|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik niet, komt allemaal door die spelvout! Je moeder. |
|
Kortzinnig. Hehehe. Boeiender |
|
quote: Ah bah...vies! Heb trouwens de ontwerper al twee maand geleden op deze fout gewezen maar helaas zit hij er nog steeds in. Ik heb het dus opgegeven en ben me weer gaan bezig houden met het festival en bands zelf. Het is gewoon kut dat iemand 95% van het festival zelf doet en de 5% die hij uitbesteed dat het daar verkeerd gaat. |
|
Wat een gepeipzeik weer over die speling zech Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Boeiender |
|
quote: fint did ok ferfelend. Altijt weer di speling. |
|
Heb je nog meer excuusjes waarom je het niet aan kunt/hoeft/wilt passen? Je moeder. |
|
tis een spelling der natuur aldie spel vouten maar nu weer ff on tipic dan maar weer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Denk je alles gehad te hebben... Je moeder. |
|
quote: Ik wil het wel aanpassen, maar kan het gewoon niet want heb hier geen handigheid in. Zie diverse posters bij topic Skyforger en zwartplaag in Nijverdal. sommige mensen weten vast wat ik bedoel.... en neem van mij aan dan is die d ipv een t nog niet zo erg |
|
Helemaal gelijk! Anyway, Houwitser is leuk. Je moeder. |
|
Wordtdtd er trouwens ook nog iets door/met totoeerders gedaan daar zo, kan dat eigenlijk niet uit alle info opmaken. Beetje vreemd om je festival zo te noemen en dan geen tooeerders die daar hun kunsten kunnen vertonen, toch wel een belangrijk onderdeel van zo'n festijn lijkt mij(is een vraag, geen kritiek) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Er zal die dag 1 tattoo artist aanwezig zijn maar er word alleen gepierced. De reden dat dit fest nu al zo heet is omdat het is onstaan uit het tienjarig bestaan van Cult-art shop Tattoos in Nijverdal. Toen was er een klein festival voor zijn winkel met optredens van Gilo, Deluzion en Chiraw. We hebben al voor deze naam gekozen aangezien er volgend jaar naast dit festival een tattoo conventie gaat komen maar vanwege strenge hygiene eisen(uiteraard) kon het dit jaar nog niet. |
|
quote: Okeey dan. Klinkt alvasr erg kool en shapooh ook voor de nette intree prijs voor zoveel bands, zie je niet vaak meer. Hulde!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ach weet je, wat ik op mijn werk zie is nog erger, al is "presenteert" in deze wat anders geschreven. Ik bedoelde meer: - namen bands goed leesbaar - tarieven goed leesbaar - lokatie en URL goed leesbaar Als je het ondanks de spelfouten dan nog niet weet... :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha, inderdaad. Tuurlijk is het jammer, maar doet niet af aan de essentie van het festival lijkt me zo. Volgende keer beter, misschien schrijf ik me wel in voor MFT en ga me bemoeien met de spelling |
|
quote: Daar heb ik inderdaad eigenlijk nooit een fout in gezien, jij wel? |
|
quote: Er zou een 'help metalfront de winter door' clubje moeten komen, waarbij iedereen die arme organisator helpt. Aan inzet ontbreekt het hem in ieder geval niet! Mijn opmerking over de spelfout was er dan ook met de beste bedoelingen, we hebben allemaal moeten leren. |
|
quote: Op posters van wacken heb ik genoeg foute dingen gezien oa Mambo Kurt, JBO etc |
|
Euh, wacken zelf is al 1 grote fout.... Boeiender |
|
quote: Boek je kaartje voor dit festijn op www.tattoofesttwente.nl en help ons. Gaan we nu ook een of andere fout nummer maken met allemaal beroemde metal artiesten in het kader voor een benefiet? |
|
Jeuhj!!! Ik heb een slaapplek op een paar minuten loopafstand :D |
|
quote: Vriend, ik heb de reden in een mail gezet, dus even kalm aan graag. Dit maal niet aanwezig, beetje te hoge prijs voor deze bands. Succes met het festival en volgende keer gewoon even op de promo shit letten, scheelt je een hoop gezeur! Groetjes Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Welke band is er uitgevallen= |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |