![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer trouwens dat Judge weg is net nu Eindhoven de periode heeft gewonnen ![]() |
|
Hmm, op de supporters site gaat nu het gerucht dat iedereen een stadionverbod krijgt die Maandag op eigen houtje naar Helmond is gegaan. Dat zou wel een hele grote naai actie zijn, en mocht dat het geval zijn ga ik toch wel eens onderzoeken of dit wel gerechtigd is. Het zou toch absurd zijn als straks twee nette voetbal fans een SV krijgen voor zo'n reden, en terwijl we ook zonder klagen of rellen Helmond hebben verlaten? Oh, even de standaard voorwaarden doorgelezen mbt SV en daar staat verder niks in. Mocht je trouwens naar thuiswedstrijden gaan, en je gedraagt je, hoef je je ID ook nergens te laten zien en komt niemand erachter dat je een SV hebt. ![]() |
|
Pfff, in de tweede helft was er maar 1 ploeg die domineerde, en toch heeft de Graafschap weer het geluk van een echte 'top' ploeg. En dan weer zo'n scheidsrechter, die ik een minder leuke ziekte toewens, die ons wéér twee penalties ontneemt. Maar goed: PAK DIE SJENGEN!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Godver, Egels - Zwolle 1-0 ![]() ![]() |
|
quote: de G speelde dramatisch. Echter met de voorsprong in punten telt alleen het resultaat nog maar. heb weinig "boerenbruiloften" gezien. ![]() ![]() |
|
quote:En terecht! Revange voor de onterechte 1-0 eerder dit seizoen ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 17-03-2010 7:24] Evil Dick ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Topklasse ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ook mooi! Harkemase Boys, Berkum, etc... ![]() |
|
Haha, in dat stadion? ![]() ![]() ![]() |
|
Ik dacht dat degradatie uit de Jupiler League pas volgend jaar inging? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nee, promotie náár de jupiler league is pas vanaf volgend jaar, degradatie is dit jaar al aangezien ze terug willen naar 18 teams. ![]() |
|
Pff, ik kreeg bijna een hartverzakking. Net zó veel strijd en passie gezien (met 10 man op 2-0 voor komen) en dan gvd toch weer op 2-2 komen door een buitenspel doelpunt, terwijl bij ons bij ieder twijfelgeval al meteen gefloten wordt. Maar goed, deze strijd en passie in de volgende drie wedstrijden en het komt goed. gelukkig is Telstar nog slechter (een 2-0 voorsprong weggeven in de laatste 10 minuten terwijl je wél nog met 11 man speelt ![]() ![]() |
|
Oss verliest met 8-1 en het goede nieuws blijft binnen stromen: quote: Jammer dat het zo moet, maar alle beetjes helpen. Mocht deze sanctie door gaan dan gok ik dat Fortuna definitief veilig is. Telstar haalt nooit meer 6 punten, en doen ze dat wel, dan doen ze dat tegen Oss en dat is heel gunstig voor Fortuna! Maar dit begint een beetje mijn eigen topic te worden..waar is herrie? ![]() ![]() |
|
Ach, welicht kom ik volgend seizoen hier ook wel gezellig meedoen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
NEC toch? Dat valt volgens mij nog wel mee, ik zie Vitesse nog eerder degraderen. ![]() |
|
We blijven hopen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En het blijft zich maar opstapelen, nu gaat Veendam waarschijnlijk toch nog de kloten op! De zogenaamde redders konden het niet eens worden met elkaar. ![]() |
|
ik hoop niet dat het faillisement gerekt wordt tot na de laatste speelronde... dat zou pas pure competitie vervalsing zijn.... ![]() |
|
Als Heerenveen-man hoop ik eigenlijk stiekem op promotie voor Cambuur. Eindelijk weer eens een echte derby, in plaats van dat domme "trots van het noorden" geouwehoer uit Groningen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik denk dat Cambuur ook een hele goeie kans maakt. Als ik zie hoe bijvoorbeeld Willem II speelt dan zie ik het positief in voor Cambuur. De KNVB is nu ook begonnen met een onderzoek naar de begroting van Veendam dit jaar, grote kans dat het dus heel snel is afgelopen. Bij Haarlem was het ook binnen no-time gebeurt. Wel jammer voor de supporters dat het net in één van de betere seizoenen van de afgelopen jaren gebeurt. ![]() |
|
Herrie! Regel eens dat die ploeg van jou wint wanneer ze moeten winnen! ![]() |
|
hahaha! eerst morgen maar eens winnen... wordt al lastig zat (GAE altijd moeilijk voor de G). In ieder geval met een krat bier de boel maar eens volgen. Tegen wie moet de G nog meer winnen? Oss hebben ze toch netjes opzij gezet? ![]() ![]() |
|
Zolang Zwolle de laatste wedstrijd maar verliest vind ik alles best ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |