|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeeeh lekker in een blokhutje slapenn |
|
quote:Ah, jij bent persoon nummer 4 geworden? |
|
Geyl. Bruce Banner |
|
quote: Zou jij je niet eens netjes voorstellen.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Haha jaaaa :D |
|
Yay, Elexo-forum-reunie! Bruce Banner |
|
quote:Voor je podium. "broek uit" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...alsof ik met dit weer überhaupt een broek aan heb... Bruce Banner |
|
quote: Wil jij zeggen dat je me nog niet kent? |
|
quote: De rest van de mensen nog niet.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De onbekende kom ik vast ooit wel eens tegen |
|
quote:inderdaad! |
|
Aangezien vrouw xxl een dagje met vriendinnen pleite is zal ik er eens over gaan nadenken of ik me met mijn privehotel op wielen die kant op ga begeven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
DOEN :D |
|
+1! Komen, gozer. Kan je ook e.e.a. eens in alle rust, onder het genot van een biertje of 8 bespreken met andere ZM'ers. Bruce Banner |
|
Hey Regeer en co, heel veel succes gewenst en ik hoop dat de weergoden jullie goed gezind zijn! See you at Occultfest (kunnen we je verjaardag weer vieren he he)! see you at occultfest! |
|
De regenjassen zijn ingeslagen. |
|
quote:Goed punt, poncho inpakken |
|
Greeklook, heb je nog een extra Poncho liggen? Bruce Banner |
|
*Zoekt z'n drum-spullen alvast bij elkaar. Warm wordt het morgen in ieder geval wel, maar laten we hopen op droogte ! |
|
Ik zal zaterdag een kopje thee heffen op jullie aller gezondheid en festivalgenot. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Wel een standaardwackenponcho. Neem ik wel mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toch niet aanwezig.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehehe. Zo brak als ik me nu voel wordt dat wsl een +1. Lamballen op de bank FTW!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |