|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er uit of het in tomaten marinade is gedrenkt? [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 26-04-2010 1:09] Por Vida |
|
Stierenpiemel in Spanje |
|
quote:Dit is een betere foto. |
|
Alles wat uit de zee/het water komt: Even ter nuance: wat onlangs uit de zee of het water kwam. Uiteindelijk komt al het leven oorspronkelijk uit de zee als je de evolutietheorie bekijkt. Overigens ben ik sowieso geen liefhebber van de meeste voedsel. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 26-04-2010 16:50] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: misschien niet tegen die van een champignon, maar in elke teug lucht zitten behoorlijk wat sporen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat rond de 100 miljoen is. Dat lijkt me ook erg veel, maar ik kan het moeilijk terug vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, klopt, gaat dus om die van paddenstoelen. Ook in sommige franse kaas zit iets verwerkt waar ik subiet een verhouding met de plee van krijg. Boeiender |
|
quote: Calamari is gewoon de Italiaanse naam voor inktvis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Witlof uit de oven, glibberig en, brr. Niet mijn ding. Verder vind ik kaas echt heel smerig, gesmolten niet, maar 'gewoon', nee, dank je. Inktvishapjes in Barcelona 3 jaar terug waren ook zeldzaam smerig. |
|
@ mr N. ook paddestoelen lijkt me stug met zo'n 30.000 verschillende soorten En in franse kaas zit weer een totaal andere groep van schimmels die juist niet in staat is paddestoelen te vormen. maargoed concentratie is ook belangrijk, maar bij allergie heb je waarschijnlijk alleen last met slijmvliezen ogen en longen. Een gewone simpele aangeleerde link met schijten en eten zien is ook niet moeilijk gelegd. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-04-2010 17:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb het niet officieel laten testen, is niet nodig, gewoon geen champignons eten klaar! Boeiender |
|
dat is wel het makkelijkste hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En zo hoort het. Gore troep I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dingen niet lusten is echt voor watjes! |
|
quote: In dat geval ben ik er een. |
|
Onmogelijk. |
|
quote: +1. Brrr, wat een nare zooi is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een uitsmijter die ik ooit es per ongeluk van eieren die ver over datum waren had gebakken > |
|
quote: Inktvis, zwaardvis en kikkerbilletjes zijn nog niet zo gek, zebra en krokodil staan nog op m'n lijstje. Vond laatst een groothandel met allerlei exotisch wild: http://www.luitenwild.nl/assortiment.php Bizon Blesbok Impala Kangoeroe Koedoe Krokodil Springbok Zag ergens anders ook slangenvlees te koop. Binnenkort eens kijken of dat ook als particulier te fixen is. EDIT: Kangoeroe heb ik een paar keer gegeten. Eerste keer was geniaal, keren daarna waren minder. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-04-2010 0:36] |
|
Ah, hier: http://www.deli-ostrich.com/site/page/26 Struisvogel Kangoeroe Antilope Springbok Koedoe Impala Blesbok Eland Wildebeest Zebra Krokodil Bizon Kameel Kaaiman Python Supergaaf. |
|
quote: Haha ik houd ook absoluut niet van kaas!!!!!! Al van jongs af aan niet, het zit niet in mijn genen... gesmolten eet ik het ook niet. Het maakt niet uit wat voor soort of hoe bereid, ik moet er van kokhalzen.. heeft al een mooi aantal genânte scenes opgeleverd in het verleden :') [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-04-2010 0:44] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ja, ik at vroeger ook geen gesmolten kaas, maar sinds een paar jaar vind ik dat wel weer lekker, mits de kaas niet overheerst:') (dus zo'n 4-kazen pizza? NEE, dank je!) Maar inderdaad, dat spul lijkt overal te zitten, en alleen de geur maakt me al ietwat misselijk. |
|
Bakbloedworst met lammetjespap. Slechte combi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik weet of het echt vreemd is maar duivensoep. |
|
Een kruisspin, serieus ja. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |