|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Sowieso kan hij dan tot 4 uur in Dynamo terecht bij Back To The Basement |
|
ik had het gevraagd, en fok nou eens off met die tyfusgrappen over die gitaar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dus een opmerking in dit topic zou moeten leiden tot ontzettend veel aanbiedingen qua slaapplaatsen in en om Eindhoven? Wat happend met het rechtstreeks mensen mailen/msn-en/sms-en om het te vragen, zelf een beetje moeite te doen om dat te regelen ipv het van een ander af te laten hangen die wellicht niet eens zit te wachten op een logeetje? Bed and breakfast niet wat voor jou? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-06-2009 7:56] |
|
- Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 - Judge M. - Rottend-Vleesch plus aanhang. [Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 27-06-2009 10:57] More Evil0r Than Skelet0r |
|
- Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 - Judge M. - Rottend-Vleesch plus aanhang. - altx Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Btw mensen die vanaf Rotterdam vertrekken. Houd rekening met drukte dit ivm dat er een meute fietshomo,s vanaf Rotjeknor richting Frankrijk gaan, en heul niet de boot pakken. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:Rotterdammers kunnen beter met de trein komen dan. Rechtstreekse verbinding en terug rechtstreek via het nachtnet |
|
Ik moet me even excuesren. Die tour de gay komt pas in 2010 hier naar toe, de artikelen in de kranten van de afgelopen week creeerde nog al wat verwarring. Als ,t goed is is CS gewoon bereikbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 27-06-2009 13:33] More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ik ben er ook! Maar niemand kent mij, bij deze: ik ben het blonde, cola-drinkende meisje dat in d'r eentje ronddwaalt waarschijnlijk. Dat klinkt lekker triest [Dit bericht is gewijzigd door Bierglas op 27-06-2009 17:57] |
|
Wij zijn heel stoer met zijn 5en (geloof ik), de baas uit aan het hangen. |
|
quote: Viva nachtnet! Voorzie een dorstig avondje gezien de voorspelde buitentemperaturen die avond ;-) Only Deaf Is Real! |
|
Dan ga ik een boel dorstige plaatjes draaien na afloop |
|
quote: Bij deze een aanvraag: Nico Haak - Er zit een traan in mijn bier |
|
Heidevolk - Het Bier Zal Weer Vloeien. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ik heb hier een kaartje voor iemand die wilt, ik kan die dag helaas niet . prijs 15 euro ophalen alleen. mail me voor adres info. |
|
quote: O, ok. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:In hun Gelderland ja. Daar hebben we in Eindhoven geen fuck aan.. |
|
Zeg eh.. waar te parkeren, heeft Effenaar een eigen parkeerding? Ennem, nog tips om in de buurt goedkoop maar prima een hapje te eten voor het concert begint? Oja, hebben ze er airco die haaaaard werkt? Concertzalen in de zomer, blegh! |
|
Iemand al enig idee over de setlist en de lengte ervan? Het enige van deze tour wat ik kon vinden was een show in Duitsland een week of wat geleden. maar dat was een set van net 10 nummers, lijkt me een beetje kort. http://www.setlist.fm/setlist/my-dying-bride/2009/wave-gotik-treffen-leipzig-germany-3bd60cd4.html More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Ja precies, schijt aan het rookverbod dus. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Extra bus deo mee voor de extra stinkende metalheads sja wat mij betreft mag men in zomertijden knetterhard gaan roken in concertzalen. Wat een meur |
|
quote: Ik heb een paar maanden geleden tijdens The Rasmus (en hoe vroeg was dat afgelopen zeg, jezus, half 9!) heerlijk gegeten bij de Burger King in het centraal station nog geen 200m daar vandaan. |
|
Burger King.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |