![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
dat shirt krijg je dus sowieso bij het invullen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-06-2009 20:48] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hehehe... edit! ![]() ![]() |
|
VVV MVV VVM? signature ![]() |
|
1. De Graafschap ![]() 2. GA Eagles 3. Cambuur 4. AGOVV 5. BV Emmen 6. Helmond Sport 7. TOP Oss 8. FC Eindhoven (sorry Judge) 9. Veendam 10. RBC 11. FC Volendam (het geval Jan/Jolanthe heeft een mentale tegenslag veroorzaakt) 12. Zwolle (zonder dolle) 13. Excelsior 14. Den Bosch 15. Dordrecht 16. Haarlem 17. MVV 18. Omniworld (De goede verstaander begrijpt dat ik mijn lijst op grond van sympathie voor de clubs heb gemaakt) [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-06-2009 21:58] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
waar is VVV ? signature ![]() |
|
quote: Voetbal vereniging veenendaal? Nou, gewoon, hier in veenendaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Gepromoveerd volgens mij. Hoe zat het eigenlijk met Telstar? Nou ja, dan worden die gewoon laatste in mijn lijst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Veendam 9e? ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Afgelopen seizoen kampioen geworden en dus gepromoveerd naar de de eredivisie ![]() Afijn: 1. FC Eindhoven 2. De Graafschap 3. RBC 4. Excelsior 5. MVV 6. Cambuur 7. FC Volendam 8. Den Bosch 9. Zwolle (zonder dolle) 10. Dordrecht 11. GA Eagles 12. Helmond Sport 13. TOP Oss 14. Haarlem 15. Veendam 16. BV Emmen 17. AGOVV 18. Omniworld 19. Fortuna 20. Telstar Bas, je mist er 2 ![]() ![]() |
|
1 . FC Volendam ---------------------------------- 2 . SC Cambuur-Leeuwarden 3 . De Graafschap 4 . FC Zwolle 5 . FC Den Bosch 6 . FC Dordrecht 7 . Helmond Sport 8 . MVV 9 . Excelsior 10 . Go Ahead Eagles 11 . BV Veendam 12 . FC Emmen 13 . FC Oss 14 . Telstar 15 . FC Omniworld 16 . Haarlem 17 . RBC Roosendaal 18 . Fortuna Sittard ---------------------------------- 19 . AGOVV Apeldoorn 20 . FC Eindhoven ![]() |
|
quote: Tuurlijk. Die komen toch uit het noorden? Ik ben gewoon niet voor clubs uit het westen of uit Limburg meestal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vroegah was het vaak feest op de Langeleegte. Met Gall en Hennie Meijer!! Edit: Thnx Judge ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 30-06-2009 22:39] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ok, aanvulling: 19. Telstar 20. Fortuna Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:GalL, Joop Gall ![]() ![]() |
|
Edit: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
1. Excelsior 2. De Graafschap 3. FC Volendam 4. SC Cambuur 5. RBC Roosendaal 6. FC Zwolle 7. Helmond Sport 8. FC Den Bosch 9. FC Dordrecht 10. Top Oss 11. GA Eagles 12. FC Emmen 13. AGOVV 14. BV Veendam 15. HFC Haarlem 16. FC Eindhoven 17. MVV 18. Stormvogels Telstar 19. FC Omniworld 20. Fortuna Sittard Bareuh... ![]() |
|
Wanneer sluit de inschrijving? ![]() ![]() |
|
Wat zou er nou eigenlijk gebeuren als de 19e of 20e ploeg een periode wint en vervolgens promoveert? ![]() Verder zet ik mijn geld op Cambuur als kampioen, en degradatie kandidaten Eindhoven en Omniworld. periode winnaars: Fortuna S. (ja, ik moet toch iets te dromen hebben ![]() Volendam De Graafschap En MVV neemt de plek van Cambuur over in de nacompetitie nadat zij kampioen zijn geworden ![]() |
|
quote: Dan speelt die ploeg het daaropvolgende jaar in de Eredivisie, natuurlijk. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Dat zal Kesler leuk vinden ![]() ![]() |
|
quote: Pfffff, heb je ze in omgekeerde volgorde gezet ofzo? ![]() |
|
1. Cambuur 2. De Graafschap 3. Excelsior 4. FC Volendam 5. MVV 6. FC Eindhoven 7. RBC 8. Den Bosch 9. Zwolle 10. Dordrecht 11. GA Eagles 12. Helmond Sport 13. TOP Oss 14. Haarlem 15. BV Emmen 16. AGOVV 17. Fortuna Sittard 18. Veendam 19. Omniworld 20. Telstar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: voor aanvang van de competitie! ![]() 1. De Graafschap ![]() 2. Cambuur 3. Excelsior 4. MVV 5. FC Volendam 6. FC Zwolle 7. FC Den Bosch 8. GA Eagles 9. RBC 10. Dordrecht 11. Haarlem 12. Helmond Sport 13. TOP Oss 14. FC Eindhoven 15. BV Emmen 16. AGOVV 17. Fortuna Sittard 18. Veendam 19. Telstar 20. Omniworld [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 05-07-2009 21:19] ![]() |
|
Eindhoven! ![]() ![]() |
|
Heb eens verder zitten kijken naar info over FC Zwolle en dan kom je dit tegen: Ik ben een Zwollenaar Een echte Zwollenaar Ik doe niet graag zo raar In Zwolle openbaar Onder de peperbus Is het leven altijd knus Bekijk mijn vingers maar Ik ben een Zwollenaar Fuck, ik woon hier in een appartementencomplex vol met niet-Zwollenaren letterlijk onder die peperbus en het interesseert me geen hol :') Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |