|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, doe dan direct Erebus een stuk later zodat ik die nog kan zien dan |
|
quote: Erebus zal waarschijnlijk niet meer openen op de mainstage. Ze gaan een plekje opschuiven en zullen dan om 15.10 uur spelen. Verder kan ik ze onmogelijk schuiven want anders komen ze op het kleine podium en dat willen ze echt niet.(ga ik althans vanuit) |
|
Aanwezig! (Thx Anton!). |
|
quote: Ghehe, nou vooruit dan maar |
|
Is het zaaltje trouwens dichtbij stationnetje Nijverdal of helemaal aan de andere kant? |
|
quote: Het is ongeveer een half uur lopen van het station. Er rijd ook een stadsbus. Die vertrekt vanaf station nijverdal en dan moet je uit stappen bij de halte sweelinckstraat dan hoef je maar 2 a 3 minuten te lopen. |
|
Thnxie! Hebben hier een klein BOB probleem hehe, dus wellicht treinen dan maar. |
|
Er zijn twee bands toegevoegd aan de line-up!! GRINDBASHERS en EDGE OF SERENITY. defenitieve tijdschema verschijnt vanavond |
|
Boeiender |
|
quote:Gaaf! Kan ik u ook is ontmoeten @ Anton: Had je al over Hyves een berichtje gestuurd maaruh: is het okay als ik mijn camera meeneem om wat plaatjes van de bands te schieten? |
|
quote: Hehe, wel een korte ontmoeting verwacht ik, daarna door naar Gouda voor nog een Grindbashers concert. Boeiender |
|
quote:Ah, leuk! Maar ach, ben gek op kort en krachtig |
|
quote: Hehe, Chris kan dat wel toch? Boeiender |
|
|
|
quote: kan me niet voorstellen dat er een band met een soort van buma stemra portretrecht gaat optreden deze dag... |
|
De band INCISSION is afgevallen. We zoeken hiervoor dus nog een vervanger die voor wat drinken en eten wil komen. Ze krijgen 30 minuten speeltijd( 15.40 - 16.10) |
|
quote:Denk het ook niet, maar ga niet mijn spiegelreflex meeslepen, om vervolgens te horen dat het 'niet mag' |
|
quote: Neem je spiegelreflex maar mee,dan zorg ik dat je nog iets van een perspasje krijgt. |
|
Ah, top |
|
quote: van ons wel... graag zelfs! |
|
Van ons ook! Geen probleem! Brutal Death Metal |
|
Er is een vervanger gevonden voor Incission. Het is de band SOLACE WITHIN geworden. |
|
Nog 2 weken en dan gaan we knallen. Het feest begint al om 13.30 uur en zal om 0.00 uur stoppen. Helaas is er 1 band afgevallen en dat is Incission. We kunnen wel nog 3 bands toevoegen aan de line-up en dat zijn: - GRINDBASHERS - EDGE OF SERENITY - SOLACE WITHIN Er spelen deze dag dus maar liefst 16 bands!!!!! Houwitser gaat een DVD opnemen die in Nederland en misschien ook wel hierbuiten verspreid gaat worden dus wil je daar bij zijn, koop dan nu je kaartje op onze website(www.tattoofesttwente.nl) of bij LONDON MODE(almelo/zwolle/amersfoort) of Cult Art Shop Tattoos(Nijverdal) Hieronder het Tijdschema: Main stage 14.20 - 14.50 Dead in Decadence 15.10 - 15.40 Erebus 16.10 - 16.55 Galanor 17.45 - 18.45 Stream of Passion 19.15 - 19.40 Surprise act 20.10 - 20.55 Houwitser 21.25 - 22.10 The Monolith Deathcult 22.40 - 0.00 Trail Of Tears Wingstage 14.00 - 14.30 Insomnia 14.50 - 15.20 Grindbashers 15.40 - 16.10 Solace Within 16.55 - 17.35 Edge of Serenity 18.35 - 19.15 Endymaeria 19.40 - 20.20 Warmaster 20.50 - 21.30 Myrkvar 21.55 - 22.40 Izegrim We hopen jullie allemaal te zien op 7 november bij TATTOOFEST TWENTE in sporthal aan de Bachlaan 56 te Nijverdal. [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 23-10-2009 19:26] |
|
|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |