|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Lammetjespap met bakbloedworst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Godver dat heeft mijn moeder ook eens gemaakt, wat een gore troep was dat ... Als ik eraan terug denk komt mijn maaginhoud alweer naar boven. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Iew. In Schotland toch ook maar een typisch gerecht uit een schapenmaag eten. Ik ben benieuwd of ik hem hier straks zal melden. |
|
quote: Worst en pap* vind ik anders goed te doen. Zijn deze varianten niet lekker? *hahaha! ja leuk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tsja, weinig op te zeggen, want op dat gebied ben jij immers dé expert. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Spekjes waar nog zo'n hard stuk aan zit. |
|
quote: Sja, jou post leken toch ook verdacht veel op die van anderen? Ik dacht: Goh, laat ik een Cryptje doen, maar dan wel zelf aangepast. Boeiender |
|
Ik heb ook wel eens (mijn eigen) sperma geproefd. Vond daar weinig aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Precies, Die amateurs kunnen zich beter bij hun eigen ding houden. Evil Dick |
|
ooh relletje. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dus jij ripte posts van amateurs? Schande, doe het dan goed joh. O.T: Hmmmmmmmmmmm, ik vond rauwe frikandellen niet lekker eigenlijk. Verder ben ik dol op inktvis, vis, de meeste vlees-soorten, dussss... Oh wacht, ik kan me een erg gore soep uit Portugal herinneren, geen idee wat er in zat, maar smérig! Boeiender |
|
quote: Haggis Als hetgeen wat ze me gaven als haggis ook echt haggis was was het goed te doen. |
|
quote: Godver ja, spek is echt lekker, maar die harde stukjes kunnen mijn etenslust nogal verpesten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Je bedoelt de zwoerd? Heerlijk man! Vroeger deed ik die altijd door de gele vla. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hmmm....... apart. Boeiender |
|
GADVERREDAMME!!!!!!!!!!! |
|
doet mij denken aan braindead, met dat oor IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, dat was ook vrij ranzig. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoe kan het toch dat Black Jew zo vaak aan hetzelfde denkt? Had zijn post nog niet gelezen voor ik dat filmpje neerzette.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Allebei twisted maar goeie zielen. Boeiender |
|
quote:Lief.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Alles waar kraakbeen in zit [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-08-2010 23:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |