![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk eens in zijn profiel, sherlock ![]() ![]() |
|
quote: En waarom worden grootmeesters als My Dying Bride dan weer gesupport door zo,n pis band? ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote:Dat vind de Effenaar leuk volgens mij want op de SoP staat niks over een tour met MDB oid.. ![]() |
|
quote: Je bedoeld "voormalige grootmeesters" want wat er nu van over is, kan hooguit als tweede- derderangs beschouwd worden ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Misschien aanwezig! Altijd al eens live willen zien.. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Zo m'n kaartje maar vast meenemen naar Eindhoven, zin in ![]() Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence ![]() |
|
Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z ![]() |
|
Lijstje: - Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 ![]() |
|
Zin in, zin in ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: +1!! Bijnaaaa ![]() |
|
quote: Is er in Eindhoven ook een goed Thais restaurant? ![]() Boeiender ![]() |
|
- Metaalhoofd22 - Burzum +2 (jaja, wist je zelf niet he?) - Silence - Mark Z - MMayo - Onweerwolf - Marcbubbelsik666 - Judge M. ![]() ![]() |
|
ja en ik niet ! ![]() ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Plaatjes draaiende he? Kom wel even een biertje drinken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Geniaal avondje was dat in Amsterdam. ![]() |
|
quote: ![]() Gezellig! ![]() ![]() |
|
quote: hey kuttekop, waarom zit je me te negeren? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Wie bitte ![]() ![]() |
|
quote: dacht ff dat je me niet meer lief vond ![]() had ook graag naar mdb gekomen, remember? ![]() maar! have fun ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Begrijp ik je goed als dat valt of staat met een crashplek? ![]() |
|
Invictis, vráág het dan gewoon, in plaats van de zielepoot uithangen. ![]() ![]() |
|
Geen gitaar kunnen regelen is tot daar aan toe, maar geen slaapplek? Tsss. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Zeg jij dat maar niet te hard, je staat zo op straat! ![]() |
|
Oja? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |