|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope, heb hem al klaar gelegd voor je. |
|
Ik ga straks nog even pinnen |
|
In de kleine zaal ja |
|
quote: Dat en dat er over mail is gezegd dat het rond 23 uur is afgelopen. Niet dat het mij verder wat uitmaakt, ben toch met den ootoo. Wel zin an overigens! |
|
Wat was dat gaaf! Niet allen Turn Loose the Swans, maar ook The Thrash of Naked Limbs! Mijn 2 favo nummers! Damn, zo genoten. |
|
quote: Bareuh... |
|
Enorm genoten Wát een gaaf concert. |
|
Geniaal optreden! Ontzettend goed geluid! Prachtige setlist ook... The Thrash Of Naked Limbs! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jammer,... dat hier niet bij was dan. Je had wel mee kunnen rijden. Ik ben ook net terug uit Eindhoven. Ik zat in Dynamo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: LOL, toevallig ja , was dat bij Blood Duster in Dynamo? Die had ik gisteren dus al in Vera gezien, ook erg leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Yep. Was hier ook erg gaaf. Rompeprop erbij. Maar dat is alleen maar grappig. Die zang dat kan echt niet. Wilde MDB ook wel erg graag zien. Maar goed keuzes... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Turn Loose The Swans!!! The Thrash Of Naked Limbs! She Is The Dark!!! From Darkest Skies!! Catherine Blake!!! Bring Me Victory!! The Cry Of Mankind!! My Body, A Funeral!! Wat een geweldige gig was dat, geluid was erg goed. Aaron sprak zelfs hele zinnen tussen de nummers. Geweldige setlist. Echt fucking hulde. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: quote:Leven jullie nog? Goddomme wat een setlist! |
|
quote: Jazeker!!! My Body, A Funeral is live trouwens ook heel mooi. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Kan het er alleen maar mee eens zijn! Wauw, geniaal gewoon! Echt genieten. Nog een keer, nog een keer, nog een keer! |
|
quote: Kippevel over heel mijn schedel bij dit nummer, en wat een ontieglijk vet optreden was dat gisteren zeg ! Ach... MDB is altijd supergaaf om live te zien/horen. En gisteren nog gratis ook dankzij ZM ! thanks ! lampje |
|
quote: Mee eens! Ik vond sowieso de nieuwe nummers allemaal erg goed uit de verf komen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zo, ik had ze nog nooit live gezien, maar 't was inderdaad heel tof! Iemand die mij kan vertellen wat de setlist precies was? |
|
quote: Vind het nog steeds heel jammer dat we niet konden komen Damn wat een setlist! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Echt een super optreden. Ik had eerst een domper omdat ik geen hand had weten te leggen op wat chemicals maar bij deze band heb je geen drugs nodig want ik ging er zo al fokking hard op. |
|
Mijn eerste MDB optreden, en zeer geslaagd! Ben niet zo into the band maar van tijd tot tijd is de muziek zeer gaaf om eens te draaien. Vond het daarom op eerste zicht meer een luister dan een liveband, maar die mening is vanaf zaterdag compleet weg. Zeer goede show! |
|
quote:Fall With Me Bring Me Victory From Darkest Skies The Thrash Of Naked Limbs And I Walk With Them Turn Loose The Swans She Is The Dark Catherine Blake Santuaro Di Sangue The Dreadful Hours ------- encore ------- The Cry Of Mankind My Body, A Funeral Vaste setlist voor 2009 volgens het ding zelf.. Voor de volledigheid dan die van Stream Of Passion ook: Art Of Loss A Part Of You Wherever You Are Games We Play Street Spirit (Radiohead cover) Haunted |
|
En jawel de foto's staan online: http://www.AchromeMoments.nl En dan hier nog wat: http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws/32448/in-n-beeld-225-my-dying-bride-in-effenaar.html En deze nog: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42194804 BTW: Judge; leuk je te meeten. Thanks nog voor de Jupie! Zaterdag my treat! Geweldig review trouwens, die van Hellfest! En, ik heb er een foto-collega bij zie ik! Puike plaatjes! Cheers! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |