|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ik krijg die altijd van Sarah deze ziet er wel extreem lekker uit signature |
|
Ik vind 'm nogal aan de dikke kant. En de pizza ziet er ook niet lekker uit. |
|
haggis, vreemd smaakje Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat komt zeker omdat je er 3,50 bij ziet staan O en volgens mij heb ik zelf nooit echt hele vreemde dingen gegeten... Wel eens kangoeroe gehad, maar dat is dan weer extreem lekker! |
|
Vreemdste: Stierenbal (in Spanje). Als Hollandse boer niet heel gebruikelijk, in Spanje niet eens zo abnormaal. Goorste: 1. Kipnuggets van de McDonalds 2. "Oma's Pannetje", één of andere kut-schotel van Knorr. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Vreemdste: Heel veel rauwe vliegen, regenwormen, sprinkhanen en rupsen. Goorste: BigMac. Echt, dat ze zoiets durven te verkopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Poes. Net als konijn, maar dan zoeter. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
In China? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: China is inderdaad een van de (weinige) landen waar weleens kat wordt gegeten, maar ook in Europa schijnt het voor te komen. Meer specifiek, in extreem rurale, min of meer geïsoleerde / afgelegen Zwitserse gemeenschappen. Best fascinerend, om de één of andere reden spreekt het me helemaal niet aan. Heeft niets te maken met het 'zielig vinden', maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het erg lekker is. Misschien een ideetje voor een vervolg van de epische Cavia-repo? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik ben echt wel in voor kat. Schijnt innd naar konijn te smaken. Maar dat kan ik mij niet voorstellen gezien de verschillen in dieet. Maarja, dakhaas, heh. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nou, misschien een ideetje voor de volgende directievergadering? Moeten we er wel even eentje lokken en vangen, maar dat kan niet zo moeilijk zijn. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Volgende vergadering is bij S. P. op de stoep of bij OvD, toch? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kijken of de heren vast een barbequetje klaar kunnen zetten! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:De goden zullen weer wenen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hehe zo heet mijn kat De andere heet Mao Tang overigens Vleeseters eten brengt wel meer risico mee vanwege parasieten(zeker als ze muizen en ander wild eten). Daarnaast zijn vleeseters zeer oneconomisch vanwege hun hogere positie in de voedselpyramide. Maar dat is niet echt probleem bij een enkele keer eten. Ik ben wel benieuwd naar kat maar ik ga hiervoor liever niet zelf aan de slag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je moest eens weten hoe vaak men kat uitgeeft voor konijn. Als je bij een slachterij bent, kun je het aan de pootjes zien. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Leeuw schijnt ook erg lekker te zijn. Het heeft in ieder geval iets intens decadents over zich. Goorste wat ik heb gegeten is een whopper bij de Burger King. Ik heb niet zulke vreemde dingen gegeten, vreemdste is waarschijnlijk walvis. Wat trouwens extreem lekker was. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je kan het ook een andere kat voorzetten. Haalt ie z'n neus er voor op, heb je een miskoop begaan No meat is sweater |
|
mijn kleine zit nu Rocquefort te eten, daarna pralines en daarna olijven signature |
|
on topic: kaneel, anijs, zoethout, venkelzaad en zowat alle andere zogenaamde winterkruiden signature |
|
Vleesgelei Ik ga echt over m'n nek zodra ik dat in m'n mond heb. Het vreemdste was gefrituurde krekel in chocolade gedoopt, maar dat was best lekker. Leek een beetje op van die chocolade rozijntjes. ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: Dus drop en de halve Indiase keuken is aan Hypnos niet besteed... wouter023 |
|
Ik heb een serius probleem; ik ben GEK op India's en Thai, maar... ik hou niet van koriander... fuk. Ja hoor... |
|
Dat heb ik ook. In ieder geval met verse koriander. Gelukkig kan ik die altijd nog wel uit de gerechten plukken. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |