IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Europese verkiezingen 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:35 schreef Nimbus het volgende:
Uh help, dacht ik het eerst te weten, maar sinds gisteravond ben ik toch gaan twijfelen.

Nou wilde ik op de partij stemmen waar ik eigenlijk altijd op stem, zelfs de kandidaat had ik al uitgekozen. Voor de grap de stemwijzer ingevuld en die kwam nog mooi overeen ook. Maar ook de PVV scoorde daarin goed (op HVV word ik opgeroepen vooral daar op te stemmen), een partij die mijn interesse wekte, Libertas, scoorde daarin vrij beroerd. Maar nu ik daar wat over gelezen hebt lijkt me dat ook niet verkeerd.
En de liberaal democratische partij is dat nog wat?




Tja, een van de vastere HVV columnisten staat op nr 5 van de PVV. Niet zo heel raar dus (heb ik zelf overigens op gestemd). Had de PVV niet meegedaan was mijn stem waarschijnlijk naar Libertas gegaan. Die partij, of iig het gene waar zij uit voortgekomen is, voerde samen met Geert Wilders campagne tegen de Europese grondwet, zaten samen in Geerts bus. Maar ik vind dat wel een verdomd sneue partij. Beetje in dezelfe vijver willen vissen als de PVV en daarom te pas en te onpas leugens over de PVV vertellen. De PVV zou totaal anti-Europa zijn, zou tegen de Europese interne markt zijn, zou de grenzen voor vrachtverkeer weer dicht willen gooien etc.
Liberaal democraten ben ik niet mee bekend. Klinkt een beetje linksig/D66achtig als je mij vraagt. Maar ik denk dat geen van die nieuwe partijen, op de PVV na uiteraard, een zetel haalt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-06-2009 15:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 juni 2009 15:27 schreef Rasputin het volgende:
Waarom heeft de PVV geen programma trouwens? Of kijk ik er over heen?


Gevonden. Ze hebben bewust gekozen voor een aantal korte duidelijke thema's. Slogans dus, zeg maar.
Beetje jammer, altijd heel hard roepen wat de problemen zijn, maar oplossingen bieden ho maar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 15:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:41 schreef Kimmey het volgende:
Zo hoppa ben niet de enige... dus klep houden allemaal.


Nee duh. Het gaat om de manier waarop je het brengt. 'Poltici hebben ons de crisis gegeven' (afgezien van de ontwetendheid die van deze uitspraak afdruipt zitten er partijen bij de verkiezing die nog niet in het Nederlandse of Europese parlement hebben gezeten). Illusione heeft zich niet verdiept door tijdnood en brengt daarom geen stem uit (opzich kan je in zo'n geval ook blanco stemmen).

Concluderend; als iemand 'z'n klep moet houwe' in dit topic ben jij het wel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:51 schreef Rasputin het volgende:
Gevonden. Ze hebben bewust gekozen voor een aantal korte duidelijke thema's. Slogans dus, zeg maar.
Beetje jammer, altijd heel hard roepen wat de problemen zijn, maar oplossingen bieden ho maar.
Had indd wat rijker gemogen, maar als je het debat gevolgd hebt, heb je genoeg kunnen horen. Madlener heeft meerdere interviews gedaan en gisteren en eergisteren gewoon meegedaan aan de lijsttrekkersdebatten, kunnen we van D66 niet zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-06-2009 15:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Als ik kijk naar de uitkomst van Libertas is dat niet bijster goed, weining overeenkomsten, ze wijken ook nogal van de PVV af. Had mooi kunnen zijn, want ze presenteren zich goed. LibDem heb je denk ik wel gelijk in.

Nouja dan nog kiezen tussen VVD of PVV, Hans van Baalen of ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 15:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:55 schreef Nimbus het volgende:
Als ik kijk naar de uitkomst van Libertas is dat niet bijster goed, weining overeenkomsten, ze wijken ook nogal van de PVV af. Had mooi kunnen zijn, want ze presenteren zich goed. LibDem heb je denk ik wel gelijk in.

Nouja dan nog kiezen tussen VVD of PVV, Hans van Baalen of ....
Voor of tegen Turkije.

Ik zeg overigens niet dat PVV en Libertas qua programma zo goed als voor elkaar inwisselbaar zijn, ik zeg slechts dat Libertas graag in de PVV vijver wil vissen. Ze prestenteren zichzelf rechts liberaal conservatief. Conservatiever/terughoudender dan de VVD. Dat ze, zoals ik al postte, eerder samen met Wilders campagne voerden zegt natuurlijk ook wat over hun doelgroep.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-06-2009 15:59]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-06-2009 15:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Daar draait het wel op uit zolangzamerhand. Zelf ben ik tegen, de PVV duidelijk ook, alleen de VVD heeft geen duidelijk standpunt ingenomen.

Achja ik praat Hans wel om, even samen het Horst Wessel lied zingen.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-06-2009 16:01 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 juni 2009 15:54 schreef kwelgeest het volgende:
Had indd wat rijker gemogen, maar als je het debat gevolgd hebt, heb je genoeg kunnen horen. Madlener heeft meerdere interviews gedaan en gisteren en eergisteren gewoon meegedaan aan de lijsttrekkersdebatten, kunnen we van D66 niet zeggen.


Zit nu net het debat te kijken ja. Ben er nog niet helemaal uit. Heb ook wat programma's gelezen, is toch altijd een stukje uitgebreider. Kun je tenminste de thema's lezen die je belangrijk vindt, en een stukje uitgebreider dan je in een debat voorgeschoteld krijgt.

Vandaar dat ik het een gemiste kans vind.

Wat is die kerel van de SP een flapdrol trouwens.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 16:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:58 schreef Nimbus het volgende:
Daar draait het wel op uit zolangzamerhand. Zelf ben ik tegen, de PVV duidelijk ook, alleen de VVD heeft geen duidelijk standpunt ingenomen.

Achja ik praat Hans wel om, even samen het Horst Wessel lied zingen.
Zoals Mingelen aan Van Baalen vroeg:"Als de VVD tegen de toetreding van Turkije is waarom moest Wilders dan de VVD uit?" (zelf geldt overigens voor Van Schijndel). Baalen en Rutte mogen momenteel dan draaien, maar het streven van de VVD is Turkije bij de Unie. Dat staat ook gewoon in hun partijbeginselen en de rest van kandidaat-Europarlementariërs is er in principe gewoon voor. De VVD durft het alleen niet zo hard te zeggen. Maar in het EP zitten ze gewoon met D66 in een fractie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 16:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:01 schreef Rasputin het volgende:
Wat is die kerel van de SP een flapdrol trouwens.
+1


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-06-2009 16:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 15:52 schreef Gemene Lepel het volgende:Illusione heeft zich niet verdiept door tijdnood en brengt daarom geen stem uit (opzich kan je in zo'n geval ook blanco stemmen).


Check, dat is inderdaad ook nog een optie. Betreur het wel dat ik er te weinig aandacht aan besteed heb, maar een stem uitbrengen op een partij zonder te weten waar die voor staat hierin vind ik helemaal kansloos.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 16:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De vanen hoog!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 16:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:08 schreef Illusione het volgende:
Check, dat is inderdaad ook nog een optie. Betreur het wel dat ik er te weinig aandacht aan besteed heb, maar een stem uitbrengen op een partij zonder te weten waar die voor staat hierin vind ik helemaal kansloos.
Doe een of twee stemwijzers en scan op basis van die uitkomst de programma's van de bovenste drie partijen. Kost je echt hoogstens iets van 40 minuten en je hebt tot 21:00.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-06-2009 16:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:10 schreef kwelgeest het volgende:
Doe een of twee stemwijzers en scan op basis van die uitkomst de programma's van de bovenste drie partijen. Kost je echt hoogstens iets van 40 minuten en je hebt tot 21:00.


Gelijk heb je. Ik ga wel iets eerder van 't werk weg, toch wel belangrijk dit.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 04-06-2009 16:38 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 4 juni 2009 14:36 schreef Kimmey het volgende:
Zo niet gestemd...Stemkaart/pas hoppa in den prullenbak


quote:
Op 4 juni 2009 15:20 schreef Illusione het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte melden ook niet te stemmen dit jaar. Om de één of andere reden ben ik er simpelweg niet aan toegekomen om een goede mening te vormen en mijn stem de juiste richting in te wijzen. Jammer, maar het is niet anders.
Gelukkig dat ik mijn mening over politiek sowieso graag voor me hou.


Gewoon blanco stemmen.

@ Kimmey: probeer eens een opmerking van boven de 65 IQ punten te maken

Zelf SP gestemd, eerste vrouw op de lijst


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 04-06-2009 16:41 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 4 juni 2009 16:38 schreef Kurk het volgende:

@ Kimmey: probeer eens een opmerking van boven de 65 IQ punten te maken



Kimmey vraagt: "Wat is 65?"



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 16:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat Newropeans gaat hem niet worden. Voor elke belangrijke beslissing een referendum. Gaat niet werken. Als je nu al ziet hoe weinig mensen stemmen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 16:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:49 schreef bastianus het volgende:
Dat Newropeans gaat hem niet worden. Voor elke belangrijke beslissing een referendum. Gaat niet werken. Als je nu al ziet hoe weinig mensen stemmen.
SP wil bij uitbreidingen en andere belangrijke zaken ook referenda.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-06-2009 16:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:

Mocht je kiezen voor de pvv dan zou het kunnen zijn dat je binnenkort in Siberië zit.





Altijd humor met mijn kennissen.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 16:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:51 schreef kwelgeest het volgende:
SP wil bij uitbreidingen en andere belangrijke zaken ook referenda.

Had ik ook gezien ja. Minpuntje wederom voor de SP. Gaat hem ook niet worden denk ik. En die de Jong daar werd ik ook niet blij van. Van Balen vond ik trouwens wel sterk, maar bij hem heb ik altijd het vermoeden dat hij met wat drank in de botten gaat zingen over een haar in zijn glas of hoge vanen en vastgesloten rijen. Zoals ik vermoed dat Jan de Internationale zal aanheffen en een grote fopsnor op zal doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2009 16:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het linker rijtje bij mij, nog niet duidelijk welke partij


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 16:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 16:56 schreef bastianus het volgende:
Van Balen vond ik trouwens wel sterk, maar bij hem heb ik altijd het vermoeden dat hij met wat drank in de botten gaat zingen over een haar in zijn glas
*proest*



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-06-2009 16:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat doet die kennis van mij ook.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 17:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2009 16:55 schreef Nimbus het volgende:


Altijd humor met mijn kennissen.


Hehe, ach, bij zit 't wel goed:

papa kwelgeest: pvv
mama kwelgeest: pvv
vrouwe kwelgeest: pvv
zusje kwelgeest: pvv
zwager kwelgeest (naar aller waarschijnlijkheid): pvv



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2009 17:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je propaganda werkt dus wel thuis


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen