IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Europese verkiezingen 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 14:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:22 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteren viel mevrouw Groen-Links met regelmaat SPer De Jong (prutser is dat zeg) aan omdat ze hem te protectionistisch vond.

Niet zo gek, aangezien die partij voor een groot deel uit naar links opgeschoven telgen uit gegoede families van het type "links lullen rechts vullen" bestaat. Kijk maar eens naar het aantal Groen Linksers dat zich op allerlei hoge posities in het ambtenarenarenapparaat boven de Balkenendenorm uit laat betalen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 14:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:26 schreef Judge M. het volgende:
Kolere wat een stembiljet trouwens. Daar zijn een boel bomen voor omgegaan om hier iedereen te laten stemmen vandaag.. En over de rode potloden nog maar te zwijgen dan.

Dat Groen Links daar geen punt van gemaakt heeft..

Het zal wel een compromis zijn geweest om rode in plaats van blauwe potloden te gebruiken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 14:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:26 schreef Judge M. het volgende:
Kolere wat een stembiljet trouwens. Daar zijn een boel bomen voor omgegaan om hier iedereen te laten stemmen vandaag.. En over de rode potloden nog maar te zwijgen dan.

Dat Groen Links daar geen punt van gemaakt heeft..
Dat potlood... je hebt een punt. Dat ik dat zelf niet gezien heb!
Indoctrinatie! Fraude! Dictatuur!!!!!!!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 14:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Op de folders van Groen Links is de rechterkant van de folder groen en de linkerkant rood.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 14:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 14:29 schreef kwelgeest het volgende:
Dat potlood... je hebt een punt. Dat ik dat zelf niet gezien heb!
Indoctrinatie! Fraude! Dictatuur!!!!!!!!
Ik bedoelde meer het materiaal waar dat potlood van gemaakt is



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 14:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Op de folders van Groen Links is de rechterkant van de folder groen en de linkerkant rood.
groen = rood links = groen. Leker kritisch tegendraads, je weet toch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 14:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jammer dat er geen Groen Rechts bestaat. Gewoon alle natuur in Europa laten verwilderen om er vervolgens met je SUV doorheen te kunnen spaaien!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2009 14:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm kom telkens uit op Partij vd klokkeluiers, die bijna allemaal dezelfde punten hebben als de PVV, alleen is de PvdK wel voor stamcellenonderzoek en tegen kernafval produceren & tegen internationale missies.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-06-2009 14:36 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-06-2009 14:36]


Het is de lichtinval ;')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 14:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak
Neuken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 14:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak
grote meid!



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 04-06-2009 14:38 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 4 juni 2009 14:33 schreef bastianus het volgende:
Jammer dat er geen Groen Rechts bestaat. Gewoon alle natuur in Europa laten verwilderen om er vervolgens met je SUV doorheen te kunnen spaaien!


Haha dat is echt precies waar ik gisteren ook nog aan zat te denken, alleen dan zonder die SUV



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 14:39 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak


Stoer.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 04-06-2009 14:40 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak


Das pas slecht voor het milieu


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-06-2009 14:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:33 schreef bastianus het volgende:
Jammer dat er geen Groen Rechts bestaat. Gewoon alle natuur in Europa laten verwilderen om er vervolgens met je SUV doorheen te kunnen spaaien!


De linkse tak van de VVD bedoel je? Stem Rutte


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-06-2009 14:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:26 schreef Judge M. het volgende:
Kolere wat een stembiljet trouwens. Daar zijn een boel bomen voor omgegaan om hier iedereen te laten stemmen vandaag.. En over de rode potloden nog maar te zwijgen dan.

Dat Groen Links daar geen punt van gemaakt heeft..


Die zitten hier in Den Haag en daar hebben we al een tijdje geen potloden meer....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 14:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:41 schreef Argus het volgende:
De linkse tak van de VVD bedoel je? Stem Rutte


Ik moet zeggen dat Rutte goed bezig was toen hij over de vrijheid van meningsuiting begon. Jammer dat de discussie zich toespitste op een uit zijn verband gerukt antwoord over ontkenning van de holocaust.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2009 14:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak



Zeg dan gewoon een keer niks.

Maar groot gelijk hoor, wat maakt het uit dat talloze mensen door de eeuwen heen vervolgd, gemarteld en gestorven zijn voor jouw rechten. Als gevolg van de acties van die eigenzinnige etterbakken moet je nu zowaar een keer in de zoveel jaar wel 10-15 minuten reizen naar een stemhok om een kruisje te zetten dat invloed heeft op het reilen en zeilen van de wereld om je heen. En dan wordt er nog verwacht dat je nadenkt over waar je dat kruisje zet ook nog! Blij dat jij je poot in elk geval stijf houdt, er zouden meer mensen als jij moeten zijn

Maar ja, dan krijgt de PVV het natuurlijk wel moeilijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 15:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak


Wel jammer. Goede zorg p.e. lijkt me ook iets wat jou aangaat. De SP heeft b.v. interessante standpunten over de wet BOPZ.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-06-2009 15:05]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 15:05 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nee maar even zonder dollen. Had je iets anders verwacht van Kimmey dan? Als maar 1/3 tot 1/2 van de stemgerechtigde bevolking gaat stemmen, dan zit iemand zoals Kimmey daar in ieder geval niet tussen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2009 15:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak


en nu weer 4 jaar je bek houden over politiek


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2009 15:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik had het niet verwacht, ik zie alleen niet in waarom ze er nog trots genoeg op is om het hier te komen melden ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 15:07 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Omdat ze nou eenmaal niet zo slim is?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 15:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:05 schreef Mark het volgende:
Ik had het niet verwacht, ik zie alleen niet in waarom ze er nog trots genoeg op is om het hier te komen melden ook.

Wel mooi dat ze o.a. jou er zo mee weet op te ruien. *gniffel*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee maar even zonder dollen. Had je iets anders verwacht van Kimmey dan? Als maar 1/3 tot 1/2 van de stemgerechtigde bevolking gaat stemmen, dan zit iemand zoals Kimmey daar in ieder geval niet tussen.
Dat is iets anders dan dit recalcitrante gedrag van:"Zie mij eens stoer, onafhankelijk en zelfbewust zijn! Zie mij eens schijt aan alles en iedereen hebben!"
Pek en veren zeg ik je.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-06-2009 15:12]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen