op het postadres

10.10.1942 - 20.11.2011

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-05-2009 19:25 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 19:16 schreef attematic het volgende:Hij is in elk geval binnen op het postadres

+1

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 16-05-2009 16:40 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Album eindelijk gehoord en na 1ste luisterbeurt moet gezegd worden dat het erg lekker in het gehoor ligt.
Mooie balans van muzikaliteit ende catchiness.
Was eerst niet zeker of het gebrek aan zang afbreuk aan de plaat zou doen maar neen.

Kortom, ik waai weer lekker mee.

[Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 16-05-2009 16:40]

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 18-05-2009 7:17 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Heerlijke plaat om rond dit tijdstip te draaien. Mooi verzorgd doosje en dito muziek.

In elk geval 1 kippenvelnummer: "All that surrounds pt 1"

Hulde! Review volgt later.

10.10.1942 - 20.11.2011

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 8:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Volgende week afspraak met Michel - als ik het bovenstaande lees moet 'ie het niet wagen te vergeten om dit plaatwerk mee te nemen...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2009 1:15 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ah en het concept met het artwork ook erg gaaf gedaan Alles is goed aan deze plaat, petje af

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-05-2009 1:15]

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 19-05-2009 1:46 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Knap staaltje muziek. Alleen doet het me net zoveel als de "nieuwe" Cynic. Heel weinig.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2009 8:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben geen fan van het genre, maar dit is lekker zeg!!!

signature

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-05-2009 12:43 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Prachtige muziek!!
Leuk ook om Stef Broks zo jazzy te horen spelen..

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-05-2009 12:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Op de frontpage staat een review van hun debuutalbum (ja..dit is weer schaamteloze sluikpromotie )

http://www.zwaremetalen.com/recensie/13112/Exivious-Exivious.html

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Naturens Galleri
Posted 19-05-2009 13:08 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 12:48 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Op de frontpage staat een review van hun debuutalbum (ja..dit is weer schaamteloze sluikpromotie )

http://www.zwaremetalen.com/recensie/13112/Exivious-Exivious.html

Maar waarom de verkeerde cover?

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 19-05-2009 13:14 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Omdat het de enige bruikbare cover was ik kon vinden. Mocht iemand de beschikking over een betere cover, dan hou ik me uiteraard aanbevolen

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 19-05-2009 13:41 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Dan maar even inscannen....je hebt zeker weer een illegale kopie in je knuisten

(c) Exivious

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 19-05-2009 13:41]

10.10.1942 - 20.11.2011

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 19-05-2009 13:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Hij is aangepast met dank aan attematic!

Naturens Galleri
Posted 19-05-2009 14:49 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Jammer dat de zogeheten 'limited edition' een cheapass promo ceedeetje is. Ik had toch liever een normale jewelcase versie gehad in dat doosje.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 19-05-2009 15:50 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

azijnplasser

Dat had in de breedte toch nooit gepast

Ik had liever een tekstvel gehad in plaats van de miniposter

10.10.1942 - 20.11.2011

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 28-05-2009 1:31 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Thnx voor de gave reacties hier!!! Vooral tof dat jij het ook digged Frank

Over de packaging, wij vinden een jewelcase juist het meest goedkope en lelijke wat je kan doen met een CD, vandaar de sleeve.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 28-05-2009 4:23 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Heb de package kunnen bewonderen in huize Tymon/Mitsj, ziet er te gek uit, waar voor je geld! En een extreem goede band! Wat wil iemand nou nog meer!

Naturens Galleri
Posted 28-05-2009 8:36 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2009 1:31 schreef Tymon het volgende:
Thnx voor de gave reacties hier!!! Vooral tof dat jij het ook digged Frank

Over de packaging, wij vinden een jewelcase juist het meest goedkope en lelijke wat je kan doen met een CD, vandaar de sleeve.

Nee een kartonnen hoesje is niet goedkoop. Maar het gaat me uiteindelijk om de inhoud en die is niet te versmaden.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-05-2009 8:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Heb 'm nu ook een paar dagen in huis. Lekker plaatje...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 09-06-2009 22:00 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Is die alleen via Paypal aan te schaffen?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2009 22:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 23:27 schreef Tymon het volgende:
Ik snap je punt, we hebben alleen besloten om dat niet te doen omdat het voor onze administratie makkelijker is om alles via PayPal te laten lopen. Maar je kan in NL heel simpel je bankrekening koppelen aan een PayPal rekenening zodat je op die manier kan betalen. Dus misschien is dat een idee?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Ed
Usericon van Ed
Posted 09-06-2009 22:09 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 22:00 schreef Aquila Chrysaetos het volgende:
Is die alleen via Paypal aan te schaffen?

En credit card geloof..?
Wat ik heb begrepen dus alleen op die 2 manieren wat ik onwijs vind zuigen want dat weerhoud mij ervan hem te kopen. Kunnen jullie het niet via ideal maken Tymon?

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com