![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik volg dat lage spul allemaal niet zo ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Grote kans dat het doek voor MVV valt vandaag. Zou jammer zijn, geen derby meer ![]() quote: ![]() |
|
Yeah, wij zijn ongeveer de enige club die hun begroting gelijk hebben kunnen houden in vergelijking met vorig jaar. Wij zitten nu op 2,4 miljoen, en dat kan nog hoger worden als de onderhandelingen met een shirt sponsor goed lopen. Verder: Lager: Almere - 1.8 (voorheen 2,4) Agovv - 2,0 (voorheen 2,4) Veendam - 1,7 (voorheen 2,8) Mvv- 2,1-2,7 (verschillende berichten, voorheen 3,4) Helmond - lager dan 2,6 (precieze bedrag onbekend) hoger: Sparta - 5 (voorheen eredivisie) RKC - 4,7 (voorheen eredivisie) Cambuur - 3,9 ( was 4,4) afgelopen seizoen lager: Telstar - 2,3 FC Dordrecht - 2,1 FC Eindhoven - 1,5 Ook meteen duidelijk dat een begroting niet zoveel zegt, kijkende naar in het verleden behaalde resultaten van Dordrecht en de zeer recente periode titel van Eindhoven. Maar hopen mag. Oja, en hoogst waarschijnlijk oefenwedstrijden tegen Olympiakos Pireaus en KRC Gent ![]() Waar zitten al die JL fans trouwens? Ik ben de laatste tijd ongeveer de enige die hier post. Edit: En met MVV gaat het steeds slechter. Nog steeds geen akkoord met alle schuldeisers. Een aantal gaan niet akkoord, aangezien ze kapot gaan als ze hun geld niet krijgen, en er wel een kans is dat ze dit krijgen als MVV kapot gaat door wanbestuur. En als ze geen akkoord bereiken koopt de gemeente het stadion niet dus dan is het einde verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-06-2010 21:16] ![]() |
|
1. Cambuur Leeuwarden 2. Sparta Rotterdam 3. FC Zwolle 4. RKC Waalwijk 5. Go Ahead Eagles 6. Den Bosch 7. AGOVV 8. Volendam 9. Helmond Sport 10. FC Dordrecht 11. MVV 12. RBC 13. Fortuna Sittard 14. FC Eindhoven 15. FC Omniworld 16. FC Emmen 17. FC Oss 18. Telstar ![]() |
|
Uiterlijk 8 juni uitspraak in hoger beroep woensdag, 02 juni 2010 13:27 | Het Gerechtshof in Leeuwarden doet uiterlijk dinsdag 8 juni a.s. uitspraak in het door het bestuur van BV Veendam ingestelde hoger beroep tegen het op 12 mei jl. door de rechtbank in Groningen uitgesproken faillissement. Het bestuur van BV Veendam, daarbij gesteund door curator mr. Wim Entzinger, heeft betoogd dat er voldoende gelden bijeen zijn gebracht voor de uiteindelijke redding van de club. Onderdeel van het reddingsplan is dan ook, dat er een sluitende liquiditeitsbegroting voor volgend seizoen kan worden gepresenteerd. Dank zij offers van velen is dit tot stand gebracht. Een speciale vermelding in dezen verdient hoofdsponsor Gjaltema van BV Veendam. Curator Entzinger heeft het Hof geadviseerd het faillissement van BV Veendam weer in te trekken en om te zetten in surseance van betaling, waarna – na een crediteurenakkoord – deze surseance van betaling tot een goed einde moet komen. De begroting voor volgend seizoen en een plan van aanpak zijn gisteravond laat door het bestuur van BV Veendam naar de KNVB gestuurd. Het bestuur van de club is in afwachting van de reactie op beide stukken van de KNVB. Het bestuur van BV Veendam hecht er aan op te merken dat berichtgeving over een positieve reactie van de KNVB op deze stukken niet juist is. De KNVB heeft ter zake nog geen standpunt kunnen bepalen. Ten slotte doen bestuur en raad van commissarissen de oproep aan sponsors en supporters om de club te blijven ondersteunen. Lijkt toch nog goed te komen. En als MVV failliet gaat is dat een meevaller in de begroting ivm reiskosten. Alle beetjes helpen. ![]() |
|
wat een begrotingen trouwens... denk dat er veel clubs in de topklasse zijn die een grotere begroting hebben.... 1.8 miljoen etc ![]() ![]() |
|
quote: Vanochtend uit m'n werk hadden ze toevallig van de lokale omroep een gesprek met Harkemase Boys. Die gaan hun capaciteit uitbreiden, ze lijken daar hun zaakjes prima op orde te hebben. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Eerste aanwinst is binnen ![]() quote: Fortuna begint dus weer een steeds betere reputatie te krijgen als je ziet dat een speler ons nu bv. verkiest boven Helmond. Ook deze reactie van een Twente fan op voetbalzone naar aanleiding van het bericht is typerend: quote: ![]() |
|
We hebben het overleefd!!!!! :-D MVV heeft een akkoord bereikt met de laatste overgebleven schuldeisers, dus we zijn er als het goed is nog steeds bij volgend jaar. Hopelijk kan het nieuwe bestuur iets opbouwen uit de puinhoop die hun voorgangers hebben achtergelaten. ![]() |
|
quote: geloof ik ook. en relatief grote fanatieke supportersschare... lijkt me wel een club die richting jupiler league kan gaan... ![]() |
|
quote: Ik ben heel benieuwd! Dit gaat heel hard de goede kant op! Middenmoot ligt in het vooruitzicht, nu die 2 punten aftrek nog aanvechten! ![]() |
|
quote: Dat gaat nog een heel zwaar seizoen worden voor MVV. Dat zou echt een drama zijn als deze club degradeert. Maar ik denk dat het nu alleen maar nóg moeilijker gaat worden om goede spelers aan te trekken, en die wilden al niet komen door de financiële problemen van afgelopen seizoen. ![]() |
|
In de Jupiler League is MVV Maastricht het grootste slachtoffer van de maatregel van de voetbalbond. De Limburgers beginnen het nieuwe seizoen met zeven punten achterstand. AGOVV Apeldoorn moet vooraf al zes punten inleveren. Almere City FC en BV Veendam staan bij voorbaat al drie punten achter. Fortuna Sittard moet twee punten inleveren en FC Dordrecht een. nou, da's een lekker begin!!! ![]() |
|
De nieuwe stand ![]() FC Den Bosch 0 FC Eindhoven 0 FC Emmen 0 FC Volendam 0 FC Zwolle 0 Go Ahead Eagles 0 Helmond Sport 0 PEC Zwolle 0 RBC Roosendaal 0 RKC Waalwijk 0 SC Cambuur 0 Sparta Rotterdam 0 Telstar 0 FC Dordrecht -1 Fortuna Sittard -2 Almere City FC -3 BV Veendam -3 AGOVV Apeldoorn -6 MVV Maastricht -7 ![]() |
|
We ballen weer!!! ![]() |
|
GODVERDOMME!!! We ballen weer. Wanneer komt Fortuna eens van dat imago van lelijk eendje van het Nederlandse voetbal af? Wat een geblunder meer, dat zit op de één of andere manier in de club, al sinds de degradatie. Goeie spelers worden gewoon verpest bij deze club, maakt niet uit welke coach. Ik snap er niks van. Misschien moet ik maar handballen gaan kijken. ![]() |
|
Sparta - Almere City FC 12-1 ![]() ![]() |
|
Zat er een chinees op de tribune? ![]() |
|
wat een uitslag idd zeg! begrijp die publiekswissel van Voskamp niet... met 2 doelpunten erbij was hij algemeen recordhouder geweest...met al die teams met strafpunten wordt het nog een rare competitie... (wat het eigenlijk al is)... ![]() |
|
quote: zou ik toch maar eens gaan doen! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Sparta kampioen! ![]() |
|
Valfar, wut ut nog wa? ![]() |
|
Ik ben er bang voor. Maar goed, er zijn nu een hoop geblesseerden (nu ook alweer Carraciolo geblesseerd), dus laten we hopen dat het dan beter gaat lopen. Voetballend gezien is het echt een stuk aantrekkelijker dan de afgelopen jaren, maar verdedigend is het een drama. Achterin worden er meer kado's weggeven dan op 5 december. Bijvoorbeeld afgelopen zaterdag: Veendam krijgt 4 kansen en mikt er 3 in! Wij creëren veel maar kansen, maar ons rendement ligt veel lager. Maar goed, alles zit op dit moment ook tegen, dus laten we hopen dat het begint te lopen na de winterstop. Opvallend ook dat de jonkies de beste spelers zijn. Hofstede brengt wel veel ervaring mee, maar is niet snel, Caracciolo pikt z'n goaltjes mee, maar is ook lang niet in vorm. Onze reservespits die bij één of andere 3e klasser uit de jeugd is geplukt is een stuk sneller en creatiever. Vrijdag weer vol goede moed naar Deventer! Eerste uitoverwinning in 1,5 jaar?!?! ![]() |
|
hoop het. Kowet is te doen! succes! ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |