IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : za 4 juli 2009: My Dying Bride - Effenaar Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-05-2009 23:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 mei 2009 19:54 schreef MMayo het volgende:
..... + 1
Had gehoopt op geen support, net als in Paradiso.. prachtig was dat.
Ja, binnen 5 kwartier weer buiten staan..

quote:
Op 11 mei 2009 19:57 schreef Silence het volgende:
doe maar niet.
Dat is op zich ook een plan

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2009 7:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2009 23:57 schreef Judge M. het volgende:
Ja, binnen 5 kwartier weer buiten staan..

Nou en? Beter dan een klote voorprogramma uit moeten zitten en iedereen kon mooi op tijd richting huis zonder gezeur dat de treinen niet meer reden. Ik vond het wel wat hebben, 1 show.

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 12:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hey oeh ah oeh!
hier wil ik heen!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-05-2009 12:06 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Deze week ff kaartje kopen. Wel relaxed, tijdens Stream of passion lekker biertjes, blowtjes doen en socializen, en daarna MDB, prima geregeld

Nu nog ff kijken of er nog volk hier uit het dorp mee wil.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-05-2009 12:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Aanwezig

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 12:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik wil hier echt heen! !!!

hoe laat is dat ongeveer afgelopen?
gaan er nog mensen uit omgeving rotterdoom?
zit met de reis terug namelijk, of ik moet ergens kunnen logeren?

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 12-05-2009 12:21]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Silence
Usericon van Silence
Posted 12-05-2009 12:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 12:20 schreef invictis het volgende:

ben bang dat mijn hotel zo'n beetje vol zit;p tenzij er huisgenoten op vakantie zijn

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2009 12:26 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 12:20 schreef invictis het volgende:

Eh.. nachttrein..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 12:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

jaaaaaaaaaaaah, maar dan ben ik er nog niet met die nachtrein.
dan kom ik of in gouda of utrecht uit en dan moet ik nog eens naar schoonhoven, thats the bloody problem!

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2009 12:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

ow..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Silence
Usericon van Silence
Posted 12-05-2009 13:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 12:53 schreef invictis het volgende:
jaaaaaaaaaaaah, maar dan ben ik er nog niet met die nachtrein.
dan kom ik of in gouda of utrecht uit en dan moet ik nog eens naar schoonhoven, thats the bloody problem!
schoonhoven. Daar ben ik ooit es heengefietst vanuit oog in al. Wat een pokke stuk

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 13:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 13:00 schreef Silence het volgende:
schoonhoven. Daar ben ik ooit es heengefietst vanuit oog in al. Wat een pokke stuk

kan je nagaan

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2009 13:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik heb er vorig jaar eens op een terras gezeten, ook mooi

Silence
Usericon van Silence
Posted 12-05-2009 13:05 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 13:01 schreef invictis het volgende:
kan je nagaan
Vanaf station Utrecht is dat dan toch dichterbij? of ben ik nu gek aan 't worden.

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 13:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 13:05 schreef Silence het volgende:
Vanaf station Utrecht is dat dan toch dichterbij? of ben ik nu gek aan 't worden.

3 kwartier met de bus, nee niet dichtbij

Silence
Usericon van Silence
Posted 12-05-2009 13:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 13:08 schreef invictis het volgende:
3 kwartier met de bus, nee niet dichtbij
watje. Beetje fietsen word je hard van

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 19:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*schopschopschop*

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-05-2009 20:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Aanwezig, kaarten al lang en breed binnen.

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-05-2009 20:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 20:04 schreef ColdheartMinor het volgende:
Aanwezig, kaarten al lang en breed binnen.

uhm en ja wat schiet ik daar mee op dan? ...
fok of!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-05-2009 20:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ga je hier nu zitten wachten tot ik je een slaapplek aanbied, Alco?

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-05-2009 20:56]

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-05-2009 12:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 20:56 schreef Judge M. het volgende:
Ga je hier nu zitten wachten tot ik je een slaapplek aanbied, Alco?

errrr...ja?!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-05-2009 13:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goddomme.. en dat ik je dan ook nog vraag om na de show mee naar Dynamo te gaan voor de afterparty van Rompeprop, Peter Pan Speedrock en Blood Duster zeker?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-05-2009 13:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 13:29 schreef Judge M. het volgende:
Rompeprop, Peter Pan Speedrock en Blood Duster

Ah wacht, ben ik deze avond dus toch nog in Eindhoven.

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-05-2009 17:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 13:29 schreef Judge M. het volgende:
Goddomme.. en dat ik je dan ook nog vraag om na de show mee naar Dynamo te gaan voor de afterparty van Rompeprop, Peter Pan Speedrock en Blood Duster zeker?

dat klinkt wel erg gezellie, brabaaantseeuuuuh nachteuuuuuuh zijjjjn laaaaaaaaaaaaaaang!!!

herske
Usericon van herske
Posted 14-05-2009 0:04 by herske Wijzig reactieProfiel van herskeQuote dit bericht

[off topic]

Judge M.,

Ben je Marco, en getrouwd (geweest? je weet maar nooit )Met Marjon?

[/off topic]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com