![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vraag me nu af of mensen welleens verkracht worden door apen. Aangezien ze zoveel op ons lijken zitten er vast ook een paar hele zieke apen tussen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: De scheidingslijn is soms ook wel heel dun "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Zeker op Borneo... ![]() |
|
![]() is die ontoerekeningsvatbaar? signature ![]() |
|
Volgens huidige wetgeving altijd. Hahaha tering gave signature ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
who me? ![]() signature ![]() |
|
quote: Oh ja, olifanten enzo. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
volgens mij zijn zwarte konten wel veel blubberiger dan witte signature ![]() |
|
quote: ![]() @ hyp hyp hoera: ja ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Nog even een ding: Aan de ene kant is er in de evolutieleer niet zoiets als goed en slecht, het loopt zoals het loopt. ![]() Verder is de mensheid inmiddels aan het DEvolueren aangezien minder succesvolle mensen en bevolkingsgroepen zich meer voortplanten dan succesvolle. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Ligt eraan wat je definitie van succesvol is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat klopt, daarmee doelde ik op minder intelligente mensen en bevolkingsgroepen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Hm, intelligentie is ook niet alles. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: dat klopt dan weer niet he, er bestaat eigenlijk niet zoiets als devolueren.(nouja t is het woord, maar evolutie maakt zo vaak stappen terug) Daarnaast, betekend succesvol in termen van evolutie alleen maar veel nakomelingen. En dus zijn tokkies nu evolutionair succesvol. Maar weer niet in onze maatschappelijke termen. Dat de evolutie nu niet volledig gespitst is op intelligentie, klopt wel. Maar intelligentie is ook niet alles 99,9% van het leven heeft niet eens iets wat erop lijkt en zijn net zo succesvol. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Bovendien bespeur ik bij veel intelligente mensen de neiging om toch vooral niet aan kinderen te beginnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:jah dat bedoelde ik ook. tokkies krijgen veel meer kids als dat "maatschappelijk succesvollen" doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: volgens mij zegt de evolutieleer dat helemaal niet, maar alleen dat bepaalde rassen door hun kenmerken in speciefieke omstandigheden beter overleven waardoor selectie optreed. Deze rassen passen zich ook aan aan de omgeving, en wat heet dan nog puur? quote: Dat er culturele identiteiten bestaan is ook onzin? Wie bepaalt wat de identiteit van een volk is, elk lid, of de machtige leden? is elk lid van een groep hetzelfde? En wanneer begin je met "meten", elke cultuur is een product dat voortkomt uit een ander product. Daarom zijn we geen holbewoners meer. Lijkt me geen slechte zaak. Wanneer er een grote groep zou overheersen zou dat voor het eerst zijn, tot nu toe is er altijd een machtige elite geweest die de macht heeft, dat heeft wederom niets met de vermeningen van cultuur/ culturen/ volkeren te maken. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-05-2009 19:53] ![]() |
|
quote: zijn geschiedenis signature ![]() |
|
Een sprekend voorbeeld van de invloed van geknutsel met volkeren op cultuur is m.i. wel de emigratie van Afrikanen en de slavernij in Amerika. Het was dan humanistisch of rassologisch mss niet helemaal correct maar het is wel de bakermat van de moderne muziek... Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
maatschappelijk gezien nog steeds een disaster signature ![]() |
|
*haalt katoenplantjes* ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat heeft niet zozeer met huidskleur/ras te maken (ze hebben b.v. een gekleurde president tegenwoordig) als wel met de inrichting van de maatschappij daar (geen/slechte sociale voorzieningen, superkapitalisme, groot verschil tussen arm en rijk). Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
een gekleurde president voor het eerst sinds? 1774? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |