|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
We zullen gaan klokken |
|
quote: Haha, wel gaaf overigens, nieuwe setlist met veel nieuwe nummers. 30 nummers in 30 minuten, moet kunnen dacht ik. Boeiender |
|
quote: PRIMA We zullen naast de klokker ook dan maar een teller aan stellen |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb een kaartje over... ... voor de hoogste of meest originele bieder... |
|
...stick it up your peehole Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nog 1 week dan is het al zover. De organisatie is druk bezig met de laatste dingen regelen zodat volgende week het dak er af kan |
|
Zin in |
|
quote: *flauwe modus aan* Oooh gaaf, het wordt een Open Air Festival! *flauwe modus uit*(maar ik kom wel hoor) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: |
|
[kruipmodes] ow wacht... het duurt nog een week... [/kruipmodes] |
|
Helaas beginnen de vervangers ook al af te vallen. Edge of Serenity zal niet spelen doordat 1 van de bandleden de mexicaanse griep heeft opgelopen. We hebben gelukkig weer een waardige vervanger gevonden en dat is SYMPHONY OF DESTRUCTION |
|
Sjezus, jullie hebben geen geluk met dit festival en alle afvallende bands en verschuivingen met tijden, gezeur met vergunningen etc. |
|
quote: ach, word je hard van maar voor de rest loopt het allemaal gesmeerd |
|
Dat dan weer wel ja hehe. Mooi dat de rest wel loopt, ben benieuwd. |
|
quote:Goh, dat hadden we nou niet verwacht zeg, dat EOS niet speelt.... Maar een hele vette vervanger Boeiender |
|
Goed bezig, zo snel vervangen weten te regelen steeds |
|
quote: Hehehe, er lopen genoeg bands rond in deze regio, dat scheelt volgens mij best een stuk. Boeiender |
|
quote: Ja wat is dat toch met die band? Willen die lui nergens spelen ofzo? Er is telkens wel iets, dan is die weer ziek.. dan heeft die weer wat. Damn! |
|
Hehe, de grap is dat ik gister met Kurk een conversatie had over het feit dat we de band eindelijk gingen zien..... Boeiender |
|
quote: Ghehe.. not! Maar goed, raar allemaal hoe het loopt rondom die band. |
|
Hmmmm... zijn er nog kaarten te koop? Als Absu niet gaat lukken zaterdag lijkt dit me wel een leuk feestje namelijk. Dus onder voorbehoud? Slaapplek iemand? Waar dan ook . |
|
quote: Er zijn nog kaarten te koop. |
|
Ik heb d'r zin in |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |