|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hosties signature |
|
Krokodil, Yak, Cavia, Kameel. Yak is superieur vlees, kameel is vies. En krokodil en cavia smaken naar kip. Respectievelijk vette kip en droge kip. |
|
als je kippevoeten voorgeschoteld krijgt zou ik me toch zorgen beginnen maken signature |
|
Ik eet geregeld gestoomde kippenvoetjes bij de Chinees. Heerlijk spul. Maar is meer kraakbeen en vel dan vlees. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ongeschilde, niet goed gewassen, te kort geroosterde aardperen. Smerig! Niet zelf bereid toen, wil die dingen wel nog eens een kans geven. |
|
ik verwachtte iets in de aard van M²²'s spunk, maar hey, wie ben ik signature |
|
Visseruggemerg (gisteren) en allerlei niet in Europa te verkrijgen groenten. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Aardpeer kan lekker zijn, beetje zoetig en vrij zacht. Wel lekker ruften ook Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wacht maar tot je ze ziet drijven in de hot pot of totdat er twee Chinese boeren naast je zitten in de trein met een bakje gefrituurde kippenpoten. Dan zie je de boeren de nagels van de kip uit hun mond vissen en op de grond gooien. Lekker! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, wie gaat er dan ook naar china. Gek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Klinkt raar, meestal wordt dat gewoon kundig in de mond gefilterd en op de tafel danwel op de grond gespuugd. Gepaard met n flinke hoeveelheid luid hoorbaar gesmak When your people matter, menstrual health matters |
|
Paar uur geleden nog varkensoren, maar die had ik al eens eerder gegeten. When your people matter, menstrual health matters |
|
net een cherimoya gegeten https://nl.wikipedia.org/wiki/Cherimoya nuja, proberen eten. zou smaken naar aardbeien met slagroom deed me denken aan peer met pudding no go signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |