|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vers van de pers: My Dying Bride zaterdag 04 juli 2009 * doom metal Voorverkoop start: 18 maart 2009 Entreeprijs: € 20 Locatie: Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands Aanvang: 20:15 uur Zaal open: 19:30 uur http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1327 En ik ga de plaatjes draaien |
|
Geen support? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Iemand die het snapt |
|
Vette shit, deze datum staat genoteerd |
|
Wel balen dat het gelijk valt met PPSR + Rompeprop + Blood Duster in Dynamo maar ik vermoed dat het daar beregezellig gaat zijn voor een leuke afterparty O ja: Het is nog onbekend of er supports bij gaan komen |
|
Ik meende al dat er die dag nog iets te doen was... Maar pech voor PPSR en Rompeprop, MDB vind ik net een stuk boeiender. |
|
Aanwezig!! |
|
Aanwezig wel of ze moeten dichterbij ook nog paar keer langskomen. |
|
quote: Hè zeg dat nou niet, dan voelt 'ie zich weer eens belangrijk "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ach laat hem toch een keertje! En bovendien maakte hij laatste een compliment over mijn haar, dus dit is het minste wat ik terug kan doen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Je gaat niet naar MetalCamp? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wel aanwezig denk ik. |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja hier moet ik zeker mijn kopf laten zien. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:Dat was nadat ik vroeg waar je haar gebleven was idd |
|
quote: Dit jaar niet in de planning nee. |
|
quote: Stream of Passion is de support act. |
|
Ik hoop dat dat een grap is ?!?!? lampje |
|
Aanwezig lijkt me zo. |
|
Joa, van den partij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aanwezig, kaarten zijn binnen. |
|
quote:Hmmz... kan ik ook nog gothic metal gaan inpakken... |
|
quote:Kolere .. hadden ze niet nog een grotere kutband mee kunnen nemen? |
|
quote: ..... + 1 Had gehoopt op geen support, net als in Paradiso.. prachtig was dat. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2009 19:58] |
|
quote:doe maar niet. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |