![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moet ook gewoon naar koot en bie luisteren! Zwolle zonder dolle Elk weekend gaan wij via Harderwijk met de NS in richting Zwolle En dan kruisen wij de IJssel na de Treisberg in de buurt van Oldeneel Vanaf daar zien wij hem staan, de Peperbus, die fraaie laat-gotieke bollen Daar hep ie Zwolle en mijn hart begint te juichen in mijn dikke Haagse keel Zwolle zonder dolle Is een einde stad Want ze houden niet van hollen Niet van grappen en van grollen Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat Als ik moe ben van het dolle In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn Eerst wat kijken bij de mooie winkels in de Diezerstraat - de promenade En daarna een stukkie stappen langs de Melkmarkt en de oude Sassenpoort 's Avonds dansen in The Rose en in De Handschoen nog een sjieke karbonade Meer valt in Zwolle niet te mollen, want in Zwolle leven ze zoals het hoort Zwolle zonder dolle Wat een einde stad Want ze houden niet van hollen Niet van grappen en van grollen Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat Als ik moe ben van het dollen In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn Ik bedoel, vergelijk nou voor de gein 'ns FC De Haag met PEC Zwolle! Ken je niet vergelijken! Hè, en hoe je ken rollebollen in Zwolle Snollen in Zwolle? Die zitten d'r niet Parkeercontrole in Zwolle? Die staan d'r niet Neem nou eens de hondedrollen in Zwolle? Die leggen d'r niet Dus als ik moe ben van het dollen In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn Zien wij u binnenkort ook eens in Zwolle? Zwolle, het De Haag van Overijssel En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Eindhoven zou eigenlijk nog een betere keeper en een goede linkerverdediger erbij moeten hebben. Henk Timmer en Theo Lucius dat lijkt me dan wel weer wat ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik regelmatig in plat Haags gehoord van mijn Haagse collega's een paar maanden terug ![]() Je moeder. ![]() |
|
Vanavond live op RTL: De Graafschap - Eindhoven Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn ![]() ![]() |
|
quote: Nou, als die keeper zo zijn werk blijft doen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ik weet niet wat die ineens heeft maar hij is nu al 100 keer beter dan vorige week ![]() Moet jij nog maar eens opletten wat het middenveld en de spitsen in petto hebben. Ik zie het ze nog wel winnen vanavond ![]() ![]() |
|
Godver, nu al 7 doelpunten tegen en 0 voor in anderhalve wedstrijd. Fortuna heeft toch een wonder nodig om niet te degraderen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
*voetbalnoobalert* Is elke nederlaag niet terecht? De beste partij wint toch? Dus de partij die de meeste doelpunten maakt, ongeacht spelstijl or whatever? Boeiender ![]() |
|
quote:Meeste doelpunten maken hoeft niet automatisch te betekenen dat je de beste ploeg bent en dus dat een overwinning terecht is, mijnheer n00b. U bedrijft scorebordjournalistiek ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee wat dat voor journalistiek is, hehehe, maar de winnende ploeg lijkt mij automatisch de beste ploeg. De ploeg die de beste resultaten behaald. Toch? En even duidelijk, ik bedoel het niet sarcastisch ofzo, ben alleen verbaasd over die rare uitspraken steeds: "Onverdiend verloren" "Verdiend gewonnen" "Onverdiend gewonnen" "Verdiend verloren" Lijkt mij iets wat die Cruijff gozert heeft bedacht. Boeiender ![]() |
|
quote:U bent goed bezig ![]() Stel ploeg A wint van ploeg B met 1-0 terwijl ploeg B de gehele wedstrijd beter is, voortdurend ploeg A onder druk zet maar om wat voor reden dan ook niet scoort terwijl ploeg A in de blessuretijd door een onterecht gegeven penalty de 1-0 binnenschiet. Dat zou een voorbeeld van een onterechte overwinning van ploeg A zijn (en dus een onterechte nederlaag van ploeg ![]() Vandaag was De Graafschap beter en creerden ze aanzienlijk meer kansen dan Eindhoven wat haar keeper mocht bedanken dat het bij 3-0 bleef. Terechte overwinning van De Graafschap en een terechte nederlaag voor Eindhoven dus vandaag. ![]() |
|
BV Veendam is ernstig bezig ![]() Als ze zo doorgaan zouden ze sinds 1985 eindelijk weer eens kunnen promoveren ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk, Eredivisievoetbal in de Banaan! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
hahahahaha: De Graafschap benaderde Edgar Davids De Graafschap heeft vorige week vergeefs Edgar Davids benaderd om zijn carrière als voetballer bij de Doetinchemse eerstedivisionist af te sluiten. De stunt om de 36-jarige Davids na Ajax, AC Milan, Juventus, Barcelona, Inter Milan en Tottenham Hotspur in te lijven, mislukte. “We hoorden dat Davids nog graag een jaar wilde voetballen en hebben toen zijn zaakwaarnemer benaderd”, vertelde directeur Leen Looyen van De Graafschap gisteren. “Hij zou een ideale speler zijn geweest, links op het middenveld. We moeten toe naar een mannenelftal en daar had Davids in gepast. Helaas is het niets geworden. Bron: De Gelderlander "mannenelftal???"... hadden ze Rene Bot niet moeten laten gaan... en met de Beuk erbij is hyet kampioenschap 25 doelpunten dichterbij gekomen. ![]() ![]() |
|
quote:Volgens mij moet Eindhoven maar eens een aparte keeper aantrekken voor thuiswedstrijden want dat waren ook weer 2 fikse blunders tegen Volendam... Vanavond thuis tegen Excelsior. Ik ben benieuwd ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Maar goed, ik hoop uiteraard dat Beukie er dit seizoen 20 of meer in legt en het grote ongelijk van N.E.C. bewijst om hem uit te lenen. Go Jhonny! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
4-4 wat een wedstrijd weer ![]() Ik snap alleen niet waarom N'koyi zijn tweede geel kreeg. De scheids maakte wel meer rare beslissingen in de tweede helft ![]() ![]() |
|
zo... nu weer de Graafschap live op rtl 7 tegen Zwolle (had verwacht dat ze Kowet gingen uitzenden)... die twentse kniepkuttel van Sanderink zal stiekem wel balen van al die livewedstrijden zonder Centric er op... hehehe... enneuh: de Beuk gaat zeker zijn ongelijk bewijzen aan NEC. alhoewel ongelijk... vind de Beuk meer een spits voor de jupiler league dan voor de HCE (of je moet wel heel aanvallend kunnen spelen in de HCE en dat lukt NEC ook vaak niet)... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 30-08-2009 18:11] ![]() |
|
Assaidi lekker betrouwbaar in z'n uitspraken... was wel te verwachten dit vertrek... ![]() dan wel powel, de beuk en rose... ik mik op dik 60 doelpunten door deze 3 heren! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 01-09-2009 17:55] ![]() |
|
kom kom, reacties graag! eindhoven - dordt 0-8, etc... er valt genoeg te bespreken dacht ik... ![]() ![]() |
|
Ik denk dat Judge met opzet niks heeft gepost hier deze week ![]() ![]() Wel jammer van Fortuna gisteren. Absoluut terecht natuurlijk dat ze verliezen, want ze waren slechter dan Cambuur, maar dan valt de 2-0 wel uit een buitenspel doelpunt. Als dan de 1-2 valt, dan is dat toch wel redelijk zuur. We staan nu misschien 17e, maar alle vier de ploegen waar we van verloren hebben staan ook in de top 7 (vaak onverwacht!) dus het kan nog altijd slechter, kijk maar naar Emmen. Volgende week nog naar Deventer en daarna kan het punten pakken beginnen! ![]() |
|
Goddomme, slaan we eens een keer een wedstrijd over met onze groep, zie je wel wat ervan komt.... ![]() ![]() |
|
dik amn de broekn jugde ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |