|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Effecten van straling worden vaak wat overdreven hoor, en na een nucleaire winter hebben we het wel ff slecht maar daarna hebben we waarschijnlijk veel minder kans op kanker omdat mensen die kankergevoelig zijn allang zijn overleden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat dat betreft ben ik eerder bang voor een allesvernietigende ziekte of virus: Eentje die èn knetterdodelijk is èn uiterst besmettelijk èn zo'n lange incubatietijd heeft dat iedereen besmet is voor ze ontdekt wordt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
moet wel erg ernstig zijn, bijna overal is er wel een groep mensen die ook ernstige ziekten overleven, zelfs AIDS-resistenten zijn er signature |
|
Ik geloof niet dat dat veel voorkomt, bij virussen. Volgens mij heb je toch wel meerdere soorten stront aan de knikker hebben wil een globaal soort uitsterven. of een erg grote ramp waarvan sowieso tientallen van procenten van diersoorten wereldwijd uitsterven. En wat hypnos zegt, je hebt zovaak mutaties waardoor je altijd een paar levende over houd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb het idee dat we door steeds meer ziektes de kop in te drukken eigenlijk de deur openzetten voor de ontwikkeling van nog geniepiger aandoeningen. De mens mag dan zo succesvol zijn maar het is wel de meest ongezonde soort op deze planeet... en dat lijkt er niet veel beter op te worden. Medicijnen zijn paradoxale goedjes wat dat betreft. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
het blijft een klassieker Ian Stuart rip Against God and Government |
|
Foei. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 28-05-2009 11:57] Against God and Government |
|
88 Against God and Government |
|
Oude vrienden tegengekomen? |
|
Nostalgie Against God and Government |
|
Hehehe, zelfs ik heb ooit wel Skrewdriver op mijn harde schijf gehad. |
|
quote: White Rider is de beste, of Blood & Honour! Geniale platen Against God and Government |
|
Dit was ten tijde van Napster, toen ik uren op een mp3 moest wachten, platen bestonden nog niet. Maar ik zal het eens opzoeken als ze me iets hebben misdaan! |
|
geen nazi ahouse, maar wle vette rave!! Against God and Government |
|
Zeker, daar luister ik nog regelmatig naar! Maar dan liever deze: |
|
quote: Dat kan beter Against God and Government |
|
Against God and Government |
|
quote: x.x.x sorry je bent niet door. wat een talentloze kutzooi. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat is voor velen een feest der herkenning. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
En toen was iedereen weer lief en gingen we zomaar weer on topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nou ik ken 2 moderne (volbloed) Duitsers en die voldoen hier totaal niet aan. Zijn zij dan geen Duiters? Jouw eigen ideeën over wat goede en slechte mensen zijn (zwak of sterk) en wat de eigenschappen van een volk wel of niet zijn, lijken erg te berusten op geinternaliseerde vooroordelen. Het lijkt ook jouw vermogen tot abstract denken ernstig te beinvloeden waardoor je geschiedenis en andere processen niet los kan zien van emotie. imho ofcorpse. |
|
Hij heeft het natuurlijk over de identiteit van een volk, dat staat natuurlijk niet los van de geschiedenis van dat volk. (Emotie van een individu is dan weer een ander verhaal, het argument dat het niet voor iedereen geldt is natuurlijk hardstikke waar) One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
lezen blijft een kunst natuurlijk. |
|
En Axl Rose blijft sexy One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |