|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben ze al lachend,gierend en brullend de taxi in gekregen. Mijn enigste zorg die ik had is of T.O.T. in deze toestand uberhaupt toegelaten zijn in het vliegtuig Ik ga in iedergeval 27 november naar Drachten heen om ze weer te kijken want de live show was geniaal. Als jullie trouwens foto's hebben van de after party en de rest van TFT09 zouden jullie misschien een paar door kunnen mailen naar mijn mail adres antondijk@live.nl |
|
quote:Zo gaat dat altijd...komt ook altijd goed hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaf festival, wellicht wat uit de kluiten gewassen voor een eerste editie, maar gaaf. Zelf niet tevreden over de show, problemen met de computers en een van de triggers gaf geen signaal door. Verder uitstekend vermaakt, ik vond Stream of Passion de band van de dag. Goede professionele band, goede nummers, goede zang. Jammer van de jurk van de bassist.. Ohja, die DJ moet dood, ik heb de hele godsganze dag die Khaosz cd gehoord. Ik kan Johan Wesdijk niet meer HOREN! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Naar omstandigheden leuk dagje met leuke optredens... Gezellig, goede sfeer, maar zoals al veel beschreven had het wel dubbel zo druk mogen zijn... |
|
quote: Laten we hopen dat we volgend jaar meer mensen gaan trekken. Eerst maar kijken wat het budget word en dan verder. hebben in iedergeval voor volgend jaar leuke bands in de pijpleiding zitten. |
|
sfeer was super! de afstand tussen de kleine zaal en de grote zaal i.c.m. de voorzieningen (merchandise, vreetschuur) zijn wellicht een aandachtspunt. voor de rest prima vermaakt en vond 't jammer om eind van de middag te moeten vertrekken... |
|
Was zeker een vet festival! Zeker voor zo'n eerste editie in de sporthal! Petje af voor de organisatie! Op zich lekker gespeeld, en ook ik had technische problemen... errug jammer van degene die mijn baskast naar de filistijnen heeft geholpen van één van de bands vóór ons! Maar goed...dat word opgelost! Ondanks de gezellige sfeer en het kutpubliek bij ons, zijn de dvd-opnames gelukt! (publiek komt dáár natuurlijk niet op! ) Bands van de avond: Monolith en Izegrim Brutal Death Metal |
|
Ik heb genoten! Heel wat (voor mij) onbekende bands gezien en gehoord die dag, en zeker de moeite waard om ze nog eens te gaan bekijken. Voor mij was het een thuiswedstrijd, op nog geen 100 meter lopen vanuit m'n voordeur, Ideaal! Volgend jaar ben ik ook weer van de partij Persoonlijk hou ik wel van female fronted metalbands, dus dat kunnen me er nooit teveel zijn. Misschien volgende keer er ook nog een powermetalband bij, hou ik ook wel van Al met al een zeer geslaagd festival voor mij! Volgende keer alleen wat meer reclame maken, want toen ik kort van tevoren nog even boodschappen ging halen bij de supermarkt, wist niemand wat er te doen was... Enigste wat 'men' tegen elkaar zei was, dat je daar een tattoo kon laten zetten Maar jah, die lui wisten niet beter 'never too old for metal' |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |