|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk eens in zijn profiel, sherlock |
|
quote: En waarom worden grootmeesters als My Dying Bride dan weer gesupport door zo,n pis band? More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:Dat vind de Effenaar leuk volgens mij want op de SoP staat niks over een tour met MDB oid.. |
|
quote: Je bedoeld "voormalige grootmeesters" want wat er nu van over is, kan hooguit als tweede- derderangs beschouwd worden Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Misschien aanwezig! Altijd al eens live willen zien.. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Zo m'n kaartje maar vast meenemen naar Eindhoven, zin in Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence |
|
Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z |
|
Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 |
|
Zin in, zin in ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1!! Bijnaaaa |
|
quote: Is er in Eindhoven ook een goed Thais restaurant? Boeiender |
|
- Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 - Judge M. |
|
ja en ik niet ! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Plaatjes draaiende he? Kom wel even een biertje drinken |
|
quote: Geniaal avondje was dat in Amsterdam. |
|
quote: Gezellig! |
|
quote: hey kuttekop, waarom zit je me te negeren? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Wie bitte |
|
quote: dacht ff dat je me niet meer lief vond had ook graag naar mdb gekomen, remember? maar! have fun ! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Begrijp ik je goed als dat valt of staat met een crashplek? |
|
Invictis, vráág het dan gewoon, in plaats van de zielepoot uithangen. |
|
Geen gitaar kunnen regelen is tot daar aan toe, maar geen slaapplek? Tsss. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Zeg jij dat maar niet te hard, je staat zo op straat! |
|
Oja? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |