|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yup, voor Trail of Tears, in de kleine zaal (maar dat mag de pret niet drukken). Tot morgen !! |
|
Cool, zien we ons morgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, inderdaad. Gaan jij en MH22 toevallig ook naar Mayhem in Tilburg volgende week zondag? |
|
Laat uit het werk, dus ook laat bij Tattoo Fest. Maar straks es die kant op, wel Erebus gemist dan. Pfsh. |
|
Zo, mooi feestje weer |
|
Kopietjepasta! Eff kort. SURPRISE --> Chiraw toch.. beetje jammer ENDYMAERIA: Geinig wel, heb me kapot gelachen om die dame die daar op de vloer lag te kronkelen en tegelijk poogde te headbangen. STREAM OF PASSION: Was goed, maar niks voor mij. Vriendinneke vond het wel super. HOUWITSER: Mwah. MYRKVAR: Leuk feestje, alleen het geluid was hier wel heel slecht. T.M.D.C: Achteruitgang, wat was dit saai. Weinig publiek ook. Bleken ze allemaal bij Izegrim te staan. IZEGRIM: Supershow, enthousiast publiek, geniale glijbaan. Chaos! Met mensen die elkaar duwden waardoor ze over de vloer naar de overkant gleden en mensen die op het podium vielen en daar gingen stapelen. TRAIL OF TEARS: Goede show, maar vond het zelf niet zo boeiend. Verder veel bekenden gezien, altijd gezellig! Jammer van het bier dat nogal dood was. Leuk twee zalen, maar denk met alleen de grote zaal het nog gezelliger was geweest. Goed geluid ook in de grote zaal, kleine zaal stukken slechter geluid. Erg mooi podium in de grote zaal, zag er goed uit. Vaag maar grappig publiek, behoorlijk wat gekke typetjes zien rondhobbelen. Zowieso een leuke sfeer, hopelijk kan dit volgend jaar weer plaats vinden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-11-2009 11:39] |
|
Was inderdaad een leuk feestje...Met veel bier en slap geouwehoer. Izegrim was ook voor mij ook de uitschieter van de dag met hun ijsbaanpit! Waar rook is ..... is Worst ! |
|
We waren er wat later, maar dat mocht de pret niet drukken. Door merchandiseverplichtingen helaas wel Izegrim moeten missen, maar wel eindelijk eens muzikaal smaakgenoot Metalhead22 tegen het lijf gelopen. Verder: jammer van de matige opkomst, maar goed, het ligt wat achteraf en er waren ook nog andere aansprekende concerten, maar toch.. een biertje voor 1,50, daar is niets mis mee. Ik hoop dan ook dat het feest ook in de toekomst nog plaats zal vinden, ik vind het als festival, met veel aandacht voor Nederlandse bands echt wel een plek hebben in onze subcultuur. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat ik niet ben gegaan zit meer in het feit dat de bands voor mij niet boeiend genoeg waren om te gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo, heb met moeite m'n ogen kunnen open krijgen nu....ben nog steeds naar de tyfus hehehe M'n hersenen lijken nog steeds te zwemmen in de Jim Bean Maar wat een leuk festival is dit. Qua organisatie was dit erg goed opgezet (bedankt voor alles!!), erg goede sfeer ook maar helaas wel jammer van de lage opkomst. Maar goed, we hebben wel een leuke tijd gehad en hopelijk vind dit volgend jaar weer plaats En inderdaad, Izegrim....wat een vette show weer!! Toch één van Neerlands beste bands Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je bedoelt; je dochter vond het niets en gaf aan dat Tokyo Hotel wel vet was Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik bedoel dat Stream Of Passion de enige band is die ik wel had willen checken en die niet regelmatig hier in de buurt speelt. Trail Of Tears had ik eventueel ook nog wel willen zien maar die check ik wel als support van Epica in Hedon. En leer eens bandnamen spellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toky-emo Hotel Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was weer een mooie chaos, hehe, en daarna naar Gouda, wat ee dag... Gaaf om Vampie Sjon weer ees gezien te hebben! Qua bands Erebus en Symphonie Of Destruction nog meegekregen, allebei erg gaaf! Hoop dat Anton nu weer een beetje stressvrij is. Anton BEDANKT! Boeiender |
|
Dat was een mooi/vermoeiend dagje! Al om 8 uur aanwezig in de chaos van de organisatie, en dus in plaats van foto's te maken geholpen met van alles en nog wat. Er hing een erg leuk sfeertje op dit festival, veel bekende en vage figuren(die Duitsers ). Jammer van de lage opkomst, maar volgend jaar misschien bands voor een groter publiek. De grote namen waren nu vooral bands met vrouwenzang. Dat ligt niet iedereen. Verder een grote dank aan de mensen van het licht/geluid/opbouw van het grote podium. Want mede dankzij hun is dit festival ondanks de tegenslagen erg leuk geweest! Verder vooral genoten van Erebus: erg leuk weer! Kwam goed tot zijn recht op dat grote podium, volgende keer later op de dag! Houwitzer stond erg hun best te doen, maar het publiek vertikte het zelfs om te klappen: erg jammer. T.M.D.C was qua songs prima, maar nee: niet mijn type mens, béétje arrogant. Grindbashers was erg leuk om eens te zien, volgende keer ook op 't grote podium of later op de avond! ToT is niet mijn muziek, maar maakte er wel een mooi showtje van en het publiek genoot zichtbaar. Ik heb erg genoten, volgend jaar kom ik zeker weer helpen. Top Anton! |
|
TERING WAT BEN IK BRAK. Allemaal bedankt voor de gave reacties want daar doe je het toch voor. Volgend jaar gaat editie 2 echt wel komen,iets andere opzet met een tattoo conventie er naast. Ik wil alle bands bedanken voor hun inzet en medewerking. Insomnia en The Monolith Deathcult helemaal bedankt voor het uit de brand helpen van ons bij de headliner. Morgen zal ik meer reageren want ik ga nu echt pitten want ben na 50 uur non-stop op locatie aan het einde van me latijn. ps. De after party met T.O.T. was echt gaaf, die lui sporen echt niet |
|
Wat Silence zegt. Dieptepunt vond ik de show van Houwitser. En nee, dat lag zéker niet aan de band. Het publiek was hier de schuldige. Dat de muziek niet je ding kan zijn valt te begrijpen; heb dan in ieder geval het fatsoen in je bakkes om te applaudisseren voor de moeite, want de band stond zich zichtbaar uit te sloven. Beetje jammer, mensen. Maar goed. Op de (organisatorische) chaos na, heb ik me goed vermaakt en volgend jaar zeker weer! (nu nog hopen op meer volk) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zo, dat ook weer overleefd, morgen ga ik wel eens nader bepalen hoe precies |
|
Hmmmmmmm, er komen allerlei verhalen binnen en het blijkt dat ik zatter was dan ik me kan herinneren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehehe dat komt volgensmij wel vaker voor bij jou of niet? |
|
Maar dan weet ik dat van mezelf, ditmaal dacht ik me netjes te hebben gedragen....dus niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wilde ik net posten, hehe |
|
quote:*proest* |
|
quote: Ghegheghe, ik zeg niets. Had je een mooie party hat, want zonder dat (en een zelfgemaakte, dat is de clue) krijg je geen drank! Ik ben benieuwd of je ze zondagmorgen bijtijds in de bus naar Schiphol kreeg, haha. En @ Marcel: ach, wellicht hebben Chef en Tjardo nog meer foto's gemaakt. Wie heeft trouwens mijn "Duitse doos party hat" gebruikt? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |