|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor hen die nog willen doorgaan na het festival is er in Boelie's Pub de officiële afterparty. |
|
Vorige jaar was het erg leuk dus nu maar weer! Ik heb er zin in! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Holy shit dat wordt ook nog zweten |
|
quote: Ach je koelt wel weer af door de regen en onweersbuien die ze inmiddels ook nog voorspellen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Het podium is overdekt (hoop ik) maar het bier zal vloeien |
|
*poncho meeneemt want ervaring met Sassette en gelijk hebben* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-06-2009 23:30] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Helaas toch niet aanwezig ivm tentamens op maandag |
|
Het podium is uiteraard overdekt. Die regen- en onweersbuien kunnen best meevallen, we hebben er alle jaren tot nu toe geluk mee gehad. En ach... als ze wel vallen, zijn ze meer dan welkom ter afkoeling als het een graad of 26 wordt... |
|
quote:Rijkelijk! Maar wel NA het optreden |
|
quote: Mais oui mon fils, mais oui. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 24-06-2009 0:08] |
|
qui??? Oui zeker En fijne vakantie [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-06-2009 0:03] |
|
quote: Ach mijn Frans is roestig, effe smeren met bier |
|
quote:Hier is Frans em naar bed gesmeert na wat bier.. |
|
Lol hahhah ja die Frans loopt nog gesmeerd zeker Trouwens bedankt, dat zal zeker lukken |
|
Op warme dagen ontstaan de zware regen en onweersbuien meestal waar de lucht het meest instabiel is, en in dit geval is dat (zoals in de meeste gevallen) boven frankrijk, en door de warme wind vanuit het zuiden zullen de buien via frankrijk het zuiden van NL intrekken... wat betekend dat er nog weinig van over zal zijn als het hier een maal komt. Meestal ontspringen wij de dans op zulk soort warme dagen ! |
|
quote:Mooi zo, want op Mytholic-muziek wordt niet gedanst! Maar (de dans ont)springen mag wel |
|
quote: Bedankt. |
|
quote: Leuk verhaal.. Alleen als je nu kijkt op weer.nl is het voor zaterdag met name ook in regio Veendam/Winschoten pokke weer met fikse regen en onweersbuien. Wellicht dat dit nog iets beter zal worden, maar er aan ontkomen.. denk het deze keer niet. Alhoewel dat ook niet erg is, als het maar eventjes is. |
|
Helaas toch afwezig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Sjaak afhaak! Waarom kom je nou niet meer? |
|
Donders goede reden, maar je zal gemist worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Omdat ik dinsdag opgenomen ben in het ziekenhuis vanwege longproblemen. Gisteravond wel ontslagen, maar ik moet de komende dagen veel rust houden. Wacht maar effe, je kan het hele verhaal zo op Hyves lezen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik hou niet van medische verhalen. Beterschap! Heeey Regeer en de rest, heel veel succes en plezier dit weekend!! Ik zal effe voor je duimen vanaf Graspop! Bla |
|
quote: Ik wou net juigen dat je wel kwam, en nu vind ik het enorm jammer. Longproblemen? Hebben we het nog wel over. Beterschap Kriebel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |