IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Te klein voor het tafel laken en te groot voor het servet! (jupiler league topic) Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 23-04-2010 19:39 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ben benieuwd! good luck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2010 21:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2010 18:43 schreef valfar het volgende:
Haha, mocht Fortuna dus degraderen dan kan dit topic dicht



Of ze moeten Mental weer toelaten op het forum


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2010 21:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En daar gaat Oss...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 24-04-2010 2:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wat een rare wedstrijd...3-0 verliezen en feest vieren alsof je kampioen bent geworden.



valfar
Usericon van valfar
Posted 25-04-2010 13:10 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Onze feestjes:

Tijdens de wedstrijd:



Na de wedstrijd:



En na afloop op de parkeerplaats:



En even voor de duidelijkheid, JA, we verloren met 3-0




bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-04-2010 18:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

MVV vraagt uitstel voor reddingsplan
Uitgegeven: 26 april 2010 17:21
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 17:21

AMSTERDAM - MVV heeft de KNVB uitstel gevraagd voor het indienen van een financieel plan dat de club van de ondergang moet redden. De voetbalbond wil voor zaterdag een duidelijk beeld van de financiële huishouding van de eerstedivisionist.

De club uit Maastricht heeft al met verschillende partijen overlegd. Dit meldt de Limburgse omroep L1. De spelers van MVV wachten sinds februari op salaris.

"Veel spelers hadden de toezegging gekregen dat het salaris binnen enkele dagen op de rekening moest staan. Ze konden nog niet iedereen betalen, want de reserves beginnen op te raken', zegt MVV-verdediger Gerard Aafjes.

De gemeente Maastricht overweegt stadion De Geusselt te kopen, zo bleek afgelopen week. Dit kan ervoor zorgen dat MVV voor de stad behouden blijft.

© Novum



Het gaat lekker in de eerste divisie, volgens mij zijn er maar een paar clubs die de zaakjes op orde hebben en de rest kwakkelt maar wat aan. Opheffen die boel.


valfar
Usericon van valfar
Posted 26-04-2010 18:46 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 26 april 2010 18:38 schreef bokaj het volgende:
Het gaat lekker in de eerste divisie, volgens mij zijn er maar een paar clubs die de zaakjes op orde hebben en de rest kwakkelt maar wat aan. Opheffen die boel.


Oh ja, opheffen is inderdaad de juiste oplossing. Blijkbaar snap jij het niet helemaal.

Tuurlijk heeft bijna iedere club het lastig, maar de problemen lossen zich nu vanzelf wel op. Clubs moeten nu gaan bezuinigen en dat trekt zich dan wel weer gelijk. Misschien kan de KNVB beter eens gaan kijken hoe ze de eerste divisie meer in de kijker kunnen zetten. Meer aandacht = meer sponsors voor de clubs = meer geld = beter voetbal = meer aandacht...etc. Het verschil tussen ere en eerste divisie wordt nu namelijk wel erg groot.

Ook heel cru trouwens dat één van de enige clubs die hun zaakjes op orde hadden nu degradeert.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-04-2010 19:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2010 18:46 schreef valfar het volgende:
Oh ja, opheffen is inderdaad de juiste oplossing. Blijkbaar snap jij het niet helemaal.

Tuurlijk heeft bijna iedere club het lastig, maar de problemen lossen zich nu vanzelf wel op. Clubs moeten nu gaan bezuinigen en dat trekt zich dan wel weer gelijk. Misschien kan de KNVB beter eens gaan kijken hoe ze de eerste divisie meer in de kijker kunnen zetten. Meer aandacht = meer sponsors voor de clubs = meer geld = beter voetbal = meer aandacht...etc. Het verschil tussen ere en eerste divisie wordt nu namelijk wel erg groot.

Ook heel cru trouwens dat één van de enige clubs die hun zaakjes op orde hadden nu degradeert.
Ìk zal het wel niet snappen dan, maar ik kan me toch niet echt aan het idee onttrekken dat het geldgebrek bij een aantal clubs chronisch is en niet iets van de laatste jaren. Bij Cambuur is er ook elk jaar weer financieel gezeik om maar eens een voorbeeld te geven.

En wat meer aandacht betreft: een paar jaar geleden werd er altijd een wedstrijd rechtstreeks uitgezonden en daar hebben ze niet voor niets de stekker uitgetrokken. Te weinig belangstelling en terecht want het niveau was bij tijd en wijle bedroevend. Het is dus geprobeerd met meer aandacht en dat werkt dus niet. Het blijft gerommel in de marge, wat alleen voor de supporters van de clubs interessant is en de rest van voetbalminnend Nederland boeit het gewoon niet echt. Het maatschappelijk belang van de clubs wordt dan ook ernstig overdreven en gemeenschapsgeld kan wel beter besteedt worden IMO.

Voor Oss zijn de druiven wel heel erg zuur als men daar de boel op orde had zoals jij zegt. Zouden ze een rechtszaak tegen de KNVB kunnen beginnen want die hanteert de regels niet streng genoeg. Dit nieuws heeft er ook betrekking op.



'Financiële positie voetbalclubs te weinig transparant'
Uitgegeven: 26 april 2010 13:34
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 14:18

DEN HAAG - De clubs in het betaalde voetbal zijn te weinig transparant over hun financiële positie. Dat zegt Willem Vermeend, voorzitter van de werkgroep die het licentiesysteem van de KNVB heeft geëvalueerd.

Vermeend presenteerde zijn bevindingen maandag in Den Haag aan directeur betaald voetbal Henk Kesler.

''Het past maatschappelijke organisaties, en misschien wel betaald voetbalorganisaties in het bijzonder, om verantwoording af te leggen'', zegt de oud-staatssecretaris en minister.

In zijn rapport stelt Vermeend verder dat clubs vooraf moeten kunnen aantonen dat ze het seizoen kunnen uitspelen. ''Zo niet, dan mogen ze niet meedoen.''


Rekeningen

Vermeend: ''Het betaald voetbal moet echt af van situaties dat clubs halverwege het seizoen de rekeningen niet meer kunnen betalen."

"Uiteindelijk is het doel dat clubs financieel gezond zijn én blijven, in het belang van spelers, medewerkers, fans en alle andere liefhebbers.''


Nieuwe inzichten

Veel gaf Vermeend niet prijs uit zijn rapportage. ''Laat de KNVB nu maar eerst kennis nemen van onze bevindingen.''

Kesler: ''Het is goed dat nu ook door mensen van buiten het voetbal is gekeken naar ons systeem en werkwijze. Dat brengt ongetwijfeld nieuwe inzichten met zich mee.''

© ANP


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-04-2010 10:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Van voetbalzone.nl (ja ik weet dat Bokaj het nieuws al eerder postte, maar het gaat mij om het dikgedrukte stukje):


MVV blijft in de problemen zitten. De noodlijdende eerstedivisionist moet al maandenlang ieder dubbeltje omdraaien en komt nu met een masterplan in een volgende, ultieme poging om de club te helpen. De voornaamste pijler van dit plan is de overname van het stadion door de gemeente Maastricht.

MVV zou daarmee in één klap verlost zijn van een aantal grote schulden, waaronder de achterstallige stadionhuur, zo meldt De Limburger. Het regionale medium weet echter niet of de gemeente wel geïnteresseerd is in de koop van De Geusselt. Wel biedt het stadion in ieder geval voldoende mogelijkheden.

De gemeente kan de thuishaven ombouwen tot een multifunctionele arena die de trekker wordt van het omliggende gebied, dat een ambitieuze facelift krijgt. Het plan, dat nog in de maak is, wordt bevestigd door diverse bronnen rond MVV en de gemeente. Wanneer het plan doorgaat wordt de begroting van MVV rigoureus ingekrimpt van 3,7 miljoen naar een bedrag van net boven de twee miljoen.

-----------------

Kan iemand mij even uitleggen hoe het mogelijk is dat je een stadion verkoopt om van je 'huurschulden' af te zijn? Als ze huurschulden hebben, dan is dat stadion toch al helemaal niet van hen? Dus hoe kunnen ze het dan verkopen aan de gemeente?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-04-2010 10:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-04-2010 12:18 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 april 2010 10:56 schreef Mark het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe het mogelijk is dat je een stadion verkoopt om van je 'huurschulden' af te zijn? Als ze huurschulden hebben, dan is dat stadion toch al helemaal niet van hen? Dus hoe kunnen ze het dan verkopen aan de gemeente?


Ik denk dat het stadion inderdaad al van een andere partij was, dat de gemeente het van die partij koopt, en vervolgens de huurachterstand kwijtscheld. En de gemeente betaald de huur niet rechtsstreeks aan die andere partij aangezien ze een soort multifunctioneel centrum van het stadion willen maken, met feesten en optredens enzo.

Edit: Over 4 uur komt waarschijnlijk het bericht naar buiten dat men de apparatuur van de comapatient Veendam uiteindelijk toch heeft uitgetrokken:

quote:
Veendam -
Tot 16:00 uur woensdagmiddag is redding van BV Veendam nog mogelijk. Bewindvoerder Wim Entzinger wil nog 350.000 euro van voormalig geldschieter en bestuurder Jans Norder. Komt dat geld niet, dan vraagt Entzinger het faillissement van de club aan.


Maar er is ook goed nieuws! Wij krijgen een nieuwe coach. Kandidaten zijn Wim Dusseldorp, Willy Boessen, maar men gaat eerst een 'wie niet waagt wie niet wint' poging wagen met Ernie Brandts!

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 28-04-2010 12:22]



herrie
Usericon van herrie
Posted 28-04-2010 18:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

veendam vraagt faillissement aan... pure competitievervalsing! intrekken die licensie voor eeuwig!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-04-2010 19:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vind jij het wel eerlijk dan dat een financieel geheel gezonde club als TOP Oss over de rand wordt geduwd terwijl clubs die tot hun nek in de schulden zitten zoals Fortuna, MVV en Veendam gewoon mogen blijven aanmodderen?

Sportief was het duidelijk geen best jaar voor TOP, maar ze voeren in ieder geval een realistisch financieel beleid. Dat andere clubs dat niet doen, -dat- is pas competitievervalsing.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-04-2010 20:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 april 2010 19:27 schreef Mark het volgende:
Vind jij het wel eerlijk dan dat een financieel geheel gezonde club als TOP Oss over de rand wordt geduwd terwijl clubs die tot hun nek in de schulden zitten zoals Fortuna, MVV en Veendam gewoon mogen blijven aanmodderen?

Sportief was het duidelijk geen best jaar voor TOP, maar ze voeren in ieder geval een realistisch financieel beleid. Dat andere clubs dat niet doen, -dat- is pas competitievervalsing.


EY! Niet zo he! De financiële problemen van Fortuna zijn al lang verleden tijd!
Maar er is al lang bekend dat wanneer Veendam voor 30 juni failliet gaat, Oss terug mag keren, en dat lijkt nu het geval...

Edit: Lezen jij!

http://www.fortunahome.com/MDD/fsc1.pdf
http://www.fortunahome.com/MDD/fsc2.pdf
http://www.fortunahome.com/MDD/fsc3.pdf
http://www.fortunahome.com/MDD/fsc4.pdf

Dan ben je weer op de hoogte

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 28-04-2010 20:03]



herrie
Usericon van herrie
Posted 28-04-2010 21:18 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2010 19:27 schreef Mark het volgende:
Vind jij het wel eerlijk dan dat een financieel geheel gezonde club als TOP Oss over de rand wordt geduwd terwijl clubs die tot hun nek in de schulden zitten zoals Fortuna, MVV en Veendam gewoon mogen blijven aanmodderen?

Sportief was het duidelijk geen best jaar voor TOP, maar ze voeren in ieder geval een realistisch financieel beleid. Dat andere clubs dat niet doen, -dat- is pas competitievervalsing.


heb je tegen mij? ik bedoel hetzelfde als jou... zo hadden clubs als Vitesse, Utreg en FC Twente (herrinert zich iedereen de "BV" constructiie nog m.b.t. faillissement?) ook allang sancties moeten hebben... en laten we Ajax, Feijenoord etc niet vergeten... de clubs die eerlijk zijn, zijn de dupe.


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-04-2010 13:17 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Veendam lijkt nog meer levens te hebben dan Fortuna

quote:
AMSTERDAM - BV Veendam denkt een faillissement alsnog te kunnen voorkomen. Donderdagochtend heeft de club een verzoek gedaan bij de rechtbank om het faillissement nog niet uit te spreken. De rechter is daarmee akkoord gegaan.

De club zegt dat er ondernemers zijn gevonden die alsnog het benodigde bedrag bij elkaar proberen te brengen.

De persconferentie van Veendam, die vanmorgen om 11.00 uur gepland stond, is tot nader order uitgesteld.

RTV Noord meldt dat het nog om een bedrag van 150 duizend euro gaat. Dat betekent dat er sinds woensdag al twee ton is ingezameld. Veendam wil deze geruchten niet bevestigen.



GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-05-2010 11:51 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 5 juli 2009 21:11 schreef GRINDBASHERS het volgende:
voor aanvang van de competitie!

1. De Graafschap
2. Cambuur
3. Excelsior
4. MVV
5. FC Volendam
6. FC Zwolle
7. FC Den Bosch
8. GA Eagles
9. RBC
10. Dordrecht
11. Haarlem
12. Helmond Sport
13. TOP Oss
14. FC Eindhoven
15. BV Emmen
16. AGOVV
17. Fortuna Sittard
18. Veendam
19. Telstar
20. Omniworld



heb de bovenste 3 iig goed en dus win ik mijn eigen shirt... maar omdat bastianus de G op 1 had, zit er wellicht een shirt voor hem in...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-05-2010 16:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 11:51 schreef GRINDBASHERS het volgende:
heb de bovenste 3 iig goed en dus win ik mijn eigen shirt... maar omdat bastianus de G op 1 had, zit er wellicht een shirt voor hem in...


Mag hij zelf kiezen waarin?


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2010 16:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2010 21:18 schreef herrie het volgende:
FC Twente (herrinert zich iedereen de "BV" constructiie nog m.b.t. faillissement?)

Is niet doorgegaan, toch? Werd verboten door de KNVB.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-05-2010 17:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Over een paar weken kunnen we weer nieuwe lijstjes maken voor volgend seizoen
Eerst maar even afwachten wat Sparta en Willem II doen. Een uitwedstrijd in het kasteel lijkt me super mooi dus die mogen van mij wel degraderen, Willem II is gewoon heel slecht dit jaar dus het zal me niks verbazen als die volgend jaar ook JL spelen. Mooi dagje Tilburg, terrasje pakken en 's avonds naar een lekker groot en hopelijk vol stadion. Woehoe, ik kan nu al niet wachten tot het seizoen weer begint!



herrie
Usericon van herrie
Posted 12-05-2010 17:59 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo, over 8 dagen BV Veendam dan echt failliet?


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 2:24 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Dat achterlijke achterlijke kut Egels. WAT heb ik hekel aan die lui. Afgelopen zondag compleet weggespeeld door Cambuur, dat een hele sterke pot speelde. Okay, je moet doelpunten maken, heel simpel. Wat dat betreft heeft Cambuur het zelf verknald + rode kaart + eigen doelpunt in Deventer.

Ik hoop echt dat Willem II het redt zondag.


Evil Dick


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-05-2010 12:05 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ga veel liever een dagje naar Tilburg dan naar Deventer, dus van mij mogen de Eagles promoveren! Ik weet het, het is een kut redenatie, maar ik heb verder helemaal niks met beide clubs.
En ik denk dat Veendam het nu echt niet meer gaat redden.
Oeh, en wij hebben een nieuw shirt!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-05-2010 16:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Willem II is echt een nietszeggende kut club, Dan heb ik nog liever die egels is in ieder geval een leukere uitwedstrijd lijkt me.


herrie
Usericon van herrie
Posted 16-05-2010 19:43 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nou, toch WII en Excelsior...

en geen veendam, maar wel FC Oss...

@ valfar: nog geen shirtsponsor dus? wordt misschien eens tijd om met Mark van Bommel te praten (als F.S. zijnde)om een soort van samenwerkingsverband met DIE FC BAYERN (CITAAT van Gaal, ) aan te gaan...

en hopelijk tot nooit meer ziens in dit topic...



[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 16-05-2010 19:59]


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-05-2010 23:20 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Yes, naar het Kasteel komend seizoen!!! Wat moet van Bommel doen dan?



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen