|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou en? Beter dan een klote voorprogramma uit moeten zitten en iedereen kon mooi op tijd richting huis zonder gezeur dat de treinen niet meer reden. Ik vond het wel wat hebben, 1 show. |
|
hey oeh ah oeh! hier wil ik heen! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Deze week ff kaartje kopen. Wel relaxed, tijdens Stream of passion lekker biertjes, blowtjes doen en socializen, en daarna MDB, prima geregeld Nu nog ff kijken of er nog volk hier uit het dorp mee wil. |
|
Aanwezig Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik wil hier echt heen! !!! hoe laat is dat ongeveer afgelopen? gaan er nog mensen uit omgeving rotterdoom? zit met de reis terug namelijk, of ik moet ergens kunnen logeren? [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 12-05-2009 12:21] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ben bang dat mijn hotel zo'n beetje vol zit;p tenzij er huisgenoten op vakantie zijn |
|
quote:Eh.. nachttrein.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
jaaaaaaaaaaaah, maar dan ben ik er nog niet met die nachtrein. dan kom ik of in gouda of utrecht uit en dan moet ik nog eens naar schoonhoven, thats the bloody problem! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ow.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:schoonhoven. Daar ben ik ooit es heengefietst vanuit oog in al. Wat een pokke stuk |
|
quote: kan je nagaan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb er vorig jaar eens op een terras gezeten, ook mooi www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Vanaf station Utrecht is dat dan toch dichterbij? of ben ik nu gek aan 't worden. |
|
quote: 3 kwartier met de bus, nee niet dichtbij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:watje. Beetje fietsen word je hard van |
|
*schopschopschop* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Aanwezig, kaarten al lang en breed binnen. |
|
quote: uhm en ja wat schiet ik daar mee op dan? ... fok of! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ga je hier nu zitten wachten tot ik je een slaapplek aanbied, Alco? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-05-2009 20:56] |
|
quote: errrr...ja?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Goddomme.. en dat ik je dan ook nog vraag om na de show mee naar Dynamo te gaan voor de afterparty van Rompeprop, Peter Pan Speedrock en Blood Duster zeker? |
|
quote: Ah wacht, ben ik deze avond dus toch nog in Eindhoven. |
|
quote: dat klinkt wel erg gezellie, brabaaantseeuuuuh nachteuuuuuuh zijjjjn laaaaaaaaaaaaaaang!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
[off topic] Judge M., Ben je Marco, en getrouwd (geweest? je weet maar nooit )Met Marjon? [/off topic] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |