|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh hm 13 uur in Winschoten? Eens zien of dat lukken gaat. |
|
O wat gaan we over een paar uurtjes metallen ! |
|
Opbouwen over een uurtje... nog een beetje gaar |
|
Hey Merrie von Shruu, tot straks man. Bruce Banner |
|
Geweldige dag en avond gehad !!! Het geluid viel nog het één en ander op aan te merken, maar de bands waren over het algemeen klasse en de opzet erg mooi. Vooral toen het donker begon te worden kon je zien dat de festival sfeer er echt in zat ! Hulde aan de organisatie ! |
|
Was een vet feestje ! Jammer van die Neo nazi's en het pokke eind reizen. Idd hulde aan de organisatie. Goed geregeld |
|
Best behoorlijk warm/plakkerig weer, maar dat mocht de pret niet drukken. Eigenlijk de hele dag in de biergarten (ha!) rondgehangen met gezellig volk. Paar foto's gemaakt, wat later op de middag/avond lastiger werd door het teveel nuttigen van roze ranja-achtige drankjes Het geluid was bij vlagen echt belabbert, met name bij Elexorien. Meer zo'n -raad nu eens wie er zingt- of -vul in welk instrument je nu zou moeten horen- idee. Jammer, maar ook dat kon de pret niet drukken. Gezellige dag met veel bekenden oh en verdere bands, ehh.. De opzet dit jaar zag er goed uit, leek allemaal wat knusser. Ook het zweefteefplein was leuk van opzet. Maar eh.. whut was dat nou met die cocktailstand, hele dag geen cocktailsshakende mensen waardoor er geen cocktails van Boelies gedronken konden worden. Oh en een tipje, hang eens een lichtslinger bij het pad naar de uitgang, zou me daar toch bijna verdwalen Inderdaad jammer van de vechtpartijtjes door die kaalkopjes, die er alleen waren om het relletje schoppen. Nog stoere praat ook dat ze weer iemand een knietje hadden gegeven en voordoen hoe ze iemand in de pit op de bek hadden gemept. Van alles slopen ook, tief dan gewoon direct op. Hoorde later dat ze keihard wegrenden voor de politie, geloof dat er een paar zijn opgepakt ook? Aniejweej, jammer de bammer! Maar wel beter voor de sfeer zonder die lui later op de avond. Hopelijk volgend jaar weer een mooi festival. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-06-2009 10:24] |
|
Ja dat ja Leuke dag gehad! Leuke bands ook :D Black Metal in het zonnetje is wel redelijk apart te noemen, maar ach ja he.. Geluid was niet altijd even goed, maar ja, zoals bij Elexorien was het na een paar nummers wel wat beter dan aan het begin gelukkig. Die nazi's waren inderdaad een beetje triest. Ik herkende ze al van vorig jaar en toen hebben ze niks uitgevreten, dus dacht dat het niet zo'n probleem zou zijn, maar ja helaas, sommige mensen he... Iedereen recht op z'n eigen mening, maar gedraag je dan ook een beetje! Verder mooi nog eem de 3e prijs gewonnen met boomstamwerpen Volgend jaar hopelijk weer! |
|
Ze kunnen grind the Nazi scum beter verplaatsen naar winschoten dan word het ook nog letterlijk Edit :Blastmaster [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 28-06-2009 13:08] |
|
Ja, of een Sodom Nazi Open Air, heb je hier blijkbaar ook wel een doelgroep voor Maar ik vond het een topdag! Hele tijd droog gebleven, ikzelf moest de tijdschema-nazi uithangen, maar we zijn niet uitgelopen en de sfeer was op die lui in het begin na echt supergoed! Hoe 8 man zo'n kutinvloed op een paar honderd mensen kunnen hebben, ongekend |
|
Hitler Open Air. Klaar. Prima feestje; Regeer bedankt! Adorned Brood hebben zich op de terugweg ook nog even extreem positief over je uitgelaten, dat alles prima verzorgd was, en je vaak hebt gechecked of alles nog naar wens verliep. Bruce Banner |
|
Achja, gedoe met slecht geluid, daar leren ze weer van voor de volgende editie |
|
Blastmaster: Volgens mij is dat altijd al een beetje een probleem geweest. |
|
ik vond het persoonlijk veel beter dan vorig jaar, met name Gheestenland en Adorned Brood hadden gewoon goed geluid en van veel anderen was het zeker acceptabel. Bij Obtuse en Elexorien (tenminste dat hoorde ik van veel mensen) was het niet best, maar overall heb ik het op andere festival veel en veel erger meegemaakt. |
|
quote: Dat een paar honderd man zich laat opnaaien door acht van die mietjes In sommige gevallen is het beter vuur met vuur te bestrijden. Metalvolk is veel te passief en dat weten ze... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik had eigenlijk niet eens door dat ze echt irritant waren. Heb me er dan ook niet aan geirriteerd tot ik na afloop verhalen hoorde. Verder vond ik het een gezellig festival, beetje jammer van het podiumlicht die me iets meer uitdaging bood dan ik prettig vond. Later foto's |
|
Ik kreeg net het idee dat ik op dezelfde manier liep als de Jack Sparrow-lookalike later op de avond, en twee huisgenoten vonden al dat ik erg vervelend werd. Kortom: leuk feestje met veel te weinig slaap. |
|
quote: Ohhh ik wou zooo graag 1 cocktail, boehoe. Was een leuk feestje. Gezellie daar. Idd een beetje meer licht was handig geweest. Was al ff verkeerd gereden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat de cocktailbar niet open was hadden we aan onze kale vriendjes te danken. Deze gasten waren gelukkig rond 19:00 uur of zo allemaal weg waardoor de sfeer ook weer opkrabbelde. Verder was het afgezien van dat zootje ongeregeld (wat nu wel gevolgen heeft gehad voor de opzet van volgend jaar voor SMOA) een zeer geslaagd feestje! De weergoden hebben de rest van Nederland even extra onder water gezet zodat wij van ook maar een enkel drupje regen werden bespaard. De nieuwe opzet beviel ons erg goed. Dit creëerde een intiemere en gezelligere sfeer. Het geluid was niet bij alle bands even goed helaas, maar we hebben nog geen enkel jaar een vaste geluidsman gehad en doen vrijwel alles volledig met vrijwilligers. Deze laatsten uiteraard heel erg bedankt, met name de toppers die er ook op de vrijdag en de zondag waren !!! Daar hebben we erg veel aan gehad en heeft ons erg veel werk uit handen genomen. Ben nu finaal naar de vernieling en moet vooral erg veel slaap inhalen. Foto's en dergelijke volgen uiteraard nog. Op naar volgend jaar! |
|
Nou, eigenlijk was ik zondag best wel blij geworden als er een paar korte buitjes gevallen waren en het wat minder warm was geweest. |
|
quote: Mag ik vragen wat voor gevolgen? Ik vond de nieuwe opzet ook zeer geslaagd overigens! |
|
wat was er dan eigenlijk precies nieuw aan deze opzet? |
|
De plek van het podium met name geloof ik |
|
Podium stond anders, het zweefteef plein stond elders. De biergarten en barretjes stonden anders, het terrein was wat knusser en kleiner opgesteld dan anders. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |