|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Okeuj en qua parkeergelegenheid? |
|
quote:Parkeerterrein recht tegenover de Effenaar. Ik heb alleen geen idee wat dat kost.. Oh ja, en misschien dat je even in de Gouden Gids moet kijken want vaak is reserveren in de Dommelstraat geen overbodige luxe.. |
|
200 meter naar rechts zit nog zo'n P+R waar wel genoeg plek is denk ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mm de wok in dat ene gekke straatje. lekkur. |
|
quote: Als je uit eten gaat in de Dommelstraat, kan ik 'Het Spiegelbeeld' aanraden. Zit redelijk aan het einde (richting de Effenaar) aan de linkerkant (vanuit de stad bekeken). Trust me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja, mee eens! Goeie tent is dat! Tortillas (Mexicaan) is ook zeker wel OK |
|
quote:Met wat geluk kun je een kaartje van zo'n zwerver overkopen. Dat is dan met wat geluk lang genoeg geldig want vanaf bepaalde tijd is volgens mij gratis.. *roept* Mandylion, hoe zit dat ook alweer? |
|
Toen ik met moeders wat ging eten was het vanaf 8 uur gratis als ik me goed herinner. |
|
Goede tips, dus genoeg in de buurt. Sommige zalen is dat wel ernstig uit de buurt allemaal of veeuls te duur. Ook wel ernstig dat ik nog nooit naar Effenaar geweest ben. |
|
De parkeerplaats tegenover de Effenaar is tot 21.00 betalen en is 5,00 euro voor een hele dag, dus meer dan dat betaal je ook niet. Inderdaad staan daar af en toe zwervers die kaartjes van mensen doorverkopen die al weg zijn gegaan en dan mag je zelf zeggen wat je ervoor wil geven......meestal geef ik dan tussen de een en twee euro en zijn zij ook weer blij. In het weekend is het daar vrij druk, omdat het natuurlijk in het centrum ligt en niet duur is. In de verlenging van die parkeerplaats, loopt een weg langs het spoor waar je ook kan parkeren. Daar betaal je na 18.00 niets meer. Tot 18.00 is het 3 euro voor een hele dag. |
|
Ik baal als een stekker, ik moet wegens medische omstandigheden plat... Dus ik heb een kaartje. Iemand interesse? Cheers PS email: w.iskender@gmail.com "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Beterschap! |
|
Echt klote dat ik ze (alweer) moet missen! |
|
quote: Als ze Turn Loose the Swans gaan spelen word ik gek! |
|
My Dying Bride nummers zijn over het algemeen vrij lang dus een setlist van 10 nummers is misschien helemaal niet zo onwaarschijnlijk. Langer dan 1,5 uur zullen ze zeker niet spelen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Hoe laat speelt MDB? Ik heb morgen eerst een feest van mn ouders tot 22.00, als het de moeite nog is kom ik dan nog wel naar eindhoven gevallen. |
|
quote: Achter de Effenaar(2min lopen, een halve minuut rijden) kan je gratis in een woonwijk parkeren. |
|
quote: Dat heb ik met From Darkest Skies. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Klopt, maar als je de live cd,s en dvd,s neemt spelen ze daar meestal 12 tot 13 nummers. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: We moeten eerst nog Streams Of Pission (nee geen spelfout, ik vind ze kut)uitzitten, maar aangezien dat de support is zullen ze hoogstens 3 kwartier spelen ofzo. Hoop echt dat MDB er een 1,5 lange set uit gaat persen. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Show schijnt tot 23 uur te duren, dan staat er andere activiteiten op het programma.. denk niet dat het voor jou de moeite nog waard is. |
|
tot 23.00? Dan worden dat meer dan die 10 tracks. Je gaat me niet vertellen dat die huppelshit van Streams 1,5 uur gaat duren he? More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:zolang je Resident Evil maar niet vergeet [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-07-2009 11:11] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |