|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1! Veel bekenden |
|
Helaas heeft WARMASTER moeten afzeggen vanwege een blessure bij de drummer. We zoeken bij deze dus nog een band voor de wingstage speeltijd 19.40 - 20.20 uur. We geven de bands de mogelijkheid tot vanavond 21.00 uur te reageren als ze kunnen. LET OP!!! het moet dan al 100% zeker zijn dat je kunt. Wat bieden wij jullie: - 5 drankmunten pp - eten op locatie - uiteraard entree voor de band plus 1 crewlid. - maximaal 100 euro onkosten vergoeding,het is wel zo dat bands die zich hier schappelijk in opstellen de voorkeur genieten. Als jij je band opgeeft kun je dit doen bij secretaris@metalfronttwente.nl MELD JE TEL NR.ERBIJ,dit voor vlotte afhandeling |
|
Pff wat een pech weer Anton. Hopen dat er wat te vinden is, en anders laten jullie 1 van de bands toch 2 x spelen |
|
Uhh..een van de kleinere bandjes die vroeg spelen. Kunnen ze later op de dag voor nog meer publiek nog is spelen? Ook maar even informeren welke bands zouden willen voor ik met namen begin te gooien haha |
|
quote: Niemand? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 05-11-2009 11:46] |
|
quote: wellicht kan je die ook via de MySpace van Metalfront Twente rondslingeren, daar zullen vast ook wel wat bands onder zitten. Maar dat jullie geen mazzel hebben qua afzeggingen en er toch flink aan werken het weer op te lossen mag wel gezegd worden. Succes! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Erebus! |
|
Geen verkeerd idee |
|
2de keer de set achterstevoren spelen...het zou moeten kunnen |
|
quote: Ja doe es! Jullie zijn er dan toch |
|
Ik kan ook wel gewoon een dansje doen, 100 euro zei je? |
|
solitude within bood toch 100 euro..? Extra optreden van Erebus, set achtertevoren inclusief dansjes. Oeeeeh, als dat geen publiekstrekker is..! Of zou hij al een andere band hebben gevonden? |
|
Laten we het hopen Ik denk niet dat we tijd genoeg hebben ook nog eens een dansje in te studeren |
|
Gewoon freestyle.. yo! |
|
Haha, ik heb er al zin in. Dansende Erebus leden, trekt vast veel mensen |
|
Ach, we improviseren wel, zodra die beat eenmaal begint laten we ons gevoel er gewoon op los |
|
Beetje zoals de russische band Xe-None? De zanger lijkt op een aap en kan geweldig uitbundig slecht dansen. |
|
En tegen die tijd hebben ook vast genoeg gedronken om iets 100 euro-waardigs neer te zetten hehe |
|
Dat levert vast leuke foto's op! |
|
quote: Anders kunnen we altijd gewoon nog the Routine uit de kast halen |
|
quote: Foto's? Filmcamera mee! |
|
Op mijn camera zit geen filmfunctie helaas. AAANTON! We hebben je act gevonden |
|
quote: Hmm ik heb deze keer geen camera mee, maar mobieltje kan wel filmuhh. Ghegheghe |
|
|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |