![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vers van de pers: My Dying Bride zaterdag 04 juli 2009 * doom metal Voorverkoop start: 18 maart 2009 Entreeprijs: € 20 Locatie: Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands Aanvang: 20:15 uur Zaal open: 19:30 uur http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1327 En ik ga de plaatjes draaien ![]() ![]() |
|
Geen support? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Iemand die het snapt ![]() ![]() |
|
Vette shit, deze datum staat genoteerd ![]() ![]() |
|
Wel balen dat het gelijk valt met PPSR + Rompeprop + Blood Duster in Dynamo maar ik vermoed dat het daar beregezellig gaat zijn voor een leuke afterparty ![]() ![]() O ja: Het is nog onbekend of er supports bij gaan komen ![]() |
|
Ik meende al dat er die dag nog iets te doen was... Maar pech voor PPSR en Rompeprop, MDB vind ik net een stuk boeiender. ![]() |
|
Aanwezig!! ![]() ![]() |
|
Aanwezig wel of ze moeten dichterbij ook nog paar keer langskomen. ![]() ![]() |
|
quote: Hè zeg dat nou niet, dan voelt 'ie zich weer eens belangrijk ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ach laat hem toch een keertje! En bovendien maakte hij laatste een compliment over mijn haar, dus dit is het minste wat ik terug kan doen! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:Je gaat niet naar MetalCamp? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwazig! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ja hier moet ik zeker mijn kopf laten zien. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote:Dat was nadat ik vroeg waar je haar gebleven was idd ![]() ![]() |
|
quote: Dit jaar niet in de planning nee. ![]() |
|
quote: Stream of Passion is de support act. ![]() |
|
Ik hoop dat dat een grap is ?!?!? lampje ![]() |
|
Aanwezig lijkt me zo. ![]() ![]() ![]() |
|
Joa, van den partij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Aanwezig, kaarten zijn binnen. ![]() |
|
quote:Hmmz... kan ik ook nog gothic metal gaan inpakken... ![]() ![]() |
|
quote:Kolere .. hadden ze niet nog een grotere kutband mee kunnen nemen? ![]() |
|
quote: ..... + 1 Had gehoopt op geen support, net als in Paradiso.. prachtig was dat. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2009 19:58] ![]() |
|
quote:doe maar niet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |