|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou is er niets mis met kip. Maar dan wel kluifjes oid. Geen hele kip. 1 x geprobeerd, moest ik met een groot mes door die botten heen enzo. Gelijk geen trek meer. En eten wat je aankijkt, daar hou ik ook niet van. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-04-2010 21:36] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mijn kipfilet probeerde me laatst aan te kijken. Maar dat lukte haar niet. |
|
Klap tussen de ogen geven, dat zal dat kippetje leren! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:AUW! Hoef je het niet gelijk uit te proberen! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Palingsoep en ik hou niet van lever. Niet vreemd maar ook vooral niet lekker I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zoek, ik zoek, ik zoek de ogen van mijn kipfilet! Maar ik kan, ik kan, ik kan ze niet vinden! |
|
quote: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: INGREDIËNTEN: * 500 gram varkensvlees (poulet, hart, lever, nier, mager spek, gehakt (traditioneel werd slachtafval gebruikt) * 100 gram vet spek * 15 GRAM GEMENGDE KRUIDEN ZOALS: anijszaad, tijm, kruidnagel, laurier, nootmuskaat, foelie * 2 bouillonblokjes * 1 liter water * gemalen peper * 250 gram boekweitmeel * 75 gram gewelde rozijnen (facultatief) * ¼ liter varkensbloed (facultatief) * boter En dan is mij vroeger ook nog vertelt, dat als het goed gemaakt werd, werd het bereid in de (schedel) varkenskop.... [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 25-04-2010 21:57] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
|
|
quote: Hm... heeft ie de wc uiteindelijk toch nog gevonden. En zo moeilijk was dat toch niet? Ze hadden em al iets aangestipt. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 25-04-2010 22:21] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Is allemaal zongedroogd! quote: Haha, deze variant kende ik niet, maar mijn (Russische) moeder krijgt met enige regelmaat iets soortgelijks van kennissen: |
|
Mother Russia! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Calamari. Klinkt als een epische powermetalband. hoe smaakt 't? |
|
kip ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar waarom eten jullie dan niet gewoon kip? |
|
das toch zielig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mja, zegt 'ie geen tok meer. En die zeebeestjes zeggen voor hun dood al niets. Ach, mijn culinair motto: If it tastes good, eat it. |
|
Inderdaad, het interesseert mij verder ook geen donder, ik eet alles wel. Ben in Vietnam nog op zoek geweest naar hondenvlees, maar dat zie je niet echt in grote steden, alleen in kleine plaatsjes die je alleen door een smoezelig busraampje ziet (en om de chauffeur te laten stoppen omdat je behoefte hebt aan wat 'thit cho' is wellicht wat overdreven). Ik kwam er tot mijn grote spijt pas na het verlaten van de stad achter dat er in Hanoi een straatje is waar hondenvlees actief wordt verkocht. Ik weet niet, het lijkt me wel koning om zo'n beest te eten (nog afgezien van het feit dat ik verreweg de meeste honden nutteloze klotemormels vind), volgens mij smaakt het gewoon naar behoorlijk taai rundvlees. |
|
dan haal je toch een hond uit het asiel en slacht je hem? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-04-2010 0:18] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haha, nog afgezien van het feit dat je volgens mij behoorlijk wat gedonder krijgt als bekend wordt dat je een hond hebt afgemaakt, moet ik zeggen dat het nou ook weer niet zo belangrijk voor me is om daartoe over te gaan. Bovendien is het eten van hond hier geen onderdeel van de culturele traditie, terwijl dit in (noord-)Vietnam wel zo is, dat maakt voor mij toch wel een wezenlijk verschil, onder het mom van "When in Rome, do as the Romans do". [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 26-04-2010 0:22] |
|
Boter en rode kool Por Vida |
|
Hehe ja, ik ben wel een hondenliefhebber, althans van honden in een normale maat zoals boxers, herders, bouviers, etc., maar ik zal het zeker niet nalaten om hondenvlees te eten als ik het ooit nog eens aangeboden krijg in Vietnam. Het liefste wil ik trouwens babyzeehondjesvlees proeven, daar ben ik echt benieuwd naar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bestel dan een pizza ofzo... Por Vida |
|
Volgens mij heb ik toen in Noorwegen walvisvlees in de super zien liggen, het was wel net zo donker in ieder geval. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |