|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe zit het eigenlijk met die special guest ? Mogen we ons daar alvast iets bij voorstellen ? |
|
Die special guest is een dikke neger met hoorntjes die jou in je reet komt batsen, terwijl de rest gratis kan BBQ'en. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-06-2009 6:34] Bruce Banner |
|
Definitief geen camping voor mij trouwens. Trein heen, trein terug. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee. |
|
quote: Special Guest blijft Special Guest, anders had er wel gewoon een naam gestaan |
|
Regeer gaat zelf een liedje zingen |
|
"begin de dag met een dansje..." |
|
Die special guest is niet de eerste de beste. Ik heb ze al op meerdere concert posters zien staan waaronder U2 en Sepultura. |
|
ik ken ze nog van vroeger. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ga het helemaal meemaken. Als het kut is, zoek ik wel een kroeg op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Bier daar is goed te doen hoor. Bovendien zijn er massa's erg leuke mensen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote:En ik natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij bent de special guest? |
|
Pokke eind reizen maar ik heb er zin in |
|
quote: Zeg je nu dan wel hallo, godverdomme!? Bruce Banner |
|
quote:] Ik zeg eerst godverdomme en dan hallo |
|
Ook prima. Bruce Banner |
|
Zin an!! De weersvoorspellingen zijn goed. Zonnig en zomers. Smaakt het bier extra goed. |
|
quote: Het lijkt er wel op. Hoewel alle hotels in Groningen blijkbaar propvol zitten, godverdegodver. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Oh hmzz, ook nergens anders een crashplek bij een van de lieve zmertjes? Er is een camping op 25 minuten loopafstand van het festival, gezellige camping wel. Of is dat niks voor jou? |
|
Ik ben helemaal pro-camping, maar is die er al van vrijdag op zaterdag ? De nacht van zaterdag op zondag geloof ik wel (tentje, slaapzak, klaar).. alleen ga ik als het goed is op vrijdag ook naar Immolation in Vera. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, Immolation ben je ook bij. Bruce Banner |
|
quote: En heb je al een slaapplek voor me geregeld, poppetje ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |