|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeh, Adorned Brood, is nu al aantrekkelijk. spelfout weggehaald... |
|
Ik ben er zoiezo wel weer bij zeker als Gheestenland speelt! alleen nog even ergens een overnachting zien te regelen. |
|
quote: Tof, als je daar hulp bij nodig hebt hoor ik het wel toch quote: Mooi, ga ik dit jaar wel een keer wat anders doen. Regeersel, mag ik plaatjes schieten? Aaaaah? quote: Was uiteindelijk ietsie meer en ietsie verder lopen maar zeer goed te doen, enorme lol gehad op die camping. quote: Done.. Hee das nieuw he, stoer! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2009 17:25] |
|
*krabt op hoofd* ...camping... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Weetsje.. doe maar eff keer msn voor duidelijke dingen. Ik wil wel een poging wagen, maar niet vanavond. Druk. |
|
quote: Vorige keer ontzettend relaxt, alleen jammer dat er veel niet mee wilden.. dan niet heeee. Dit jaar voor mij niet. |
|
quote:Maar als ik nu dit jaar wel ga dan ah toe ah toe? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Anders hebben we dat al gedaan ofzoe! (op de Sodom metal night) |
|
quote: Neuh. Of het mot heul mooi weer worden.. |
|
Geen Elexorien? Bruce Banner |
|
Ik heb uit bronnen vernomen dat ze wel allemaal op het terrein aanwezig zijn, dus wie weet... |
|
..ach, als er dan toch gitaren liggen... Bruce Banner |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgend weekend worden de laatste 4 namen bekend gemaakt. Er zit in ieder geval één Nederlandse primeur bij. |
|
Je hebt de Toppers kunnen krijgen? Bruce Banner |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik bedoel meer een buitenlandse act, de voor het eerst in Nederland speelt... |
|
quote:En dat weekend is nu bijna over. In ieder geval mezelf maar opgegeven om aanwezig te zijn op een plek waar Schaep me tenminste wel weer herkent. |
|
*tromgeroffel* |
|
Er staat toch "volgend weekend"? Da's gewoon volgend weekend en niet afgelopen weekend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Koekje voor jou |
|
quote:Wat nou? Deze grap maak ik gewoon volgende week maandag weer hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-05-2009 13:53] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En, gaan we dit volhouden tot na Sodom? |
|
Ik neem die taak wel op me. Hoeveel koekjesdozen zijn dat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |