|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Google?? |
|
quote: Exivious fusionmetal Een van de opmerkelijkste platen van dit jaar is wat mij betreft de titelloze debuutplaat van Exivious. Exivious is een combinatie van twee Amerikanen die vroeger in Cynic speelden en twee Nederlanders die in Textures en Sengaia zaten. Gevieren maken ze muziek die ze zelf fusionmetal noemen, maar die pakweg 25 jaar geleden het etiket jazzrock opgeplakt zou hebben gekregen. Het is virtuoze, redelijk gecompliceerde muziek. Stevige metal- en rockgitaren worden gecombineerd met een ritmesectie die jazzy klinkt. Het resultaat is voortreffelijk. Exivious maakt op deze cd muziek van hoog niveau, die naar mijn idee moeiteloos op een concertpodium kan worden vertolkt. Het enige merkwaardige aan de plaat is dat er nogal lange pauzes tussen de nummers zitten. Dan kan te maken hebben met het feit dat de cd in eigen beheer is uitgebracht, maar het haalt een beetje de vaart uit de cd. Kopen kan overigens alleen via internet. www.exivious.net Wim van Leest Luilak!! |
|
Twee Amerikanen die vroeger in Cynic zaten? |
|
quote:Welja, bij de cd-perser stoppen ze ongevraagd standaard 10 seconden meer tussen de nummers als ze zien dat het om een eigen beheer-produktie gaat Los hiervan, als je niet eens de moeite neemt de feiten op te zoeken.. schrijf dan niks. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
Of wat losse tracks: De debuutplaat klinkt lekker + live was het ook tof...de nieuwe plaat moet ik ook hebben The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: oh god IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond ze eigenlijk altijd wel oké, erg goed qua 'musicianship', maar niet echt mijn ding om naar te luisteren, maar die laatste is echt fan-tast-tisch! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |