|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dinsdag 27 oktober CANNIBAL CORPSE /support: DYING FETUS / EVOCATION / OBSCURA open 18:30 - aanvang 19:15 - Entree: € 22,00 Voorverkoop start maandag 4 mei via www.hedon-zwolle, Plato en VVV te Zwolle http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=430 [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-09-2009 12:26] |
|
Aanwezig in de Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Gaaf, vast wel aanwezig. |
|
Brute package! |
|
Cannibal is altijd goed, dus daar kun je je alleen letterlijk een buil aan vallen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik wil DF wel weer eens een keer zien eigenlijk En ik ben benieuwd naar Obscura |
|
quote:+1 Jij kaartje regelen, ik lift? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gave line-up! |
|
Hoppa, goeie shit www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dan daar ook aanwezig |
|
Maandag meteen maar ff kaartje regelen. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 27-04-2009 20:14] |
|
quote: en op 26 oktober in Bibelot te Dordrecht [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 27-04-2009 20:27] |
|
Doet bibelot ook goed! |
|
Op welke dag is die Biebob show (of wordt het dan Hof ter Loo) eigenlijk? Maandag in Dordt of dinsdag is Zwolle is wat lastig... |
|
quote: Bruut! |
|
quote: Die is op 6 oktober (ook dinsdag) |
|
quote: |
|
Tijden niet meer zo siked geweest voor een metalshow! Dying fetus in Zwolle! ik ben nu al dronken! [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 27-04-2009 21:27] |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aanwezig CC en DF zo dichtbij huis! |
|
quote: Prima! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Mooi, dan rekenen we op mekaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vet Evocation. En die anderen natuurlijk ook vet genoeg! Aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 27-04-2009 22:57] |
|
Me too! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |