IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Europese verkiezingen 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 15:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

(kom er maar in Schaep)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 15:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:07 schreef bastianus het volgende:
Wel mooi dat ze o.a. jou er zo mee weet op te ruien. *gniffel*


Nee, Kimmey kan niet trollen. Zo'n post moet je echt serieus nemen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-06-2009 15:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is iets anders dan dit reconsitrante gedrag van:"Zie mij eens stoer, onafhankelijk en zelfbewust zijn! Zie mij eens schijt aan alles en iedereen hebben!"
Pek en veren zeg ik je.

"recalcitrante" is het toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2009 15:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Schaep zou nu moeten posten:
Even normaal doen tegen kimmey.


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2009 15:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:07 schreef bastianus het volgende:
Wel mooi dat ze o.a. jou er zo mee weet op te ruien. *gniffel*


Opruien is het goede woord niet, ik lig er niet wakker van. Ik probeer haar alleen vriendelijk uit te leggen waarom sommige mensen het wel de moeite waard vinden. Wat ze verder met die informatie doet moet ze natuurlijk zelf weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-06-2009 15:11]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 15:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:09 schreef ZelThoR het volgende:
"recalcitrante" is het toch?

Nee, het is "inconsequent".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:09 schreef ZelThoR het volgende:
"recalcitrante" is het toch?
Je hebt gelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-06-2009 15:11 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

wat een ophef over mijn post... het enige wat ik zeg dat ik niet gestemd heb.


Nou ben blij dat jullie wel gestemd hebben en zo natuurlijk wel over politiek mogen praten

*applause*


Het is de lichtinval ;')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 15:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is iets anders dan dit reconsitrante gedrag van:"Zie mij eens stoer, onafhankelijk en zelfbewust zijn! Zie mij eens schijt aan alles en iedereen hebben!"
Hey, dat klinkt precies als Geert

quote:
Pek en veren zeg ik je.
Puik plan! Zwart haar staat hem misschien ook nog wel



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-06-2009 15:13 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:11 schreef Mark het volgende:
Opruien is het goede woord niet, ik lig er niet wakker van. Ik probeer haar alleen vriendelijk uit te leggen waarom sommige mensen het wel de moeite waard vinden. Wat ze verder met die informatie doet moet ze natuurlijk zelf weten.


Ik vind gewoon dat ze ook de beloftes waar moeten maken die ze doen..
En dat doen ze niet.
Wat is er nu voor goed gebeurd de afgelopen 4 jaar?
Economische crisis ftw? dacht het niet.


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2009 15:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:11 schreef Kimmey het volgende:
wat een ophef over mijn post... het enige wat ik zeg dat ik niet gestemd heb.


Nou ben blij dat jullie wel gestemd hebben en zo natuurlijk wel over politiek mogen praten

*applause*


Go you!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:13 schreef Kimmey het volgende:
Ik vind gewoon dat ze ook de beloftes waar moeten maken die ze doen..
En dat doen ze niet.
Wat is er nu voor goed gebeurd de afgelopen 4 jaar?
Economische crisis ftw? dacht het niet.
Ik ga 100% met Gemene Lepel mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-06-2009 15:16 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nouja als jullie niet normaal kunnen reageren dan maar niet.


Het is de lichtinval ;')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 15:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:12 schreef Judge M. het volgende:
Hey, dat klinkt precies als Geert


Hmm, ik dacht dat Geert juist weinig moeite had met recalcitrant gedrag.
@Kimmey: Inderdaad schandalig, dat die politici allemaal economische crisissen lopen te veroorzaken! (Of bedoel je dat ze de beloofde crisis juist uitstekend hebben weten waar te maken?)

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-06-2009 15:18]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Leer jij nou maar normaal te reageren op een stembiljet in je brievenbus, dan praten we weer verder.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-06-2009 15:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik moet tot mijn schaamte melden ook niet te stemmen dit jaar. Om de één of andere reden ben ik er simpelweg niet aan toegekomen om een goede mening te vormen en mijn stem de juiste richting in te wijzen. Jammer, maar het is niet anders.
Gelukkig dat ik mijn mening over politiek sowieso graag voor me hou.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 15:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:18 schreef kwelgeest het volgende:
Leer jij nou maar normaal te reageren op een stembiljet in je brievenbus, dan praten we weer verder.

Ik denk dat die stembiljetten een samenzwering zijn de vrijmetselaars en Illuminati om de overige post in onze brievenbus te controleren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 04-06-2009 15:22 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:20 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat die stembiljetten een samenzwering zijn de vrijmetselaars en Illuminati om de overige post in onze brievenbus te controleren.


Heb je net een nieuw boek gelezen ofzo


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-06-2009 15:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 14:44 schreef bastianus het volgende:

Ik moet zeggen dat Rutte goed bezig was toen hij over de vrijheid van meningsuiting begon. Jammer dat de discussie zich toespitste op een uit zijn verband gerukt antwoord over ontkenning van de holocaust.


Als je iets groens en rechts zoekt meen ik ook serieus dat dat je partij zou moeten zijn in het huidige systeem

En ja, dat was een beetje jammer maar te verwachten van de verder absoluut niet linkse gevestigde media.
Wel mooi dat een zeker prominent lid direct bijval gaf.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-06-2009 15:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Waarom heeft de PVV geen programma trouwens? Of kijk ik er over heen?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 04-06-2009 15:32 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Stempas gevonden, keuze gemaakt, op naar de parochie waar ik mag stemmen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-06-2009 15:35 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Uh help, dacht ik het eerst te weten, maar sinds gisteravond ben ik toch gaan twijfelen.

Nou wilde ik op de partij stemmen waar ik eigenlijk altijd op stem, zelfs de kandidaat had ik al uitgekozen. Voor de grap de stemwijzer ingevuld en die kwam nog mooi overeen ook. Maar ook de PVV scoorde daarin goed (op HVV word ik opgeroepen vooral daar op te stemmen), een partij die mijn interesse wekte, Libertas, scoorde daarin vrij beroerd. Maar nu ik daar wat over gelezen hebt lijkt me dat ook niet verkeerd.
En de liberaal democratische partij is dat nog wat?





*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-06-2009 15:41 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Libdem kwam ik in de stemwijzer ook op uit, maar had daar ook nog nooit eerder van gehoord. Straks ook maar eens richting stembureau als ik hier klaar ben.

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 04-06-2009 15:42]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-06-2009 15:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:20 schreef Illusione het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte melden ook niet te stemmen dit jaar. Om de één of andere reden ben ik er simpelweg niet aan toegekomen om een goede mening te vormen en mijn stem de juiste richting in te wijzen. Jammer, maar het is niet anders.
Gelukkig dat ik mijn mening over politiek sowieso graag voor me hou.


Zo hoppa ben niet de enige... dus klep houden allemaal.


Het is de lichtinval ;')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 15:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 15:25 schreef Argus het volgende:
Als je iets groens en rechts zoekt meen ik ook serieus dat dat je partij zou moeten zijn in het huidige systeem
Sinds wanneer geeft de VVD ook maar ene sodemieter om natuur en milieu?



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen