![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk weer eens een uitoverwinning sinds 21 maanden!! En dat tegen RKC! Het Ricksen effect?? ![]() ![]() |
|
Toch geen slechte tranferperiode voor ons geweest: Ricksen (transfervrij, maar wie kent hem niet), Ojamaa (Aachen), Thesker (Twente), Paddy John (RKC), Ribeiro (Excelsior, Feyenoord wil hem volgend jaar weer terug halen) en Mossaoui (Excelsior). Hopelijk gaat het nu eens lopen ![]() ![]() |
|
...en volgend seizoen voor aanvang van de competitie... ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
Het moet niet te gek worden he ![]() ![]() |
|
quote:ze hadden beter goede schoenen kunnen kopen ![]() ![]() |
|
Ja, daar hoorde ik iets over. Alle spelers met verkeerde schoenen op het veld ofzo... Ik kan de wedstrijd zelf niet zien, maar was het echt zo erg of was het gewoon glad? ![]() |
|
No dogs, no masters. ![]() |
|
Dit keer wel de goede schoenen aan! Heerlijk doelpunt! ![]() |
|
Mooi feest gisteravond! Op -8 beginnen en toch nacompetitie spelen, klasse! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 19-02-2011 15:55] ![]() |
|
Wat wil je in de Kuip doen dan? ![]() Maar we staan weer 5 punten los van Almere. Lekker! Hopelijk heb ik toch niet mijn laatste wedstrijd gezien voor ik weg ging. Sinds de winterstop loopt het redelijk, nog 2 wedstrijden winnen en we zijn veilig gok ik zo (dan moet almere er al 4 van de 7 winnen om boven ons te eindigen, lijkt me sterk met hun programma)! Maar goed, Almere ontslaat de trainer en een kat in het nauw maakt rare sprongen... ![]() |
|
zo, da's lang geleden.... de graafschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-10-2012 20:52] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Inderdaad, het ideale moment om dit topic omhoog te schoppen, met MVV zo soeverein aan kop ![]() ![]() |
|
quote: Beetje laat gelezen dit, maar toen ik dit postte stond Feyenoord 16e ![]() Mooi trouwens die tweede plek voor Fortuna. Na 10 wedstrijden MVV op 1 en Fortuna op gepaste afstand tweede, een beter scenario had ik me niet kunnen voorstellen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mijn cluppie FC Dordrecht doet het ook boven verwachting goed met een 4e plaats, nog een reden dus om het topic omhoog te houden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 28-10-2012 10:16] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wat doet de Graafschap toch allemaal, verdomme. Met 3-0 ingemaakt door die koekwauzen uut Demtah. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Is nog altijd minder slecht dan Eindhoven dat na 15 minuten al met 5-0 achter stond tegen ADO'20 ![]() ![]() |
|
Bizar, inmiddels staat het al 6-1 voor ADO'20! ![]() FC Dordrecht doet het gelukkig beter, ze staan 2-0 voor tegen Scheveningen. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Arme Judge M. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Judge was toch een NAC'er? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ja, maar hij was ook altijd wel enthousiast als Eindhoven het goed deed. Heel vroeger, zeg maar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Fijn, de Jupiler League gaat niet gewonnen worden door de club die de meeste punten heeft gehaald maar door de club die het meeste geluk heeft met het faillissementsroulette ![]() ![]() |
|
Het is een schande. Enige optie: kamervragen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Klopt. Denk dat ze er beter aan gedan hadden om gewoon alle clubs die nog niet gespeeld hadden tegen Veendam of verloren/gelijkgespeeld hadden 2-3 punten extra te geven, in plaats van die 3 punten te schrappen bij ploegen die wel al gewonnen hadden. Nog steeds niet ideaal, maar in elk geval iets eerlijker in mijn optiek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kan me voorstellen dat je je als MVV-supporter erg genaaid voelt ja. Hoe het ook verder moet met deze competitie.. Hoop niet dat de beloftenteams van Ajax, PSV en Feyenoord mee gaan doen voor spek en bonen. Hopelijk toch makkelijkere overgangsregels voor doorstroming vanuit de topklasse, minder verplicht aantal profcontracten en zo. Ook ik zal er als Willem II-er volgend jaar weer de nodige wedstrijden van gaan meepikken. Het gekke is dat wanneer je eigen club er niet in speelt, de Juup niet bestaat. Maar heb er eigenlijk ook wel weer zin in nu het onvermijdelijk lijkt, minder regels..gave uitwedstrijden, bouwen aan de club nu eindelijk de rotte appels weggaan in september ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |