|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey MMayo, ik had ook net mn foto's klaar! Bezoekers: Sharp: Burning Alive: Recharge!: Infestis: Mytholic: Obtuse: Gheestenland: Elexorien: Akrea: Adorned Blood: Winter Siege: Meer foto's vind je op http://jeroen-dekker.com |
|
Ha Jeroen, gaaf hoor! Ziet er goed uit |
|
quote: Dank je! Je hebt me alweer niet-verneukt op de foto gezet. Het is een gave! |
|
quote: Haha heb je er wel vaker op staan geloof ik, heb de foto's nog niet klaar.. moet nog eff wat met de kleuren klooien. Vooral dat heel blond haar, fel licht en zonlicht = geel. |
|
quote: Hopla leuk om mezelf zo terug te zien. |
|
quote: quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaaf, zo optreden voor 10 man. |
|
Waren die kaalkopjes dezelfde sneue gasten als van dat Dumpert filmpje? Over de zogenaamde Lonsdale-Jeugd van Winschoten? Stoere gasten joh, met hun keffertjes! http://www.dumpert.nl/mediabase/522171/b2d7b90c/explosie_van_lelijke_kaalkopjes_in_winschoten.html Heb tot m'n 18e in Midwolda en Winschoten gewoond, maar als ik dit soort tuig zie beginnen m'n vuisten te jeuken... Mooi om te horen en te zien dat Sodom Open Air weer een succes was Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bert is een baas. quote: Check dan meteen even het Pesilence-in-Vera-topic. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-06-2009 23:49] |
|
Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yep daar een aantal van zo te zien. Ze houden zich in het filmpje wel een stuk rustiger dan op Sodom Open Air. quote: Er waren wel meer dan 10 man, maar stonden verspreid over het veld of lagen in de schaduw bier te zuipen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-06-2009 7:13] |
|
quote:Nee man, er stonden toch ook maar 3 hekken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oja, het is me wat die kredietcrisis en al die bezuinigingen. |
|
Vette foto's! Ben benieuwd naar de volledige series... Of staan die al je site, Jeroen? |
|
quote:http://jeroen-dekker.com/concerts/2009-june-27-sodom-metal-open-air-winschoten/ [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 30-06-2009 13:40] |
|
Helden! Ten eerste: mijn mattie Greeklook! Yeah! SchorrieMorrie er naast, Elexorien for teh win!!1! op z'n shirt. En daarnaast ook nog de Heerschmoffen Andy en Marissa die me naar huis gebracht hebben daar links. Zag 2 beren Adorned Broodjes smeren. Edit: en Hades, uiteraard. Links, zoals het hoort. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-06-2009 20:05] Bruce Banner |
|
|
|
quote: Zie edit. Bruce Banner |
|
quote: Het lijkt net of die sjap daar links een stijve heeft.. |
|
Misschien heeft hij een grote slappe. |
|
quote: Hij staat naar mij te kijken, dan gebeurt dat. Is niets om je voor te hoeven schamen, hoor. Vraag maar aan Grey. Bruce Banner |
|
Gatverdamme |
|
quote: |
|
quote:Klopt, ik ga dan altijd headbangen als een bezetene, dan valt het niet zo op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |